کشف مشتریان با نمای کامپوزیت طرح چوب (بخش A,B,C … )

به دلیل اینکه لایه پلی اتیلن در میان دو لایه آلومینیومی قرار داده می شود ، مانع از انتقال حرارت می گردد و باعث کاهش انتقال سر و صدا در ساختمان نیز می گردد . این کامپوزیت ها به دلیل طرح های مختلف سنگ ساختمانی که بر روی آن ها ایجاد می شود یکی از زیباترین نوع ورق های کامپوزیت به شمار می رود . این نوع ورق کامپوزیت ضدحریق یا مقاوم در برابر آتش از هسته پلاستیکی نسوز به همراه دو لایه ورق آلومینیومی تشکیل شده که نمونهای جدید از ورقهای کامپوزیت محسوب میشود. این پانل ها یکی از جدیدترین نوع آلومینیوم محسوب می شود و از هسته پلاستیکی نسوز تشکیل می شود . این پانل ها نوعی عایق صوتی ، رطوبتی و حرارتی نیز محسوب می شود . جالب است بدانید که آلومینیوم ماده ای انعطاف پذیر می باشد ، نمای آلومینیومی کامپوزیت قابلیت برش کاری نیز دارد و قابل برش ، خم و سوراخ کردن است . طیف وسیعی از ماشین کاری و اقدامات نصب وجود دارد که می توانید روی آن اعمال کنید. با توجه به موراد ذکر شده خریدار باید در هنگام انتخاب ورق کامپوزیت نمای ساختمان تمام مشخصات ورق ها به همراه شرکت سازنده را از پیمانکار در خواست کند.

می‌توانید نمای کامپوزیت نگاهی به Pass؟

لازم به ذکر است که اجرای نمای کامپوزیت باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام گیرد تا بتوان به نتیجه مطلوبی دست پیدا کرد. همانطور که قبلا گفته شد نمای کامپوزیت امکان اجرا در بسیاری از ساختمان ها را دارد یک نمونه از طرح های پر طرفدار که معمولا در ویلا ها و محیط های مسکونی و یا دوستانه مانند کافی شاپ های خاص مورد استفاده قرار می گیرد نمای کامپوزیت طرح چوب است که به راحتی نمای طبیعت را به ذهن می آورد و محیط و نمایی گرم و صمیمی و آرامش بخش را ایجاد می کند. نمای کامپوزیت یکی از انواع نماهای ساختمان می باشد که در حال حاضر توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده کلیک کنید است . این کارخانجات با توجه به اینکه سیستم فروش خود بر اساس فروش نمایندگی بنا نهاده اند، معمولا نرخ های نمایندگی رسمی از قیمت های بسیار بصرفه ای در بازار برخوردار می باشند. در میان دو لایه آلومینیومی ، لایه پلی اتیلن قرار می گیرد در واقع لایه پلی اتیلن حکم هسته مرکزی را دارد و دارای یک پوشش از نوع زرین یا pvdf می باشند . استفاده از ورق کامپوزیت پنل به صرفه و اقتصادی است و محدودیت در ایجاد طرحهای نو و متفاوت در نمای هر نوع بنا ،تنها به قوه تخیل طراح منتهی می شود و با کاهش کیفیت و دوام در محصول مصرفی روبرو نخواهیم بود.

نمای کامپوزیت مغازه

این پنل ها که به آن پانل های رنگارنگ نیز گفته می شود از چند لایه رنگ و یک لایه پوشش درخشان ساخته می شود . در حال حاضر و با توجه به مشکلات ارزی و اقتصادی برندهای خاص کامپوزیت مانند آلکوباند آلمان و آلکد ژاپن دیگر به داخل کشور وارد نمیشوند و برندهای غیر معتبر و متفرقه چینی نیز در داخل موجود نیست. برخی از کامپوزیت ها ساده هستند و برخی طرح دار هستند. ضخامت ورق های کامپوزیت ۴ تا ۵ میلی متر است و با توجه به سلیقه افراد در طیف وسیعی از رنگ ها به بازار عرضه می گرد . این نما بر اساس نوع آلیاژ آلومینیوم ، مواد لایه میانی و رنگ لایه بیرونی و ضخامت دارای قیمت های متفاوتی می باشد . این نوع کامپوزیت با توجه به خصوصيات منحصر به فردی که دارد، ميتواند در مقابل تغييرات دما از منفی ۵۰ درجه سانتی گراد تا ۸۰ درجه سانتی گراد بدون هيچ گونه تغييری در كيفيت، مقاومت داشته باشد. این ورق ها در برابر مواد قلیایی و اسیدی از خود مقاومت بالایی نشان می دهند . در برابر آتش بسیار مقاوم و ضد زلزله می باشد. ورق های آلومینیوم کامپوزیت طرح چوب بسیار زیبا ومقاوم هستند و دارای تنوع رنگ می باشند وبه دلیل ضد پوسیدگی ومقاوم در برابر حشرات و سبک بودنشان این نوع ورق محبوب می باشدهمچنین درمقایسه با نمای چوب خیلی هزینه مناسبی دارد ودچار تغییر رنگ نمی شودودربرابر گرما وسرما بسیار مقاوم هستند.دارای 15 سال گارانتی می باشد.

این نوع متریال برای استفاده در ساختمان ها بسیار مناسب هستند و علاوه بر مقاومت و دوام بسیار بالایی که دارند جلوه بسیار شیک و جذابی را به نمای ساختمان شما هدیه می دهند. نمای کامپوزیت می تواند در برابر حرارت بسیار مقاومت کند. یکی از مهمترین مزایای نمای کامپوزیت مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی می باشد ، تابش نور خورشید باعث کاهش دوام و عمر این نماها نمی گردد . چه ساختمان شما در شرایط آب و هوایی سرد باشد و چه گرم می توان از ورق کامپوزیت آلومینیومی برای نما استفاده کرد. نمای کامپوزیت چه مزایایی دارد ؟ از نمای کامپوزیت در طراحی نمای چه ساختمان هایی استفاده می شود ؟ معمولا کارفرمایان جهت بر آورد ورق کامپوزیت مصرفی طول و عرض نمای خود را درهم ضرب میکنند و مساحت پنجره ها را از این مقدار کم میکنند. کامپوزیت پانل نانو بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده اند و به دلیل استفاده از مواد نانو در فرآیند تولید ورق های آلومینیوم پانل نانو ، این محصولات دارای خاصیت خود تمیز شوندگی و ضد آلایندگی می باشد یعنی با استفاده از این نما هیچ نگرانی در مورد تمیز کردن نمای ساختمان وجود ندارد زیرا این نماها آلودگی و گرد و غبار را به خود جذب نمیکند . ᠎This a​rticle was done by behsaznama C᠎on te nt Gen​erator D em​ov᠎ersion .

دیدگاهتان را بنویسید