کل فرآیند نمای کامپوزیت ساختمان

3. صرفه اقتصادی : ( نمای کامپوزیت از نظر صرفه اقتصادی مخصوصا نوع ضد حریق ، نسبت به نمای سنگ و یا آجر به صرفه نیست. ارتفاع کامپوزیت مدرن یک راه حل عالی در مورد ساختمان هایی است که برای فعالیت اقتصادی در نظر گرفته شده اند. آن روزهایی که یک ساختمان صرفاً به عنوان پناهگاه عمل می کرد، گذشته است. در حال حاضر نماهای مدرن جایگزین نماهای قدیمی شده اند که مورد استقبال فراوان قرار گرفتند و جایگاه ویژهای در بین عموم مردم دارند در گذشته از نمای کلاسیک استفاده میکردند اما امروزه کمتر کسانی هستند که علاقه به نمای کلاسیک دارند زیرا هزینه بیشتری نیز برای آن باید پرداخت کند کنند. در ادامه درز میان پانل ها را چسب از جنس ورق و لاستیک سیلیکونی پر می کنند. ورق کامپوزیت در حال حاضر در تمامی کشورهای دنیا علی الخصوص کشورمان ایران به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است وجایگاه ویژه و کاربرد وسیعی را در نمای ساختمان پروژه های تجاری اداری برای خود یافته است. در پاسخ به این سوالات باید بیان کرد که یکی از نماهای مدرن ساختمانی که در چند سال اخیر بسیار محبوب شدهاست نمای کامپوزیت میباشد. ۲. هزینه نصب و اجرای نمای کامپوزیت آلومینیومی، نسبت به نماهای دیگر کمتر است.

نمای کامپوزیت مغازه تهران

در سالهای اخیر، تعریف نما به دلیل جداسازی “پوست” از ساختار (روکش فلزی کامپوزیت آلومینیومی) و همچنین ظهور مواد و فن آوری های جدید، تغییر چشمگیری داشته است. آن ها بدون اینکه کیفیت آلومینیوم دچار تغییر شود، بازیافت می شوند. در اوایل تولید ورقهای کامپوزیت آلومینیوم، ضخامت لایههای آلومینیوم تقریبا 0.5 میلیمتر بود. ورق کامپوزیت در نما نسبت به سنگ گرانیت حدود ۹۰ درصد سبک تر خواهند بود. چرا که هزینه های تعویض ورق ها پس از تکمیل کار و در صورت برآورده نکردن رضایت شما زیاد خواهد بود و بهتر است ریسک نکنید. نمای سنگی ساختمان شما تخریب شده و امکان صعود مصالح به کوچه و خیابان فراهم می شود. پانل های آلومینیومی بعد از اینکه برش و خم داده شدند به صورت ریل کنار هم قرار می گیرند. بعد از این که کمربندی های آهنی زیرسازی نصب شدند، نبشی های آهنی را نیز بر طبق آکس بندی نقشه های اجرایی با شیارهای لوبیایی روی این کمربندیهای قرار می دهند. در حالت کلب زیرسازی ها به صورت شبکه ای با پروفیل های آهنی چهل در چهل و یا پروفیل های بیست در چهل بر روی اسکلت سازه اجرا می شوند. و پانل های کامپوزیت، به شکل کاست بر روی زیرسازی آهنی به صورت برگرداندن لبه ورق و یا نبشی آلومینیومی با پیچ یا پرچ نصب میشوند. Po st was g en erat​ed  with behsaznama C᠎on te​nt  Generat᠎or DEMO᠎!

نمای کامپوزیت از جمله نماهای مدرنی است که امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و مدرنیته در ساختمان ها زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. نماهای کامپوزیتی در مقایسه با مصالح دیگر ساختمانی وزن بسیار کمتری را دارند و بهراحتی قابل شستن هستند و همچنین با دارا بودن اندازههای گوناگون و متفاوت در برابر زلزله و آتشسوزی نیز مقاومت بسیار زیادی را از خود نشان میدهند. مزایایی چون سرعت اجرای بالا، وزن کم، انعطاف پذیی بالا، مقاومت در برابر زلزله و ضد حریق و ضد رطوبت بودن این نما، قابلیت شستشو و … روش اجرای نمای کامپوزیت می بایست به درستی انجام شود در غیر اینصورت نمای کامپوزیت در برابر طوفان و باد شدید و یا حوادثی چون زلزله مقاومت لازم را نداشته و آسیب خواهد دید. به منظور تهیه نمای امپوزیت و تهیه پانل های آلومینیومی از تأمین کنندگان معتبر در این حوزه که به فروش نمای کامپوزیت می پردازند استفاده شود. تدمین کنندگان معتبر در حوزه فروش نمای کامپوزیت خدماتی در خصوص نصب و نگهداری این نما را نیز به خریداران ارائه می کنند. بهبود روشنایی طبیعی و ارائه جریان بهتر هوا به کاهش قابل توجه هزینه های انرژی و افزایش طول عمر ساختمان کمک می کند.

نمای کامپوزیت مغازه

زمان نسبتاً کوتاهی طول کشید تا مشاوره نما از تخصصی تقریباً نا موجود به یک منطقه بالقوه با رشد بالا در صنعت ساختمان تبدیل شود. امروزه در این روش به جای چسب سیلیکونی از چسب پلی اورتان استفاده می شود که مقاومت بالاتری دارند و به مرور زمان سبب افتادن پانل های کامپوزیتی نمی شوند. مشاوران نما به طور مداوم در جستجوی راه هایی برای افزایش عملکرد ساختمان هستند. به دلیل این واقعیت است که پیشرفت قابل توجهی در صنعت ساختمان وجود دارد. با این حال، در اواخر دهه 1980، معماران و سازندگان ورق های ACP را کشف کردند و تصمیم گرفتند از آنها به عنوان مصالح ساختمانی استفاده کنند. ۲۰ میلیمتر استفاده می کنند. ۴۰ میلیمتر به نبشیهای آلومینیومی پیچ میشود. همچنین ترکیب کامپوزیت طرح سنگ با رنگهای تیره، جذابیت خاصی برای نمای خارجی ساختمان به ارمغان میآورند. و یا حتی تصمیم به تخریب نمای ساختمان دارید و میخواهید نمای جدید ساختمان کاملا از پایه ساخته شود. طراحی نورپردازی مناسب برای نمای ساختمان باعث می شود تا در شب نما زنده و پویا تر به نظر برسد. از اصلی ترین خصوصیات و مزایای استفاده از نمای کامپوزیت ساختمان می توان به مقاومت بالا در برابر تغییرات محیطی، وزن بسیار سبک نمای کامپوزیت، عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی، تنوع بالای رنگ، اجرای سریع و آسان، مقاومت بالا در برابر زلزله و لرزش های باد، ماندگاری بالا در تمیزی و شستشوی آسان، قابلیت تعویض پنل های آلومینیوم بدون ایجاد خرابی، مورد استفاده در انواع سازه های ترمینال، ایستگاه مترو، فرودگاه و قابلیت برش کاری و سوراخ کاری اشاره کرد.

قیمت اجرای نمای کامپوزیت ساختمان

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ادامه مطلب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید