یکی از بهترین توضیح نما های خشک من تا به حال شنیده ام

اگر می خواهید فضایی لوکس داشته باشید خب کاغذ دیواری ها با کمترین هزینه این کار را برای شما انجام می دهند. از چسب پلی اورتان در هر زمینهای که استفاده میکنید باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. تیم طراحی اکوآرک ، پس از تهیه نقشه شاپ دراوینگ و مشخص کردن جزئیات طراحی ، در اجرای هرچه بهتر و بدون نقص تر نمای سرامیک خشک پروژه آزادی نقش مهمی را اجرا کرده اند. نقشه فاز 2 شاسیکشی شامل اطلاعات مربوط به نما است. سعی کنید رنگی را از بین رنگ های مکمل دکوراسیون اتاق خواب تان انتخاب کنید تا فضای اتاق هماهنگی خودش را از دست ندهد، به طور مثال اگر رنگ غالب اتاق خواب تان آبی است بهترین رنگی که با آن می توانید به اتاق انرژی ببخشید و حس و حال کسالت آور آن را تغییر دهید رنگ نارنجی است، می توانید رنگ نارنجی را با یک کاغذ دیواری با طرحی زیبا به اتاق بیاورید. از تنالیته های مختلفی بهره بگیرید تا فضای داخلی خانه تان جذاب تر و گیرا تر باشد، به عکس بالا نگاه کنید تا بهتر متوجه شوید که چه کاری باید انجام دهید. Th is da ta has ​been gen᠎erat ed ᠎by behsaznama C ontent Gen​er ator  Dem᠎ov er si​on.

قیمت اجرای نمای خشک

نحوه عایق بندی نمای سرامیک مجوف پرسلانی: در سرامیک سرامیک مجوف پرسلانی با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن، مسائل مربوط به آب بندی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند. سختی طبیعتی که شوی در آن جاری است، باعث می شود تا مسافران این آبشار، بکرترین مناظر طبیعت ایران را در مسیر رسیدن به آن و اطرافش تماشا کنند و هر که هم شوی می خواهد باید جور یک راهپیمایی دو تا 6 ساعته در این کوهستان را بکشد. Vinyl Coated Paper : این نوع از کاغذ دیواری با استفاده از زیر لایه کاغذی تولید می شود که روی سطح نمای آن پوششی از آکلریک اسپری میشود و با آن پوشش داده می شود. حالا که صحبت از راهرو ها شد بیایید یک پیشنهاد دیگر را هم با هم بررسی کنیم، اگر راهروهای تان طول زیادی دارند و به نسبت سقف آن ها کوتاه است، از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که در آن ها المان های عمودی استفاده شده است، ان ها سقف را بلند تر جلوه می دهند و حس بسته بودن فضا را کاهش می دهند، برای روز های پاییزی خوب است که از کاغذ دیواری هایی با طرح درختان بی شاخ و برگ استفاده کنید که بسیار جذاب هستند.  Artic᠎le w as cre᠎at᠎ed  with the ​help of behsaznama Co nt​ent  Genera᠎tor DEMO᠎.

دتایل اجرای نمای خشک

حضور دیگر عناصر محیطی و سایر اسباب و لوازم موجود همچون مبلمان ، پرده ها و . فرق آن با دیگر نماهای شیشه ای این است که بالاترین نسبت شیشه به بدنه را دارد. Poly-olefin / Synthetic Textile : دیوارپوش هایی هستند که با استفاده از الیاف مصنوعی بافته یا نساجی نشده تولید می شوند و نمای پارچه ای به سطوح می بخشند در حالیکه مقاومت سایشی و استحکام آنها از پارچه های طبیعی بیشتر است. Latex Acrylic Backing : این نوع زیر لایه برای دیوار پوش های پارچه ای بکار می رود که استحکام کافی را جهت عملیات نصب آنها تامین می کند. در این سیستم با استفاده از دستگاه های مخصوص در محل تعیین شده با عمق قابل کنترل، متناسب با نوع و ضخامت سرامیک، سوراخی که انتهای آن به اصطلاح پافیلی می شود ایجاد می گردد و کلیپس ها با استفاده از انکرهای آلیاژی به پشت سرامیک ها متصل شده و پلاک ها بصورت هنگ بر روی پروفیل های آلومینیومی افقی نصب و رگلاژ می گردند. این نوع زیر لایه دارای ویژگی خاصی است که هنگام خیس شدن تغییر ابعاد نمی دهد بنا براین برای نصب کاغذ دیواری هایی از این دست می توان چسب را به دیوار زد که سرعت عملیات نصب بیش از زمانی است که چسب را به کاغذ میزنند.

Natural Textile : در واقع استفاده از پارچه به عنوان نمای مدرن دیوارپوش است. برای دیوارپوش هایی با وزن حدود 240 تا 440 گرم بر متر مربع از آستری (کرباس نازک) یا non-woven به عنوان زیر لایه استفاده می شود. مشروط بر اینکه از قطعات کوچک با تقویت زیرسازی انجام گردد. ما با استفاده از تکنیک های نورپردازی شهری سعی بر آن داریم هویت و سیمای شهر را ارتقا داده و شهری زیبا و سرزنده برای شهروندان ایجاد نماییم. برای دیوارپوش هایی با وزن حدود 440 تا 740 گرم بر متر مربع از osnaburg ، drill (نوعی کتان) یا non-woven استفاده می شود. دیوار اتاق خواب تان را با یک کاغذ دیواری که در آن از همنشینی رنگ های طلایی و سفید استفاده شده است استفاده کنید و شاهد دیوارهایی که در دکوراسیون منزل تان یکه تازی می کند باشید. اگر می خواهید کاغذ دیواری را در فضایی مانند فضای راهرو به کار ببرید، می توانید از کاغذ دیواری هایی که طرح های به نسبت بزرگ تر و جذاب تری دارند استفاده کنید، اگر خیلی خوش شانس باشید می توانید کاغذ دیواری هایی که روی آن طرحی از درختان خوش رنگ و لعاب پاییزی وجود دارد، پیدا کنید و آن ها را روی دیوار راهرو خانه تان بچسبانید و از بودن آن ها لذت ببرید، مطمئن باشید از این کار پشیمان نخواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید