کرتین وال آزمایش می‌خواهیم همه مطالعه از

طراحی نمای ایده آل دارای ریتم مشخص میباشد ریتم در نما ب معنای این است که عناصر تشکیل دهنده شکل نما باید یک نوع نظم وترتییب مشخص داشته باشد این نظم وترتیب باید در خطوط حجم صفحات به کار رفته در نما دیده شود حتی فضاهای بکار رفته در نما نیز باید شامل این موضوعات شود. در دیوارهای باریک معاصر این عمل با جلو و عقب آمدن ساختمان انجام میشود. سیستم کابلی با ساختار مدرنی که دارد موجب پدید آمدن بیشترین شفافیت در نمای شیشه ای می گردد. پرطرفدارترین و اغلب گران ترین نوع نما (قیمت شیشه اسپایدر با شیشه لیمنت گران تر اما اصولی تر از ۱۰ میل سکوریت است کهِ موجب می گردد در صورت شکستگی شیشه اسپایدر پخش نشده و در جای خود بماند) همین سیستم شیشه ای نمای اسپایدر است. اگرچه سنگ به علت سنگینی و مشکلات حمل و نقل و استخراج تا حدی جای خود را به مصالحی نظیر آجر داده است اما همچنان اهمیت خود را در ساختمان های سنگین و سخت نظیر پل ها،تونل ها،بهمن گیرها،دیوارهای حائل و سنگ چین ها و کرسی چین ها و غیر حفظ کرده است. در بسیاری از شهرهای تاریخی اهمیت بسیار ویژه ای به نما ساختمانها داده می شود، این شهر ها اجازه ی اجرای طرح های مدرن را به سازندگان ابنیه ساختمان نمی دهند.

انواع روش های نمای خشک

این اپلیکیشن مخصوص iOS است و طراحی ساده ای هم دارد. اکوآرک اولین و تنها تولید کننده صفحات استرچ متال (اکسپنددمتال) و متال شیت سقف کاذب و نمای دو پوسته با برش لیزری سی ان سی ورق و پانچ cnc است . در این مقاله قصد داریم به طراحی و اجرای نمای ساختمان 4 تا از مهم ترین نمای شیشه ای کرتین وال دنیا بپردازیم. در این برنامه قبله نما برای اندروید قابلیتهای مختلفی از جمله پخش و محاسبه زمان اذان، تقویم کامل چهار زبانه، قبله نمای دقیق براساس موقعیت جغرافیایی، قابلیت اطلاعرسانی هنگام نزدیک شدن به زمان قضای نمازهای پنجگانه و موارد دیگر است. نمای اسپایدر هم مثل همه نماها دارای مزیت ها و عیب هایی است که مصرف آن را در موقعیت های خاصی محدود می نماید. اتصال ها و بست های اسپایدر که همگی استیل است و به حالت چنگکی دارای اتصالی به شیشه است. و یادگیری از تاریخ غم انگیز مجتمع مرکز تجارت جهانی، این برج جدید دوباره طراحی شده است تا در هنگام آزمایش اولیه، یک بمب کامیون مقاومت کند.

همچنین سیستم ماژولار سایت ساز راتین این امکان را میدهد تا در آینده ماژول های جدید را به وب سایت خود اضافه کنند . در واقع نمای گلس فین از چندین تیغه عمودی شیشه ای ایجاد شده که توسط یراق آلات اسپایدر از نمای شیشه ای محافظت می کنند. نمای اسپایدر گلس فین سیستم ساده ای دارد. با نصب آجر خشک میتوان وزن نمای سازه را بسیار پایین آورد. در طی سال های گذشته پیشرفت های بسیار زیادی در این خصوص انجام شده است. مهمترین تفاوت این دو روش به نوع قرار گرفتن اتصالات در آنها مربوط میشود. پس از مهیا شدن فضا و پایان یافتن کارهای مربوط به سنگ کاری، لوله های استیل با ضخامت زیاد با کمک بست های ویژه ای به کف و سقف نصب می گردد و بعد بست های اسپایدر که غالبا x و y می باشند توسط جوش آرگون به لوله ها وصل می شود و بعد از جوشکاری ابعاد شیشه اسپایدر دقیقا نوشته می شود و جهت تعبیه شیشه ها آماده می شود. این محاسبه با لحاظ کردن فشارهای داخلی نظیر باد، زلزله و وزن، ارتفاع شیشه های نما طراحی می شود. هنن لارسن، طراح معماری هارپا، مفهوم پشت سیستم نمای ساختمان خود را این گونه توضیح می دهد. ​Post has ᠎been gen er᠎ated  by G᠎SA Con​tent​ Gener᠎ator DE MO᠎!

بارهای باد و گرانش دیواره پرده ، به طور معمول در خط کف ، به سازه ساختمان منتقل می شوند. در سازه های شیشه ای ساختار شبکه های مسطح و هندسی، رفتارهای مختلفی در سازه ساختمان را دارد. اتصال های عنکبوتی از متریال فولاد ضد زنگ اصلی ترین بخش یک نمای اسپایدر است که عهده دارد مهار شیشه و نیروهای وارد بر آن است. یکی از خواسته های کارفرما در طراحی ساختمان اداری این بود که حجم بیرونی ساختمان و فضای داخلی آن معرف نام تجاری آن باشد. در این شیوه براکت ها در عقب نما کار گذاشته می شوند و توسط یراق آلات اسپایدر شیشه را در محل خود مهار می کنند. یکی از ویژگیهای متمایز معماری نئوکلاسیک، تأثیر دیوار است که به هر قسمت از آن شخصیت منحصر به فردی می بخشد. با این اتصال های شیشه ای قابلیت ایجاد هر نوع نمای شیشه ای نظیر سقف های شیبدار, سقف های گنبدی شکل و غیره به وجود می آید. امروزه کمتر با مباحثی گوهر وهله نوع نمای ساختمان دو طبقه حضوراً می شویم؛ ساختمان های دوطبقه تو پيش بسیار ساختگي می شدند و تقریبا هر فردی که تصمیم به شكل سوراخ می کرد آنرا دو دستگاه(موسيقي) طبقه بندي طراحی می رکرد اما اکنون به دلیل کمبود ساحت و زمین خالی جمان سطح ديار تدارك ديدن اینگونه آپارتمان ها دوره سوگند به گاه کمتر می شود و مالکان زمین ها بیشتر با سازوبرگ غار های آپارتمانی و واحدی اقدام می کنند.  Post was cre᠎at ed by G​SA C on​tent Gener᠎ator D​emov er᠎sion.

نه مسائل باید فوراً درباره نمای خشک مدرن

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اتصالات نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید