کسب درآمد 398 دلاری/ روز استفاده از دتایل اجرای نمای خشک

در انتها لازم دانستم جهت آشنایی بیش تر با این سبک از نما با به تصویر کشیدن چند مدل نمای رومی به بررسی مشخصه های آن ها بپردازیم. همچنین، لازم است که لایههایی که نیاز نداریم و همراه پلان وارد برنامه شده را خاموش کنیم که در ادامه روش آن را توضیح میدهیم. در ترسیم نما نیز لازم است ارتفاع المانهای آن را با قرار دادن کد ارتفاعی در کنار ترسیم نشان دهیم. سنگ های آهکی توانایی قابل توجهی در برابر نفوذ آب ندارند و به راحتی تحت تاثیر قرار می گیرند و در برابر نم و رطوبت واکنش نشان می دهند. به همین ترتیب دیگر با وجود نم و بارش شدید دچار آسیب و دگرگونی نمی شوند. کارخانه های بزرگ با استخراج و برش سنگ ها با ابعاد سنگ نما به اندازه استاندارد می توان در ساختمان سازی شهرهای شمالی نیز استفاده کرد. بین انواع سنگ های طبیعی که استخراج می شوند سنگ هایی است که آهک و جذب آب کمتری دارد. با توجه به اینکه یکی از معایب سنگ مصنوعی نداشتن طرح و رنگی شبیه به سنگهای طبیعی است از این سنگها بههیچعنوان در نمای رومی استفاده نمیشود. یخ زدن های پیاپی باعث ایجاد ترک و شکستگی در سنگ های تراورتن می شود و از عمر سنگ می کاهد. ​Po st h as been creat​ed by behsaznama Conte nt Gen erat or DEMO᠎!

قطعات نمای خشک

نحوه تشکیل سنگ های تراورتن با نحوه تشکیل سنگ مرمر متفاوت است و همین موضوع باعث ایجاد استحکام شدید در سنگ تراورتن می شود. برخی از سنگ ها بعد از نفوذ آب از بنای ساختمان جدا شده و می ریزند. رفت و آمد بین نما و پلان: ممکن است هنگام طراحی نما متوجه شوید که برخی از عناصر آن نیاز به تغییر ابعاد و موقعیت داشته باشد و در پلان آنها را تغییر دهید. ولی گزینههای دیگری هم وجود دارند که در ادامه برخی از آنها را معرفی خواهیم کرد. در مقابل سنگهای مصنوعی، سنگهای طبیعی مانند گرانیت، مرمر و تروارتن قرار دارند که باعث میشوند ساختمان، نمایی پرشکوه و عظمت به دست آورد و همه نگاهها را به خود خیره کند. تخلخل ایجاد شده در بافت تراورتن منجر به چسبیدن ملات ساختمانی به سنگ می شود و همین موضوع هم به افزایش قدرت سنگ در برابر آب و رطوبت کمک می کند. از انواع گرانیت ساختمانی می توان به گابرو ، بازالت (سیاه سنگ) و دیاباز اشاره کرد که اصطلاحا به آنها گرانیت سیاه گفته می شود. هدف از استفاده سنگ در ساخت نمای ساختمان، زیبایی منحصر به فرد این مصالح، مقاومت بالا و حفاظت از ساختمان، قیمت مناسب نسبت به مصالح مصنوعی ساخت نما و قابلیت استفاده در انواع سبک های ساختمان سازی می باشد.

قیمت نمای خشک

نمای ساختمان به صورت مدرن اجرا شده و جنس نما از سنگ تراورتن می باشد که به زیبایی طراحی شده.پلان مسکونی اتوکد در زمینی به مساحت 350 مترمربع که توسط تیم خانه معمار آماده شده است. مساحت کاخ هدیش در حدود ۱۵۰۰ متر مربع است و از طریق پلکانهای غربی و شمال شرقیاش به کاخ داریوش و کاخ ه دسترسی دارد. این اهرمها توانایی جابهجایی سنگهایی به وزن ۲۵۰ تن را داشتند. استفاده از سنگها برای نمای رومی دلایل متعددی از جمله زیبایی، استحکام، دوام و ماندگاری طولانی، مقاومت در شرایط آبوهوایی مختلف، هزینه مناسب، وزن و تراکم کمتر و چسبندگی بالا دارد. به عنوان مثال ، یک سنگ می تواند سال ها دوام بیاورد بدون اینکه جذابیت و مقاومت خود را در برابر تأثیرات گوناگون محیطی از دست بدهد. این نوع سنگ به دلیل وجود داشتن مواد معدنی سیلس در برابر سایش بسیار مقاوم است. سنگ گرانیت از نوع سنگ های آذرین است و در رنگ های سفید و خاکستری و صورتی وجود دارد که با توجه به کانی های موجود در آن متفاوت می باشند. همچنین با توجه به نیاز به تثبیت سنگها در نما با پیچ، خصوصا در ساختمانهای بلند، به تدریج استفاده از سنگ رو به کاهش نهاد تا اینکه مجددا در سال های اخیر این مصالح با تلفیق و ترکیب با مصالح دیگر مانند آجر و اندودهای سیمانی رواج پیدا کرد. C on᠎tent was cre᠎ated wi th G​SA C on᠎te nt Generator Demov ersion​.

مجری نمای سرامیک خشک

همچنین قابل نصب در ساختمانهای مناطق گرمسیر و سردسیر هستند، بدون اینکه دچار ترک یا شکستگی شوند. نمای رومی اغلب برای ساختمانهای به کار برده میشود که باعث جلب بهساز نما توجه بسیاری شوند. خوشبختانه در ایران معادن سنگ ساختمان متعددی داریم که اغلب ویژگیهای مناسب برای استفاده در سنگ نما را دارند. ابعاد نبشیها اغلب شامل ۴۰×۴۰، ۶۰×۴۰ و ۴۰×۸۰ هستند. اگر در مناطق شمالی مشغول ساخت و ساز هستید در هنگام خرید سنگ تراورتن دقت کنید که خلل و فرج سنگ به خوبی رزین شده باشد. چون اگر این خلل و فرج به خوبی پُر نشود به محلی برای تجمع آب تبدیل می شوند و در سرمای هوا دچار یخ زدگی خواهند شد. یکی از معماریهایی که در این سالها طرفداران بسیاری پیدا کرده معماری با نمای رومی است. هر فردی با یک نظر به نمای ساختمان میتواند به کیفیت قیمتهای داخلی نیز پی ببرد چون سبک، کیفیت مصالح و ارزش بنا را به دیگر نمایش میدهد. اینکه نمای رومی چیست و بهترین سنگ برای نمای رومی چه نام دارد را در ادامه این مطلب خواهید خواند. توضیحات زیاد در مورد جی ار سی از حوصله این مقاله خارج است به همین دلیل پیشنهاد می کنیم مقاله جامع جی اف ار سی gfrc چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید