گارانتی بدون استرس نمای سنگ

همان طور که از عنوان نمای خشک مشخص است ، تفاوت اصلی نمای خشک با نمای سنتی یا نمای ملاتی در نوع نصب مصالح نما به سازه ساختمان است. کاهش زمان اجرا: اجرای نمای خشک ساختمان مانند نمای خشک آجری به دلیل عدم استفاده از ملات، فعالیت همزمان چند گروه نصاب و استفاده از ابزارهای پیشرفته و صنعتی تا 50% کاهش پیدا میکند. همچنین می توان گفت چوب های فرآوری شده بهترین انتخاب برای طراحی و اجرای نمای ساختمان می باشند. کنیتکس رنگی است که از ترکیب الیاف های مصنوعی و اکسید تیتان و مواد دیگر به وجود می آید و ضد آب می باشد. انواع نمای خشک با آجر هرگز قدیمی نمی شود و هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد؛ در واقع به همین دلیل است که نمای ساختمان با آجر نما محبوبیت خود را در طول تمام این سال ها حفظ کرده است. به دلیل اینکه روش ملات و دوغاب در نما قابل استفاده نیست از روش اجرای خشک (شاسی کشی) استفاده میشه. Content w as generated by behsaznama C ontent Gen᠎er at​or Dem ov᠎ersion .

موثرترین تکنیک به اجرای نما

اشاره کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن نمای ساختمانها صنعت ساختمانسازی و دکوراسیون دچار تغییراتی شدهاند که از جمله این تغییرات میتوان به رایج شدن روشهای اجرای نمای خشک اشاره کرد. قابل ذکر است سیستم های نما به انواع خشک و تر تقسیم می شوند. در بازار متریال های مختلف و متعددی وجود دارد که می توان با توجه به بودجه و دیگر عوامل و موارد مانند سلیقه و انتخاب کارفرما انتخاب نموده و اجرا نمود. از آنجایی که بازدهی و طول عمر یک سازه بستگی به کیفیت و نوع متریال دارد انتخاب و اجرای متریال ارزان قیمت می تواند بر کاهش طول عمر ساختمان تأثیر بگذارد البته قابل ذکر است هزینه ساخت و ساز را کاهش می دهد. همین امر باعث می شود تا اجرای نما 2 پوسته شود و یک محفظه در بین دیوارها ایجاد تا از ورود و خروج هوا جلوگیری شود. اینکه طراح و مجری نصب نما در کمترین زمان قادر باشد نما را روی ساختمان ایجاد و نصب کند اهمیت بسیار زیادی دارد. در این مطلب، روش فوق و مزایای آن بررسی و همراه با شما نمونههایی از عکسهای اجرا شده را مشاهده میکنیم.

نمای شیشه ای در مدت زمان کوتاه قابل اجرا است. در ارتفاعات به سختی قابل اجرا و نصب است. این نما بر روی سطوح مختلف از جمله فلز، آجر، سیمان و چوب قابل استفاده است ولی دارای عیب مقاوم نبودن در مقابل عوامل و زیبایی آن به مرور از بین میرود. نمای بایرامیکس را از ملاتی درست می کنند که شامل رزین های طبیعی و مصنوعی و سنگ دانه ها، رنگ و مواد دیگر است و دارای مزایایی از قبیل: شستشوی آسان، تنوع زیاد است. استفاده از نمای سیمانی در ساختمان ارزان می باشد و دارای سرعت اجرای بالایی است نمای سیمانی مقاومت خوبی در برابر حریق دارد و از انتشار آتش جلوگیری می کند. بهترین راه حل برای اجرای نمای سنگ, روش خشک است که در مقایسه با روش های دوغابی ایمنی بالاتری دارد. اگر قصد صرفهجویی در زمان، هزینهها، افزایش اطمینان و ایمنی و غیره را دارید، بهترین پیشنهاد ما استفاده از نمای خشک برای ساختمان است. اتصال درست چهارچوب ساختمان با نما هم بسیار مهم است و تمام ایمنی نما بر برقراری درست این اتصال استوار است. سرامیک خشک یا سرامیک پرسلانی نمونهای منحصربهفرد است که از سوی طراحان و معماران معرفی شد و بهسرعت توانست بهعنوان یک محصول استراتژیک وارد عمل شده و ایمنی بالا، قیمت تمامشده مناسب، کاهش زمان ساخت به یکسوم، عدم جذب آب، استحکام زیاد، مقاومت در برابر خوردگی و…

ی ساختمان و زیبایی ظاهر آن ایفا می کند.

نمای سرامیکی از نمای خشک محسوب گشته ومی توان از آن متریال برای طراحی و اجرای نمای ساختمان های ادارای و تجاری بهره گرفت. ترکیب و اجرای چوب با دیگر متریال ها ازجمله سنگ و شیشه زیبایی ظاهر نما را دوچندان می کند. 3. برطرف کردن ناشاقولی: در صورت اجرای ناشاقول سازه و دیوارهای ساختمان ، به هنگام اجرای نمای ساختمان به روش ملاتی، مجبور هستیم به میرانی بیش از حد متعارف از دیوار فاصله بگیریم و این امر باعث افزایش ملات مورد استفاده برای نصب پوشش نما می شود. امروزه سنگ های متعدد و متفاوتی برای اجرا در نمای ساختمان وجود دارد اما از آنجایی که سنگ تراورتن به دلیل داشتن طرح و رنگ های مختلف و متفاوت در میان سایر سنگ ها در اجرای نمای ساختمان محبوبیت بسیاری کسب کرده و اغلب از این سنگ استفاده می شود. شیشه نقش مهم و پر رنگی را در اجرای نمای ساختمان و زیبایی ظاهر آن ایفا می کند. از آنجا که نمای یک ساختمان همواره در پیش چشم مشتریان و شهروندان قرار دارد به نوعی نشان دهنده هویت و سبک معماری آن شهر نیز به حساب میآید. قاعده ای که در سبک معماری یک کشور و در مقیاس کوچکتر در یک شهر استفاده می شود، شامل باورها و اعتقادات آن سرزمین می باشد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نحوه اجرای نمای سنگ خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید