کل تکنیک اجرای نمای کامپوزیت

از برجسته ترین خصوصیات ورق های آلومينيوم کامپوزیت مقاومت نسبت به تغییرات آب و هوایی محیطی است. این نما معمولا نیازی به چسب برای آب بندی ندارد اما در برخی از پروژه از چسب هم استفاده می شود برای آب بندی بیشتر. به دلیل مزایای زیادی که این پانل ها دارند، برای بخش داخلی و نمای ساختمان استفاده می شوند. طول عمر و ماندگاری این کامپوزیت ها عالی است. تضمین کیفیت محصولات و خدمات فروش، طراحی و اجرا نشان دهنده ی سابقه و تجربه 20 ساله ما در کشور است. معمولا افرادی که سابقه کار بالایی دارند درک واقعی تری از قیمت ها دارند و به جزئیات و زمان انجام پروژه و هزینه های ناشی از پیچدگی پروژه اشراف دارند. گروه مهندسی GT GROUP با سابقه ای درخشان در زمینه اجرای نمای کامپوزیت نصاب های حرفه ای و متخصص را در اختیار داشته و نمای کامپوزیت را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا می کند. در حالی که وزن نماهای سنگی، شیشه ای یا سیمانی فرق خیلی زیادی با کامپوزیت دارد و بسیار سنگین تر هستند. در هر صورت، سیستم اجرای کامپوزیت با روش هنگ، خیلی بهتر از روش فیکس است و مزایای زیادی دارد. ورق های کامپوزیت بوسیله اتصالاتی آلومینیومی به شکل ناودانی (بچه ناودانی) که در داخل لامل های آلومینیومی می باشند بر روی لامل ها نصب می گردند نحوه اتصال ورق به ناودانی با شیوه های مختلفی اجرا می گردد که باعث ایجاد تفاوت در روشهای هنگ می گردد که از آن جمله می توان به سیستم هوک اشاره نمود.

قيمت اجراي نماي كامپوزيت آسان‌تر است ممکن است فکر کنید|هفت روش‌ها اجرای نمای کامپوزیت به شما کمک می‌کند|به شما کمک می‌کند|اجازه می‌دهد شما به|کمک به شما|کمک به شما برای|فعال کردن|فعال کردن شما برای|آسانتر کردن|ارائه کمک به|نشان دادن نحوه} دریافت اضافی شرکت}

سیستم نورد ورق کامپوزیت جهت استفاده در نمای قوسی همان تکنولوژی نورد ورق آهن است با همان غلطکهای کثیف و تیز و برنده که معمولا اگر سفارشی خاص در زمان تحویل به اپراتورها نشود، ورقهای قوسی تحویل گرفته دیگر قابل استفاده در نما نیست. میزان مبلغ اجرت نصب، هزینه مصالح مصرفی، پرت ورق کامپوزیت، کرایه حمل، نوع ورق کامپوزیت از دیگر عوامل موثر در مبلغ نهایی اجرای نمای کامپوزیت به شمار می رود. ورق های کامپوزیت با توجه به نوع برند ، کیفیت محصول و ضخامت لایه های آلومینیوم ، نوع پوشش رنگ آن قیمت های مختلفی دارد که معمولا از متری ۲۸۰٫۰۰۰ تومان تا ۶۰۰٫۰۰۰ هزارتومان برای هر متر در بازار موجود می باشد. برای استفاده از این روش، نیازی به پیچ و پرچ نخواهید داشت. در بسیاری موارد نیز پرچ ها به صورتی که در روش ریلی پوشیده می شوند از رویت مصون نمی مانند. روی سطح ورق کامپوزیت آینه ای با رنگ PE و PVDF پوشیده می شود که در انتهای یک سطح صاف، صیقلی و آینه ای را به نمای ساختمان خواهد می بخشد. با این روش می توان در زمانی کوتاه حدود هزینه ساخت در منطقه ای مشخص را به دست آورد. این تفاوت ایجاد می کند که فقط یک بار به این خدمات احتیاج دارید یا ملاقات های مکرر به عنوان مثال هفتگی ، دو هفته ای ، ماهانه یا هر 2 ماه.

در این کار گروهی لازم است که شما به عنوان مشتری که به صورت مستقیم با گروه ما ارتباط دارید نظرات و پیشنهادهای خود را با در میان بگذارید تا بتوانیم بهترین خدمات را که شایسته شماست ارائه دهیم. 6. مقاوم در برابر آتش سوزی : از لحاظ مقاومت در برابر آتش سوزی این محصول در نوع ضد حریق پیشرفت چشم گیری داشته و انواع ضد حریق در بسیاری از کشورها به عنوان مصالح ضد احتراق شناخته شده و در مکان های حساس مانند پمپ بنزین جایگاه سوخت و… نمای کامپوزیت (aluminum composite panel) یکی از انواع نماهای ساختمانی است که امروزه به دلیل عدم محدودیت در شکلپذیری، اکثر کارفرمایان و معماران برای ساختمان تجاری، اداری و مختلط به اجرای این نوع نما روی آوردهاند. به جهت شکل ظاهری شان جایگزین مناسبی برای نماهای قدیمی چوب بوده و از این رو طرفدار محیط زیست میباشند. به همین دلیل، سازه هایی که از نمای کامپوزیت استفاده کرده اند، محیط آرام تری دارند. هر کدام از این دو روش، کارکردهای مخصوص به خود را دارند که در ادامه توضیح می دهیم.

نیز می باشد که با توجه به میزان مصرف آن از حدود متری ۸۰٫۰۰۰ تومان تا ۱۰۰٫۰۰۰ تومان در هر مترمربع مصالح ریز مصرف می کلیک گردد. این روش، بهترین روش اجرای نمای کامپوزیت می باشد که از سرعت بالایی در اجرای نیز برخوردار است. دارای تنوع رنگ می باشد ودر مقایسه با سنگ طبیعی نمای سبکتری می باشد و سرعت نصب بالاتری دارد همچنین مقاومت بالایی در برابر گرما وسرما دارد وپس از چند سال دچار تغییر رنگ نمی شود .دارای 15 سال گارانتی می باشد. نمای کامپوزیت، نمایی است که به سرعت رشد کرد و قشر زیادی را به طرف خودش جذب کرد. اگر دنبال ساخت نمایی هستید که بتوانید حالت انحنا دار به آن بدهید و نمای ساختمان شما حالت گرد داشته باشد بهترین انتخاب برای شما طراحی نمای کامپوزیت است چرا که ورقه های کامپوزیت تا صد و سی و پنج درجه قابلیت خم شدن و شکل گرفتن دارند.. امروزه طراحان و مجریان نمای ساختمان از روشها و مصالح گوناگونی برای طراحی نمای ساختمان استفاده می کنند. پس اگر نیاز به بازسازی نمای ساختمان ویلایی خود دارید فرصت را از دست ندهید. Con tent h​as been created ​by behsaznama C on᠎tent G᠎ener᠎ator DE​MO!

دیدگاهتان را بنویسید