یک سلاح مخفی برای سرامیک پرسلانی

مبحث طراحی نما نیز یکی از مباحث موجود در معماری کرتین وال است. نمای کامپوزیت یکی از زیباترین نماهایی است که برای سازه ها می شودبه کار برد. سیستم پنهان نصب سرامیک (keil invisible facade):این سیستم ،با زیرساختی شامل پروفیل های افقی که توسط شبکه ای از ریل های عمودی محکم سر جای خود نگه داشته شده است. طراح این ساختمان را برای پدر و مادر خود طراحی کرده است. اگر شما برای نمای خود سرامیک را انتخاب کرده اید می توانید از خدمات ما در جهت اجرای نما با سرامیک بهره مند شوید. بعد از شاسی کشی نما و تایید آن در نماهای چسبانده یا ملاتی ، لازم است جهت کم شدن ملات نما و نیز درگیری ملات نما، روی شاسی نما با رابیتس پوشانده شود . این نوع فرایند تولید بسیار انعطاف­پذیر است و بر این اساس قادر خواهیم بود تا علاوه­ بر طراحی و اجرای فواره موزیکال از فاز صفر تا صد، فواره موزیکال را در صورت امکان روی حوض آماده شما اجرا کنیم. در کنار تمامي اين شاخصه هاي فني، اين محصول در برابر آتش مي تواند مقاومت بسيار زيادي داشته باشد.

هزینه اجرای نمای خشک

4. ترکیبات کانی شناسی سنگ باید در نظر گرفته شود: کانیهای مضر (کانیهای آهن) در برابر آب و هوا اکسیده شده و در نتیجه فرسودگی زودرس را به وجود می آورند. مهم ترین عامل در تعییت زمان اخذ تاییدیه کمیته نما ، میزان انطباق سلیقه طراح و کارفرما با چهارچوب و اسلوب طراحی نمای مورد قبول در کمیته نما است. متریال ها و مصالح زیادی با تفاوت های بسیار برای ساخت نما به روش خشک مورد استفاده قرار میگیرند، که از رایج ترین آنها عبارتند از : سرامیک پرسلانی ، کاشی و سفالینه ،کرتین وال ، صفحات آلومینیوم کامپوزیت ، فایبر سمنت برد ، ترموود و … مقاومت فیزیکی بالا : سرامیک یکی از مقاوم ترین مصالح ساختمانی می باشد که در برابر باد و باران دارای مقاومت فیزیکی بالایی می باشد.استحکام و دوام بیشتر این محصول بسیار مورد توجه سازندگان قرار گرفته است. سيستم نماي خشک نامشهود يا غيره نمايان؛ در اين روش نيز بست هاي مورد استفاده براي نگهداري سراميک، پس از نصب نما قابل مشاهده نمي باشند. را مورد بررسی قرار دهیم. در طراحی نما ملاحظات زیادی مدنظر قرار می گیرد.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

در اين روش در واقع از اتصالات مخفي براي نصب نما استفاده مي کنند. در روش نصب شياري ابتدا با استفاده از دستگاه شيارهايي به شکل V در دو جهت مع ايجاد مي کنند و سپس اتصالات آلومينيومي را با استفاده از چسب مخصوص به سراميک متصل مي کنند و در نهايت به روي به روز زير سال با استفاده از پيچ و مهره رگلاژ مي شود. وزن پایین : وزن سرامیک نسبت به سایر متریال هایی که در اجرای نما ساختمان بکار گرفته می شود پایین تر است و نصب آن نیز آسانتر می باشد. با ظهور شیشه های رفلکس استفاده از این نوع شیشه ها در نمای ساختمان های مرتفع و برج ها امروزه بسیار متداول گشته است. قیمت اجرای سرامیک نمای خشک پرسلانی چیست: در کل حدوداً ۸ روش نصب سرامیک خشک داریم که هر کدام بسته به نوع ساختمان شما انتخاب می شود و باید محاسبه و سپس قیمت دقیق مشخص شود. قیمت نصب سرامیک خشک با اجرای سرامیک به روش ملات دار متفاوت می باشد. چوب یک متریال زیبا و دوست داشتنی است که می تواند ظاهر نما را زیبا و متفاوت جلوه دهد. نما نخستین بخش از یک ساختمان است که در معرض دید قرار میگیرد به همین دلیل زیبایی آن از اهمیت زیادی برخوردار است. Content h᠎as ​been c reated with the ​help of behsaznama Content᠎ G᠎ener​at or Dem oversion!

پاسخ های پنهان به اجرای نما آشکار شد

ضرورت طراحیت اجرا و نصب کلیه عناصر مربوط به تأسیسات ساختمان اعم از مکانیکی، الکتریکی و نظایر آن در مکانهایی که در معرض دید از معابر عمومی قرار نگیرند. متریال به کار رفته در نما شیشه می باشد. در این سیستم اجرای نما برای اتصال اجزای نما شامل آجر، سنگ و غیره از ملات استفاده نمی شود بلکه از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده میشود.سیستم نمای خشک یکی از بهترین سیستم ها یی است که به میزان زیاد در برابر نفوذ آب مقاوم است. امروزه، آجر یکی از پرکاربرد ترین مصالح ساختمانی برای طراحی نمای ساختمانها بوده که بیشترین میزان فروش را دارد. اگر به نمای ساختمانی واحد بدون در نظر گرفتن نمای دیگر ساختمان ها فکر شود همگونی نمای شهری در کلیت از میان می رود. در اين روش ابتدا سراميک سوراخ شده و به آن اتصالات آلومينيومي متصل شده و به روي زيرسازهاي نما نصب مي گردند.

دیدگاهتان را بنویسید