یک ترفند ساده برای نمای خشک آشکار شد

اما در حال حاضر در بین این پوشش ها دو پوشش سرامیک و سنگ های نما گوی سرقت را از دیگران ربوده اند. در صورت نیاز بتوانید در کمترین زمان آپارتمان های ساختمان را بفروشید. به صورت صنعتی تولید میشود، امکان خطای انسانی (مثلا در درصد اختلاط ملات) حذف شده و کیفیت افزایش مییابد. سرامیک خشک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی است با این تفاوت که در دمای بالاتری (نزدیک به 1400 درجه سلسیوس) نسبت به تایل های رایج پخته و با فشار زیاد و به دو روش اکسترودی و پرسی تولید می شوند.علت تولید پرسلان ها در این دما بوجود آمدن ماهیت هایی چون تخلخل کمتراز 0.1% و حالت زجاجی(شیشه ای) در آن است و این امر آنها را از سایر محصولات سرامیکی تفکیک می کند. متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است.

اگر می‌خواهید برنده شوید، اکنون فلسفه نمای خشک خود را تغییر دهید!

برای نماسازی باسنگ ازانواع سنگ پلاک در رنگ واندازه ی متفاوت استفاده میشودمانند مرمر، تراورتن وسنگ های قیچی که دارای سطح های ناصافی هستند.درسطح بعضی از سنگ ها خلل وفرج هایی وجود دارد که این سوراخ هابرای نصب ملات خوب هستند چون ملات ماسه سیمان به داخل سوراخ ها نفوذ کرده وازجداشدن آن جلوگیری میکند مانند تراورتن. چه تفاوتی بین نمای معمولی و نمای خشک وجود دارد؟ از گذشته تا کنون، انتخاب بهترین و مناسب ترین نمای ساختمان همیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. در كارهای اخیر معماران این سبك ، همواره در كنار عكسهای زیبای ساختمانهای آنها ، مقطعی از بنا وجود دارد كه در ان نحوه استفاده از عوامل اقلیمی با كمك تجهیزاتی همچونه دودكشهای هوا ، اینههای منعكسكننده پوستههای هوشمند ، گلخانهها ، پلههای شیشهای و تبادلكنندههای حرارتی نشان داده شده اس. «ایدههایی كه معماری میكنیم، از خیلی لحاظ ریشه در باورهای ما دارد و به این ربط پیدا میكند كه ما ساختمان را مثل یك كتاب بخوانیم.

​This artic le w as done by behsaznama C ontent​ G enerator Dem​ov er si on .

مانند آفتاب پرست، آنها خود را با محیط پیرامون تطبیق میدهند«. حتی در مواردی که ساکنین ساختمان تمایل به تغییر نما و تنوع در نمای ساختمان دارند، به راحتی میتوان با تغییر مصالح قبلی، یک نمای جدید برای ساختمان طراحی کرد. سیستم Stick سیستم ارزانترین روش اجرای نمای کرتین وال می باشد. لاسیتک طراحی شده در ژوئن عمودی در رانرهای باکس و دوبل این سیستم سبب آببندی بهتر درزهای عمودی شده و از جابهجایی سرامیک در راستای افقی جلوگیری کرده و باعث می شود که پس از چندین سال از اجرای نما، ژوئنهای عمودی نما هم چنان زیبا، صاف و بدون تغییر باقی باشد. ایران یکی از کشورهای پیشرفته دنیا در زمینه معماری به شمار می رود و منطبق بودن با آخرین استانداردهای جهانی برای اجرای نمای خشک، باعث شده است تا بسیاری از ساختمان های حال حاضر به دنبال استفاده از سیستم نما باشند. متریال تراکوتا که امروزه شاهد انتخاب آن برای نمای ساختمان ها در ایران هستیم، دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. مهمترین عامل در قیمت نمای خشک سرامیک، تیم اجرا کنندهی آن است. کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند.

شاید بتوان زیر بنای فكری این سبك را در جمله راجرز خلاصه كرد كه می گوید در عصر مُدرن باید در ساختمانهای مدرن زندگی كرد. راجرز معتقد است كه « هر بنایی باید نمایانگر زمان خود باشد». ریچارد راجرز به عنوان نظریه پرداز اصلی سبك های ـ تك معتقد است كه « ساختمانهای عصر رنسانس در فلورانس شباهتی به بافت مجاور خود و معماری گوتیك قرون وسطا نداشتند، بلكه این معماری جلوهای از تبلور عصر جدید را نوید میداد». یعنی اگر المانی از پوشش نمای خشک آسیب ببیند، به راحتی میتوان قسمتهای کوچکی از پوشش را باز کرد و اگر قابل تعمیر بود به آسانی آن ناحیه را تعمیر نمود و در صورت غیر قابل تعمیر بودن قسمت یا قطعه را تعویض میکنند. در مواقع آتش سوزی نمای خشک فیبر سمنت مقاومت کرده و همچنین عایق صوتی و حرارتی خوبی خواهد بود.در کنار اینها، نسبت به باقی متریال ها عایق رطوتی بهتری است.این نوع نما می تواند در شکل و طرح های مختلف طراحی و ساخته بشود و به صورت هوای خشک ساخته و به دست مشتریان برسد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرتین وال لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید