یک اجرای نما ایجاد کنید که والدین شما به آن افتخار خواهند کرد

در ساختمان سازی به سوی بیرونی یک ساختمان نما گفته میشود. در این سیستم، بعد از تهیه و اجرای ساخت توسط سیستم نقشه برداری برداشت و سپس به صورت 3 بعدی در محیط (AUTODESK AUTOCAD) پیاده سازی و ترسیم میگردد. وجود هندریل در ساختمان های چند طبقه ای که پنجره دارای درب های بلند و رو به خیابان های اصلی بوده گزینه مناسبی است زیرا با باز کردن پنجره به عنوان حفاظی جلوی آن قرار دارد و از خطر سقوط جلوگیری می کند. با توجه به سبک بودن وزن اجرایی نمای کامپوزیت و همچنین قابلیت شکل پذیری این متریال و مقاومت بالا و قابلیت تامین نظر طراح بدون محدودیت رنگ و سایز، امروزه این نما در کنار کلیه متریال های ترکیبی در نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. پس از انجام بازدیدتوسط مهندسین گروه آلفا و مشاوره ، برآورد قیمت به صورت پیش فاکتور ارسال و طراحی نما ( در صورت نیاز ) انجام شده و تقدیم حضور میگردد.

روش اجرای نمای خشک

Th᠎is con tent w as g enerated with ​GS A Cont ent  Generator ᠎DE MO!

5. به منظور تقویت اتصال بین آستر و رویه باید در لایه پرداخت شده آستر، شیار و شکاف ایجاد کرد. بیشترین کاربرد آنها برای استخرهاست چون به خاطر فاصله ایجاد از قسمت پایین هم برای رد شدن آب به طرف دیوارهای استخر مناسب بوده و هم می تواند به عنوان حفاظی مانع افتادن و سر خوردن بچه ها به درون استخر شوند. تمهای مکمل و یک ظاهر طراحی یکنواخت شرایط امنتری ایجاد میکند. از این رو می توان گفت که نمای هر ساختمان معرف شخصیت و هویت فضای داخلی آن نیز می باشد و نمای زیبا و جذاب یک ساختمان می تواند تأثیر بسزایی در ذهن کاربران و مخاطبانش داشته باشد. در سیستم های نصب کرتین وال هیچ کدام از درپوش ها از روی نما دیده نخواهد شد و شیشه ها در نزدیکترین حالت ممکن پروفیل به یکدیگر نصب و اجرا میشوند. نهایتا تصمیم بر آن شد که یک ساختار شبکه مثلثی برای سازه تعریف نماییم تا هم بیشترین انطباق را با شکل نا منظم زمین برقرار کند و هم بتوانیم نیاز های طراحی پلان های مجموعه را براورده نماییم.

برای نصب این هندریل ها باید پروفیل هایی از جنس استیل، آلومینیوم و آهن را ترکیب کرده و با یراقی خاص شیشه های سکریتی( 8 و 10 میلی متری) را به آن متصل می کنند. سیستم طراحی و اجرا ی فیکس آلومینیوم در اجرای نمای کامپوزیت آلومینیوم ،مشابه اجرای نمای کامپوزیت به روش فیکس آهن میباشد، با این تفاوت که در این سیستم اجرا ، به جای استفاده از پروفیل های زیرسازی عمودی فلزی از پروفیل های آلومینیومی استفاده می گرددوهمچنین مشابه سیستم اجرایی هنگ، در خطوط افقی ، از پروفیل استفاده نمیگردد و تنها با استفا ده از طراحی خاص ورق های کامپوزیت،ژوئن های افقی مورد نیاز طرح،تامین میگردد. اجرای هندریل شیشه ای باعث زیباتر شدن محیط شده و با بازتاب نور در روز سالن ها و ساختمان ها را روشن تر می کنند و با استفاده لامپ های کمتر می توان در مصرف برق و انرژی صرفه جویی کرد. از آنجایی که جنس هندریل در مدل های ذکر از فها می باشد دوام بیشتری داشته و در صورت خراب شدن هزینه های تعویض و یا تعمیر آن نسبت به نرده چوبی و سنگی کم تر خواهد بود.

​Post w as generated ᠎by G SA C​onte᠎nt Generator Dem over si on!

با توجه به این که نمای اصلی این ساختمان در مجاورت بزرگراه کردستان است، طراحان این ساختمان را برای بهینه سازی در مصرف انرژی و کاهش سر و صدا ناشی از عبور ماشین ها، نما را دو شرکت های نمای خشک پوسته طراحی کرد. از این رو از نظر زمان بندی و هزینه ایی به صرفه تر خواهد بود. پروفیل هایی که قرار است برای اجرای هندریل شیشه ای به کار روند به دو شکل رو کاری و زیر کاری می باشند. در انتها اگه سوالی داشتین میتونین اون رو برای ما کامنت کنین تا در کمترین زمان ممکن جواب شما رو بدیم. وجود دارد. برای ثبت سفارش آنلاین، فقط باید به صفحه مربوط به هر محصول مراجعه کرده و کالای مورد نظرتان را در سایز، برند و … تنها عناصر فلزی اجرا شده در این سیستم، پروفیل های فلزی کمربندی ها میباشد که با توجه به وزن طرح محاسبه و در محل پوتر یا تیرهای فلزی ساختمان و براکت های آهنی که اتصال بین پروفیل های عمودی آلومینیومی و کمربندی های فلزی میباشند و توسط لاستیک های دی اکتیریکال از یکدیگر جدا میگردند، اجرا میگردد. در این مدل پایه به صورت نیزه هایی به عنوان مهار کننده های شیشه هستند که از نوع استیلی می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید