یک ترفند ساده برای سرامیک پرسلانی آشکار شد

این نما میتواند باعث بهینه مصرف نحوه اجرای نمای خشک ساختمان کردن انرژی شود. از مزیتهای مهم این نما میتوان به مقاومت بالای آن در برابر شرایط بسیار سرد یا بسیار مرطوب و بهطور کلی شرایطی که موقعیت جو نامساعد است، اشاره کرد. یکی از نمونههای سرامیک خشک پرسلانی “مجوف” است که به دلیل سوراخهایی که در خود دارد؛ میتواند در برابر هوای سرد یا گرم مانند عایق عمل کند. یکی دیگر از مصالح مورد استفاده برای نمای خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده بر آن است. با گذشت زمان، تحقیقات زیادی پیرامون ساختمان سازی و نما ساختمان انجام شد و نمونههای مختلفی از نما ساختمان به وجود آمدند که یکی از آنها نما سرامیک خشک یا نما پرسیلانی خشک بود. اگر قصد صرفهجویی در زمان، هزینهها، افزایش اطمینان و ایمنی و غیره را دارید، بهترین پیشنهاد ما استفاده از نمای خشک برای ساختمان است. اگر بخواهیم نام تمام این آبشارهای بزرگ و کوچک را پشت هم ردیف کنیم، فهرستی بلندبالا پیش رویمان خواهد بود با بیشتر از یک هزار آبشار. ​This ᠎data was generat ed with behsaznama C᠎ontent Gener ator D emoversi​on​!

9 روش توسط به کرتین وال شما

بارها به این نکته اشاره کردیم که سنگ جز محبوب ترین و پرکاربرد ترین متریال ساختمانی می باشد و عمده ترین کاربرد آن در نمای ساختمان است. این ساختمان که در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد، از کرتین وال آلومینیومی برای نماکاری استفاده کرده است. هر دوی این سرامیک های پرسلانی برای کاربردهای اداری، تجاری و مسکونی مناسب هستند. دارد.استفاده از نمای سرامیکی کاربردهای زیادی در حوزه معماری دارد ، سرامیک پرسلانی زیرمجموعه ای از تایل های سرامیکی است که نبست به تایل های دیگر مقاوم تر است . این مجموعه تا به امروز ، دست اندر کار خلق پروژه های ساختمانی متعددی در سراسر کشور و حتی خارج از مرزهای این سرزمین بوده است و اکنون به پشتوانه چشم انداز کلان فعالیت خود ، محکم و استوار در مسیر رشد و توسعه فن و دانش معماری قدم بر میدارد. با پیشرفت تکنولوژی و لزوم ساخت ساختمانهای سبکتر، ضخامت جدارهها نیز تا حدود بسیار زیادی کاهش یافت. با توجه به تکنولوژی که در پروسه ساخت سرامیک پرسلانی بهکار گرفته میشود، این مصالح در برابر فشار، دما و سایر عوامل محیطی بسیار مقاوم هستند.

با تولید در دمای بالا و اعمال فشار، میزان تخلخل در این سرامیکها به کمتر از یک صدم درصد میرسد. بانکها نیز از این قضیه مستثنی نیستند. برای پوشاندن این بستها میتوان از رنگ کردن آنها استفاده کردز به آن دسته از اتصالات نمای خشک ساختمان که بعد از نصب کردن قابل مشاهده نیستند. ابتدا به بعضی از مصالح اصلی اشاره میکنیم که این پروژهها از آنها استفاده کردهاند. فارغ از نیروی انسانی زیادی که این کشور در اجرای پروژهها به کار میگیرد، میتوان به این شکل به ماجرا نگاه کرد که بعضی از روشها نیز روی کاهش زمان اجرای پروژهها تاثیر زیادی میگذارند. در نتیجه افراد مجری کار، هیچ تجربهای در این زمینه نخواهند داشت. یکی از محصولات زیبایی که میتوان از آن برای نما یا کف ساختمان استفاده کرد “پرسلان” است که بهعنوان؛ یکی از تکنولوژیهای جدید در زمینه صنعت سرامیک مورد استفاده قرار میگیرد. درپایان قطعات شیشه و یا لنگه های پنجره بازشو روی سیستم نصب می گردند. دستگاه های سایه زن معمولاً در حفره نصب می شوند و بسته به عرض آن، راهروهایی برای دسترسی و نظافت وجود دارد. با نهایی شدن طرح اولیه شاسی کشی فولادی، مهندسین محاسب باید مقاطع مورد نیاز را با درنظر گرفتن وزن نما و مشخصات هندسی آن، طراحی و محاسبه نمایند.

اجرای نما برای درآمد

یکی از جدیدترین نماهایی که برای ساختمان سازی مورد استفاده قرار میگیرد” نما سرامیک خشک و نما پرسیلانی خشک” است. قیمت بالای سرامیک فول بادی به دلیل وارداتی بودنش است. سرامیک خشک پرسلان به دو نوع مجوف یا سوراخ دار و حالت پر یا فول بادی تقسیم میشود. سرامیک فول بادی از معروف ترین انواع نمای خشک است به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند. قیمت اجرای نمای کلاسیک و رومی بالاتر است. در بین انواع نمای ساختمانی، نمای خشک قدیمیترین سبک به شمار میرود. این امر میتواند در زمان بروز مشکلاتی مانند سیل و زلزله یک ویژگی مثبت به شمار رود. استفاده کردن از ملات علاوه بر اینکه تا حدودی مقاومت یک ساختمان را در برابر تکان، زلزله یا فشار کم میکند؛ گاها هزینههای اضافی به دنبال دارد. همراه ما باشید تا انواع نمای خشک را بررسی نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید