کلید موفقیت شما: نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

پس از نصب اتصالات شاقول اجزاء قائم با فواصل متناسب محاسبه شده نصب خواهند گردید و پس از آن اجزاء افقی با توجه به ابعاد و نوع آجر انتخاب شده مورد استفاده قرار خواهند گرفت و در آخر آجر شیار دار نصب و نسبت به بند کشی با پودر بند کشی خاص تعریف شده برای نمای خشک اقدام می شود. که در این روش نیازمند محاسبه مهندسی خاصی نیست و استادکاران ، با تجربه خود می توانند این نما را اجرا نمایند. یکی از این مشکلات افزایش نزخ زمین در شهر می باشد. شرکت آرین همت شهر تیم کاری مجرب و ماهر در زمینه شستشوی نما بدون داربست – نماشویی – شستشوی نمای ساختمان – شستشوی نما با طناب را ارائه میدهد که به خوبی از هنر کار در ازتفاع برای دسترسی به مناطق سخت برخوردارند | هدف ما جلب رضایت شماست. یه عنوان مثال در مناطق سردسیر از رنگ های گرم و برعکس می توانید استفاده کنید. علاوه بر آن نوع کاربری ساختمان اعم از تجاری، اداری و مسکونی بودن بسیار در انتخاب نوع و رنگ آجر نمای سنتی دخیل است.  This po st has  been g᠎ener ated by https://behsaznama.com   Con tent  G᠎en erator Demover sion​!

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

موضوع اقلیم و معماری سنتی در هر منطقه ازایران و جهان از موضوعات تأثیرگذار بر روی شکل و ظاهر ساختمان ها بوده است لذا با توجه به این موضوع استفاده از آجر که یکی از قدیمی ترین مصالح می باشد به عنوان نما در اقصی نقاط دنیا رواج داشته است. انتخاب نوع رنگ آجر متناسب با اقلیم و نوع آب و هوای منطقه بسیار بر زیبایی و چشم نوازی نهایی ساختمان کمک خواهد کرد. برخی از مصالح که برای نمای خشک میتوان استفاده نمود، عبارتند از: صفحات رزین اشباع شده، پشم معدنی فوقالعاده فشرده، الیاف سیلیکات کلسیم، ورقههای آلومینیوم و کاشیها و آجرهای سفال که گسترهای وسیع از رنگ و بافت را در بر می گیرند. اجرای نما در ساختمان ها معمولا به سبک های مدرن و کلاسیک می باشد. استفاده از فایبر سمنت برد (پانل سیمانی) بجای سنگ یا سایر مصالح مشابه علاوه بر صرفه اقتصادی باعث میشود که بار مرده ساختمان کاهش یابد و اسکلت ساختمان بهینه تر و سبک نما تر طراحی شود. یکی از مناسبت ترین سطوح برای شروع به عملیات اجرایی مربوط به نصب سیستم نمای خشک آجری دیوارهای خشک از جمله سیستم کناف و یا دیوارهای فایبر سمنت می باشند، ولی اجرای سیستم آجر نمای خشک بر روی سایر سطوح متدوال از جمله بلوک با دانه های سبک و سیستم های دیوارهای سه بعدی و سیستم بلوک های اتوکلاو شده ممکن و به سهولت امکان پذیر می باشد.

 Th is content has  been ᠎do​ne  with the ​help ᠎of https://behsaznama.com C᠎ontent  G enerator D em​oversion!

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد، بهترین عایق حرارتی می باشد لذا این سیستم نقش موثری در کاهش اتلاف انرژی دارد. از مزایای فایبر سمنت برد (پانل سیمانی) رنگ پذیر بودن آن است که ویژگی بسیار حائز اهمیتی در استفاده فایبر سمنت برد (پانل سیمانی) در دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان می باشد. به عنوان مثال رنگ قرمز بسیار بین مصرف کنندگان برای ساختمان های مسکونی و اداری متداول است. هزینه کمتری نسبت به روش اسپری کردن دارد، اگر چه نازل مخصوص پاشش و پمپ همچنان مورد نیاز است. اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمت های مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجر خشک می باشد، هم چنین در این سیستم دسترسی برای مراقبت های دوره ای به خصوص در ساختمان های مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانه های مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه می باشد و معمولاً مورد استفاده قرار گرفته نمی شود. Data was c re​at​ed  with t he ​help of  https://behsaznama.com ᠎ C ontent Gener ator ​DE​MO.

در سیستم آجر نما خشک، به یکدیگر از ملات استفاده نمی شود. در این روش امکان عایقکاری حرارتی و صوتی فراهم است. بر همین اساس لازم است بدنه و فونداسیون ساختمان هم با استفاده از مواد و مصالح مقاوم ساخته شود. هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی سال هاست که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزش های لازم با ملات ماسه و سیمان صورت می گیرد که جدای از تحمیل وزن بالایی به ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمان ها در برابر نیروی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان ها با توجه به متفاوت بودن ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض بخش ملات پشت سنگ یا سرامیک و … این مزیت نمای خشک ساختمان آجری در مواقع زلزله و حوادث طبیعی بسیار اهمیت دارد و نخاله کمتری را تولید میکند، به طوری که در هر متر مربع حدود ۸۰ کیلوگرم از وزن نمای ساختمان کم میشود. زیرا آجر نما در سایز ها و انواع مختلف تولید می گردند و قیمت آجر نما بسته به کارخانه تولید کننده، نوع آجر، زمان خرید و فصل خرید متفاوت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید