یافتن بهترین نماهای مدرن

این شرکت توانسته است در طی سالها همکاری گسترده با معتبرترین شرکت های تولیدکننده جهانی وکسب دانش فنی در حوزه مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های نورپردازی مدرن، با خلق ایده های نو و اجرای موفق پروژه های عظیم نورپردازی نما ساختمان با هدف به روز رسانی در این صنعت، نام خود را درمیان پیشگامان این صنعت مطرح نماید. شرکت توسعه نمای مدرن آراد با بیش از ۱۰ سال تجربه و اجرای بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع انواع نما، فارغ از در نظر گرفتن مکان و موقعیت پروژه و همچنین نوع نمای به کار رفته در ساختمان شما، آماده ارائه راهحلهای خلاقانه و مدرن، از زمان برنامه ریزی و طراحی تا اجرا و تحویل و حتی پس از اتمام پروژه به شما عزیزان می باشد. علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. انتخاب این نوع ساختار شیشه ای به شرایط محیطی و کاربری نما بستگی دارد که توسط تیم مهندسی نما تعیین میگردد.  Article w as c re᠎at᠎ed  with t᠎he help of GS᠎A Conten t  Ge᠎ne᠎ra᠎tor DEMO .

برترین 10 خطاها در سرامیک پرسلانی می‌توانید Easlily درست امروز

نمای کرتین وال یکی از سیستم های مدرن نمای ساختمان بوده که جز بهترین نمای شیشه ای با ساختار خود ایستا است. نمای مدرن اسپایدر به نوعی از نماهای شیشهای خود ایستا (نمای پردهای curtain wall) گفته میشود. جوتن دارای طیف رنگ وسیعی است بطوری که 1600 طيف رنگي را شامل میشود این رنگ برای تمام سلیقهها در طرحهای نامحدود دکوراتيو قابل اجرا بوده و جدای از ایجاد فضاي زيبا، باعث مقاومسازی سطح و جلوگيري از ترکهای سطحي نیز خواهد شد. این نوع نما اگر به درستی اجرا شود، یکی از بهترین نماهای شیشه ای به ویژه برای ارتفاع است. برای این کار لازم است ریسمان راهنما یا قپان هایی از بالاترین تراز ساختمان تا پایین ترین تراز که قرار است این باکسها اجرا شوند نصب شده و پروفیل های شاسی اعم از نبشی ، قوطی ، ناودانی ، سه پری و . در این سیستم ، تایل ها توسط یک کلیپس که به وسیله پیچ یا پرچ بر روی پروفیل های زیر سازی متصل شده اند ، سوار می شوند.لازم به ذکر است که این کلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد.کلیپس های بخصوصی برای بستن تایل های سرامیک پرسلانی وجود دارد که در زیر و بالای تایل ها از آنها استفاده می شوند.

این نمای ساختمان مدرن در بخش های مختلف دارای نورپردازی های ویژه ای نیز هست. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، طراح از این مسأله استفاده نموده و تمرکز خود در طراحی نما را در جبهه ی جنوبی و غربی گذاشته و با کمی پیشآمدگی و به علاوه با استفاده از فرم نمادین شیب دار به شکلی کاملا متفاوت و مدرن که در بیش تر ساختمان های سنتی در این منطقه رایج است تنوعی در نما ایجاد کرد، به گونهای که حجمی زاویهدار بر روی مکعبی ساده قرار گرفته است. استفاده از نور می تواند شکل نمای ساختمان را به طور قابل درکی آشکار نموده و ارزش و شکوه خاصی به منظره و فضای بیرونی آن ببخشد. ایجاد جنبه های بصری در شهر، افزایش ارزش ساختمان، جلب توجه رهگذران، معرفی ساختمان و تبلیغ جنبه های تجاری آن از دیگر اهداف مهم نورپردازی نمای ساختمان است. بهره گیری از ارزش های معماری ایرانی اسلامی در طراحی نما و اجزای آن. این نما از پروفایل های آلومینیومی طراحی شده و با شیشه فضای بین فریم های آلومینیومی پر می شود. طراحی و اجرای نمای مدرن برج های تجاری فعالیتی تخصصی است که از عهده تیمهای بزرگ و توانمند برمیآید.

نمای شیشه ای کرتین وال یکی از زیباترین نماهای مدرن برای نمای خارجی ساختمان به شمار می رود. این شرکت با توجه به اجرای پروژه های شاخص در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت موفق به کسب نمایندگی از شرکت های رتبه اول صنعت نما از جمله شرکت تولیدی ونوس شیشه و شرکت تولیدی نماکاران هزاره سوم گردید است. کرتین وال (Curtain wall) یک واژه لاتین میباشد که در لغت به معنای دیوار پردهای و در صنعت ساختمان به پوشش خارجی یا نمای ساختمان گفته میشود. پر مایه مناسب و متراکم برای زیبایی بیشتر و نیز ممانعت از نفوذ آب و رطوبت به داخل دیوار نما و دیوار های زیرین . از طریق خاصیت آسان تمیزشوندگی باعث صرفه جویی در وقت و پول می شود. و پس از آنکه به خوبی روی سطح به درجه ی استانداردی از سختی رسیدند آن وقت است که می توانید سطح مقاومت آن ها را در برابر عوامل محیطی متنوع و هر چند شدید مشاهده کنید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نما خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید