یک سلاح مخفی برای نمای مدرن

مصالح مورد استفاده برای زیر سازی و رویه نما باید از نظر زیبایی هم بررسی شوند که با هم نما سرامیک تطابق داشته باشند. بدون شک ظاهر و نمای بیرونی یک ساختمان به اندازه نمای داخلی آن از اهمیت ویژهای از لحاظ سرمایه گذاری و زیبایی برخوردار است. مفهوم زیبایی در سادگی نهفته است و این را عامه مردم به خوبی درک کرده اند. خواص کامپوزیت ها در مجموع از هرکدام از اجزای تشکیل دهنده ی آنها بهتر است و اجزای مختلف، کارایی یکدیگر را بهبود میبخشند و این یکی از مزیت های کامپوزیتها محسوب می شود، از مزایای دیگر کامپوزیتها می توان سبک بودن، سهولت در مونتاژ، تعمیر و نگهداری را نام برد با این وجود کامپوزیتها از نظر انعطاف پذیری در اجرا، در سطح ضعیفی عمل می کنند در انتها می توان از ورق کامپوزیت به عنوان بهترین و مناسب ترین متریال برای نما سازی ساختمان ها استفاده نمود . Th᠎is  post h as been c​re ated ᠎with behsaznama Content ᠎Gene᠎rator DE MO!

اجرای نمای خشک در ایران

یادتان باشد که انتخاب متریال شما با مسیر ورودی ، حصار و محوطه سازی هماهنگ باشد زیرا همه این عناصر باید در کنار هم قرار بگیرند تا تصویری هماهنگ از نمای بیرونی خانه به وجود بیاورند. هر چند که نمای پست مدرن در ویلا بسیار ساده به نظر می رسد و ظاهرا چند حجم هندسی در کنار هم تشکیل یک نما را داده اند اما در حقیقت بسیار سحرآمیز است و همین جنبه از نمای پست مدرن موجب محبوبیت آن در بین عامه مردم شده است. شرط رسیدن به یک نمای ایده آل و زیبا این است که بدانید چه مصالحی را باید در کنار یکدیگر به کار ببرید تا نمای خارجی ساختمان شما خاص و شیک به نظر برسد. وجود مفاهیم پیچیده و جذاب در پس طراحی نمای مدرن شما را متحیر خواهد کرد و به فکر فرو خواهد برد. با این وجود در طراحی نمای پست مدرن در ویلا ، طراح می تواند به معماری بومی منطقه گریزی بزند و با الهام گرفتن از معماری بومی و سنتی یک نمای جذاب و تفکر برانگیز خلق کند.

طراحی نما و تقسیم بندی ها و جزئیات نما در طبقات همکف تا سوم باید بر اساس نزدیکی به تناسبات انسانی باشد. در مناطقی که آب و هوای معتدلی دارند اما ساختن ساختمانهای همکف در طرح و فرمهای متنوع قابل اجرا است. ساختمان مسکونی شاباک در منطقه قیطریه ی تهران قرار دارد. نمای مونولیتی: مونولین یکی از موادی است که از خورده های سنگ های مختلف به همراه ملات ساخته می شود و برای ساختمان های اداری و مسکونی کاربرد زیادی دارد. اما امروزه به دلیل گران بودن تمام مصالح ساختمانی و از طرفی افزایش جمعیت در شهرها ساختن ساختمان مسکونی همکف به طور کلی به صرفه اقتصادی نیست و این ساختمانها بیشتر به عنوان ویلاهای خصوصی در شمال کشور و یا در اطراف شهر ساخته میشوند. نمای کرتین وال شیشه ای یا گلس ویو نیز که خود خاصیت سازه ای دارد سازگاری مناسبی با سازه نمای ساختمان دارد. نانو شیشه فوق آبگریز، جهت آبگریز کردن نماهای شیشه ای ساختمان ها و شیشه خودرو استفاده می شود. نماهای خشک دارای انواع مختلفی هستند. همچنین در نماهای خشک با توجه به اینکه شبکه زیرسازی به سازه ساختمان متصل می­ گردد فشار نیروهای دینامیکی وارده مانند باد زلزله به سازه اصلی منتقل می­ گردد.

نمای خشک مدرن

با توجه به رشد جمعیت و از طرفی شلوغ شدن شهرها ساختن خانههای همکف امروزه خیلی کمتر مورد استفاده قرار میگیرد، اما اگر شما نیز علاقه دارید برای گذراندن تعطیلات آخر هفتهای به دور از شلوغی و استرس را در خانهای ویلایی و نقلی خود استراحت کنید، بهترین کار ساختن ملکی با نمای ساختمان یک طبقه روستایی یا ویلایی در خارج از شهر است. برای ساختن ویلایی لوکس از نمای ساختمان سنگ، کاشی نما رومی و یا حتی ارزانترین نمای ساختمان میتوانند برای خانه شما مناسب باشند. پیامد دیگر تمسک به شفافیت برای تأمین نور، هوا، فضای سبز و استفاده از شیشههای سراسری این بود که پوستههای «ماده زایی» شده شیشهای حتی اگر میتوانستند تداوم زندگی داخل و خارج ساختمان را تأمین کنند، تعامل بین توده و فضا، نقش و زمینه فضای مثبت و منفی را از بین میبرد. مفاهیمی که رنگ تازه ای به زندگی او بدهند. در زندگی افراد و دنیای امروزی، بسیاری از زمان خود را در محل کار که ممکن است ساختمان اداری باشد، می گذارنیم. افرادی که دارای پس زمینه های هنری هستند و درک بالایی از مفاهیم انتزاعی و ناب هنری دارند بی شک عاشق نمای پست مدرن در ویلا خواهند شد. دیگر مانند سابق طراحی های پر زرق و برق و تجملاتی توجه ها را به خود جلب نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید