کرتین وال لایک {یک حرفه ای} با The help از آن 5 ایده

البته این موضوع به نحوه ی ساخت نما و دقت پیمانکار نیز بستگی دارد که تا چه حد سطح هموار و بدون ناخالصی را ایجاد کرده است. اینکه بدانیم برای اعمال لایه ی اول رنگ را تا چه حد رقیق کنیم. در این باره پیشنهاد می شود در لایه ی اول محلول رنگ را نسبت به حجمی که دارد حداکثر با ۵ درصد آب رقیق کنید تا یک سطح چسبندگی بالایی را به شما تحویل دهد. به دو مورد از شایع ترین نشانه های شل شدن سنگ های نما اشاره کردیم که می بایست با مشاهده حتی یک مورد از نشانه های بالا با شرکت مقاوم سازی و محکم سازی سنگ نما تهران تماس گرفته و با پیچ رولپلاک نما با طناب از خطرات بعدی جلوگیری کنید . و پس از آنکه به خوبی روی سطح به درجه ی استانداردی از سختی رسیدند آن وقت است که می توانید سطح مقاومت آن ها را در برابر عوامل محیطی متنوع و هر چند شدید مشاهده کنید. ​This w as gen erated by G​SA Content G​en er᠎ator ᠎DEMO!

انواع روش های نمای خشک

این فرصت باعث می شود تا تمامی مواد افزودنی در بتن مانند کربنات ها همگی به صورت تدریجی از عمق کار خارج شوند و شرایط مطلوبی برای رنگ آمیزی مهیا شود. به ازای ۱ لیتر حجم توانایی پوشش دهی مساحت ۴ تا ۶ متر مربع از سطح کار را دارند. چون نمای ساختمان حداقل منفذ را به بیرون داشت جلوی باد و باران، گرما و سرما و نفوذ عوامل حیوانی و انسانی را میگرفت، ولی ساختمان را از نور و تهویه لازم محروم میکرد. رنگ های پایه آب که از لحاظ ویژگی های شیمیایی کاملاً بدون بو هستند و چسبندگی استانداردی را روی سطوح بیرون ساختمان ایجاد می کنند و از لحاظ اقتصادی نیز قیمت های قابل قبولی دارند. به منظور جلوگیری از انتقال حرارت یا انتقال صدا، ممکن است یک عایق نیز بین برخی از نماهای خشک و دیوار قرار داده شود. در اغلب مواقع ممکن است که نیاز باشد رنگ آمیزی را در دولایه انجام دهید چرا که فیلم رنگ مقاوم تری را ایجاد می کند. Data was gen᠎erated  by behsaznama C ontent Gener ator DEMO.

به همین خاطر ممکن است به گوشتان خورده باشد که میگویند ورودی ساختمان اصطلاحا باید “دعوتکننده” باشد. به همین دلیل پس از مدول بندی نما، شیشه ها در کلاف آلومینیومی مجددا قرار داده شده و در فضای مربوطه محکم و فیکس می شوند. رنگ نماهای پایه سیلیکونی از بهترین ویژگی ها و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی برخوردار هستند و به دلیل وجود برخی مواد و رزین های سیلیکونی و همچنین سایر ترکیبات معدنی در محلول خود حداکثر کارایی را به عنوان رنگ نما از خود نشان می دهند. به دلیل این چسبندگی بالا، اگر نیازی به اجرای فرآیند بازسازی نمای ساختمان وجود داشته باشد عملاً پروسه ی حذف آن ها جهت رنگ آمیزی مجدد قدری دشوار و زمان بر خواهد بود. حتی اگر از پنجره به طور گسترده استفاده شود نیز طراح سعی دارد تا از پنجره های دوجداره و پیشرفته برای ساختمان استفاده نماید تا از هدر رفتن انرژی و سرد شدن داخل ساختمان جلوگیری کند .

نصاب نمای خشک

اگر دمای محیط ساختمان مستقر گرم و آفتابی و بین ۳۰ تا ۴۰ درجه باشد می توان زمان مذکور را حتی ۳ تا ۴ هفته نیز کاهش داد. اگر علاقه و تخصص بالایی در نقاشی نما داشته باشید، میتوانید این کار را انجام دهید اما توجه داشته باشید که چنین نقاشی، نیاز به حساسیت و دقت بالایی دارد و اشتباه در یک قسمت احتمالا غیر قابل جبران خواهد بود. مخصوصا اگر یک ساختمان در پایتخت باشد که این آلودگیها دو چندان خواهد بود. تنها عیب این شکل از نما در حالت کلی سیمای نه چندان جالب آن است. نمای کرتین وال فریم لس: در اجرای این نمای ساختمانی دیگر خبری از درپوش در سطح خارجی نما نمی باشد و به منظور تثبیت شیشه ها در فضای بین لامل ها از چسب های مخصوص استراکچرال بهره مند می شود. آیا می دانید اجرای نما در ساختمان ها در انواع سبک های مختلف با بهره مندی از مصالح متنوع اجرا می شود؟ عدم نفوذپذیری رنگ نماهای سیلیکونی باعث می شود تا رطوبت در سطح بیروی لایه های رنگ به سرعت تبخیر شوند به طوریکه حتی در مناطق پر بارش نیز اغلب سطوح این نوع از رنگ ها خشک باقی می مانند. اما در مناطق مرطوب و گرم، بهتر است که هوا داخل نما جریان داشته باشد.

کلید موفقیت مصالح نمای خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت اجرای نما.

دیدگاهتان را بنویسید