یاد بگیرید هرچی جدید از کرتین وال در حال حاضر؟ ما پرسیدیم، شما پاسخ دادید!

بدون شک، در میان انواع نما های ساختمان، نماهای آجری در معماری اهمیت بخصوصی دارند و افراد متعددی را جذب خود کرده اند. تصاویر سنگ نمای ساختمان آماده شده بدون هیچ افکت یا تغیراتی به صورت ارجینال آماده شده است تا بهترین انتخاب را بتوانید داشته باشید. نکتهای که باید به آن توجه کنید این است که استفاده از هر محصولی برای این کار مناسب نیست و شما باید در انتخاب خود دقت زیادی داشته باشید. سنگهای گرانیت از جمله سنگ های «آذرین» هستن که برای قسمت نما و بخش های تزیینی ساختمان کاربرد دارن. روش های دیگه ای هم وجود دارن که میتونیم سنگ نما رو به وسیله اون ها مهار کنیم مثل استفاده از چسب های مخصوص، استفاده از دوغاب مرغوب برای پشت سنگ ها به جای نخاله های ساختمانی، استفاده از رابیتس، استفاده از گیره های اسکوپ پروانه ای یا پایه دار برای پشت سنگ ها مثل تصویر زیر و سایر روش هایی که میشه از اون ها استفاده کرد. این نوع سنگ به دلیل جذب آب پایین و سوراخ های کمی که در سطح خود داره، به راحتی از سطحی که به اون چسبیده جدا میشه و همین قضیه نوعی عیب به حساب میاد.

چیزی که همه درباره کرتین وال دوست ندارند و چرا

از اونجایی که امنیت و عدم خطر سقوط برای سنگ های نما معیار خیلی مهمی هست، در نتیجه تراورتن گزینه ی مناسبی برای نما کاری ساختمان به حساب میاد. سنگ های نما باید دارای قدرت گیرش بالایی باشن تا دچار سقوط نشن و برای ساکنین و عابران ایجاد خطر نکنن. با تراکم سازه های شهری و قرار گرفتن در کنار خیابان ها و پیاده رو ها اصل محکم کردن سنگ نما به شدت اهمیت یافته است ، زیرا که در اثر سقوط تنها یک سنگ ممکن است خطارت جانی جبران ناپذیر و خسارات مالی سنگین را در پی داشته باشد ، بنابراین نمای خوب نمایی هست که علاوه بر زیبایی ساختمان ماندگاری و استحکام کافی را داشته باشد و سلامت ساکنین و عابرین را تهدید نکند . دست خود را آزاد بگذارید و هر طرح زیبایی که دوست دارید را بر روی کاغذ پیاده کنید. در انتخاب انواع نمای شیشه ای چون نمای شیشه ای کرتین وال، نمای اسپایدر، انواع نرده های شیشه ای برای اجرا بهتر است اطلاعات گسترده ای از کیفیت و مزیت هر یک از مصالح را به دست آورده و مناسب ترین گزینه را در اولویت قرار دهید که به این منظور می توانید از مشاوره های ارائه شده در آرمن طرح نما بهره مند شوید.

دتایل نمای خشک

شناخت کامل طرح اولیه و ویژگیهای آن، ساخت کورههای بهتر با بازدهی بیشتر، کنترل دقیقتر پخت و استفاده از ماشین آلات پیشرفته کمک قابل توجهی به توسعه و پیشرفته صنعت تولید آجر کرده است. این روند باعث می شود تا سرعت اجرای نمای خشک به صورت قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند و تا ۵۰ درصد در زمان اجرای پروژه صرفه جویی خواهید داشت. موریس در کتاب تاریخ شکل شهر خود میگوید که کلیساها صحن یا جلو خانی مستقل به نام پارویس در جلوی سردر خود داشتند برای همین نمای اصلی آنها فقط برای مراجعین قابل مشاهده بود. برای مقاومسازی فیلم رنگ، استفاده ازیک لایه سیلر توصیه شده است. البته به شما توصیه میکنیم حتما با یک کارشناس خبره و خوش سلیقه در این حوزه نیز صحبت کنید تا به شما راهنماییهای لازم را بدهد. حتما در زمان اجرا و طراحی نماهای آجری، این متریال هستند که مرغوبیت نمای طراحی شده را مشخص میکنند. ویلا، یکی از مکان هایی است که بسیاری از مردم ایران، آن را مانند خانه می دانند و در زمان های استراحت و آخر هفته از آن استفاده می کنند. این محصول به صورت مربعی و مستطیلی و در ابعاد مختلف در بازار عرضه میشود.

، نقش به وجود آورنده شفافیت را برای بناها بر عهده دارند.

این روش در دو نوع مختلف اجرا می گردد . تایل های پرسلانی معمول در ابتدا ترکیب و خشک می شوند و سپس در دمای 400 kg/cm2 تحت فشار قرار می گیرد. داشته باشه. زیرا سنگ های نما در فضای آزاد قرار دارن و احتمال آسیب دیدن اون ها زیاد هست. از معایب این سنگ هم میتونیم به جذب آب بالا و چسبندگی پایین اون به سطوح اشاره کنیم. همچنین رنگ سنگ ها نشان دهنده ی ترکیبات موجود در اون ها هست. همچنین اگه سنگ ها نصب شده باشن و بعد از اون نیاز به محکم کردن و مهار اون ها پیدا بشه، میتونیم از روش پیچ و رول پلاک کردن برای این کار استفاده کنیم. در اصل پنجرهها در دسته عواملی محسوب میشوند که در طراحی نما، نقش به وجود آورنده شفافیت را برای بناها بر عهده دارند. قیمت این سنگ نسبتا ارزان است و با طیف های رنگی سفید، مشکی و خاکستری در بازار وجود داره.

نمای خشک در ساختمان

᠎Post has  been generat ed  by G SA C ontent G en er​at᠎or Demov᠎ersion!

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد طراح و مجری نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید