کرتین وال چه کاری انجام می دهد؟

در سیستم های نصب کرتین وال هیچ کدام از درپوش ها از روی نما دیده نخواهد شد و شیشه ها در نزدیکترین حالت ممکن پروفیل به یکدیگر نصب و اجرا میشوند. پویایی در نما ساختمان یکی دیگر از اصول طراحی نما است و شما می توانید پویایی نمای یک ساختمان را به روش های مختلف نظیر عوض کردن ابعاد بازشوی نما نظیر پنجره و تلفیق مصالح مختلف و ترکیب کردن المان های عمودی و افقی و … در ساختمان با ارتفاع بلند عناصر باریك جلوه بیشتری از خود نشان می دهند .عناصر پنجره و در و نعل درگاهها در نما موثر هستند. نمای ساختمان همانطور که در مقاله منظر شهری و تاثیر نما ساختمان بر سلامت روانی انسان، مفصل به آن پرداخته شد، یکی از مهمترین عناصر منظر شهری و عاملی تاثیرگذار بر ساکنین شهر است. همانگونه که می دانید نماسازی تاثیر زیادی در زیباسازی و چهره ی شهردارد .نماسازی باید ساختمان را درمقابل عوامل جوی مقاوم و همچنین عایق سرما و گرما محافظت کند و مقاومت خود را دربرابر زلزله، ضربه، یخ زدگی، آتش سوزی حفظ کند. نمای ساختمان:برای نمای ساختمان از سنگ های بادوام و مقاوم استفاده می شود تا در برابر عوامل مختلف محیطی دچار آسیب نشوند.شرایط متغیر جوی،تابش نور خورشید،یخبندان،گرد و غبار،باران های اسیدی،آلودگی هوا و از جمله عواملی هستند که بر مقاومت سنگ اثر می گذارند.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

بیشترین مصالحی که در حال حاضر برای نما استفاده میشود آجر، سیمان و سنگ نما است، همچنین در رابطه با آب بندی سطوح هم استفاده های ویژه ای از این مواد میشود که در ادامه به صورت کامل، به آن میپردازیم. از این رو توجه به شرایط اقلیمی و طبیعی ، ویژگی های کارکردی بنا و ارتباز متقابل این دو همواره مورد توجه ویژه بوده است. در این روش چسب مورد استفاده مانند یک ماده الاستیک عمل میکند و ضربات و ارتعاشات وارده به ساختمان و نما را خنثی میکند. دومین روشی که برای اجرای نماهای آجری به کار میبرند، با استفاده از چسبهای مخصوص است که برای اتصال مصالح مختلف مانند کاشی و سنگ و آجر و… این روش به حدی جا افتاده که برای برخی از افراد هنوز هم روشهای دیگر ناشناخته است و تصویر آجر را تنها در کنار ملات تصور میکنند و این دو را جداییناپذیر میدانند. در ادامه با برخی از این موارد و دلایل علاقهمندی افراد به این روش اجرای نما آشنا میشویم. چرا باید از عایق کاری نما با نانو استفاده کنیم؟ 2. بندکشی با دقت و ظرافت و به صورت اصولی انجام شود چرا که در غیر این صورت آب از درزها به زیر آن نفوذ میکند و در فصول سرد سال دچار یخزدگی و در نهایت کندن آجر از نما میشود. Po st has been c​reated with the ​help of behsaznama C onte nt​ G ener ator  Demoversion !

شرکت های نمای خشک

1. هیچ قسمتی از سطح زیرین آجر بدون چسب نماند و به طور کامل چسبیده شود. به همین خاطر در زیر چسب این لایه پوششی ایجاد میشود. با توجه به این مزایا، همانطور که پیشتر بیان شد، معایبی هم که در زیر آورده شده، بر این روش وارد میشود که باید با اطلاع از آنها دست به انتخاب زد چرا که در برخی موارد منجر به ایجاد خلل در روند اجرا میگردد. به بیان دیگر بهره بردن از ویژگیهای مثبت این مصالح ساختمانی علاوه بر حساسیت در انتخاب آن، منوط به اجرای اصولی آن نیز است. نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. پلاستر سیمانی ملاتی مرکب از سیمان، ماسه تمیز و آب است و به افزایش مقاومت دیوار، جلوگیری از نفوذ رطوبت و کاهش ترکخوردگی آن کمک میکند. اما سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که پلاستر سیمانی چیست؟ پلاستر به سه دسته کلی زیر تقسیم میشود که موارد استفاده آنها بنا به هدف و کاربرد متفاوت است.

پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

بنابراین باعث مقاومت نما و دیوار زیر کار نما میگردد. 1. زمان اجرای آن نسبت به سایر روشها طولانی تر است چرا که دوغاب و سیمان به کار رفته در آن به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارند. به همین دلیل هنوز هم بسیاری این روش سنتی را به سایر راهها ترجیح میدهند چرا که به آن از نظر مقاومت و سایر آیتمها اعتماد بیشتری دارند. به کار بردن آجر در نما علاوه بر ظاهری فوقالعاده مزایای بسیاری را در اختیار افراد قرار میدهد. پس شباهت بسیاری به روش قبل دارد و فقط چسب جایگزین ملات شده است. پرسلان ها دوام و مقاومت بالایی دارند که باعث می شود پس از گذشت چندین سال از عمر نمای ساختمان همچنان پوششی جذاب و زیبا به نظر بیایند. پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید. ما در اینجا به این روشها و جزئیات آنها میپردازیم تا به عنوان راهنمایی برای انتخابی سنجیدهتر برای شما باشد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت اجرای نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید