یک طرح ساده برای نمای سنگ

در ادامه برخی از ویژگیهای سنگ نما را بررسی میکنیم. سنگهای مورد استفاده در ساختوساز باید دارای ویژگیهایی از جمله استحکام و دوام، فاقد ترک و همچنین فاقد لکههای نرم تحت تأثیر هوا باشند. با توجه به اینکه فرآوری نمای سنگی، نام سنگهای صیقلی سخت و گران بود، برای ارزان تمام شدن آن، سنگهای ارزان تر مثل تراورتن در قطعاتی با ابعاد کوچک بسیار رواج پیدا کرد و به تدریج استفاده نادرست از سنگ باعث کاهش زیبایی و محبوبیت آن شد. سنگ عباس آباد در تحقیقات تیم ما جز بهترین سنگ ها در نمای بیرونی و در شرایط خیلی سرد است. برای این کار لازم است طراحی نمای سنگی و اتصالات سنگ نما را به یک تیم مجرب و حرفه ای بسپارید. در مورد ویژگیهای سنگ برای نمای ساختمان باید به این موارد توجه کرد. از اونجایی که سنگ نما مانند لباس، بدنه ی ساختمان شما رو می پوشونه و تاثیر بسیاری بر زیبایی ظاهری اون داره، بنابر این بهتر هست که اولین معیار شما در هنگام انتخاب، سلیقه و نظر شخصی شما باشه. ما هر ماه اطلاعات کارشناسان خود را هم از نظر معماری و مهندسی و هم در سنگ شناسی تقویت کرده و خود را به روز میکنیم تا بتوانیم به هنگام خرید و یا حتی دادن مشاوره ای ساده به مشتریان خود اطلاعات مفیدی را از سنگ ها در اختیارشان بگذاریم. A​rtic le was g​en​er ated ​by behsaznama Content  Ge ne​ra᠎tor ​DEMO!

نمای خشک مدرن

در جهان امروز توجه بسیاری از مردم به سمت زیبایی و جلوههای خاصی از نما جلب شده است. اولین چیزی که افراد به آن توجه میکنند، نمای ساختمان است. سنگ گرانیت از دیگر سنگ های مقاومی است که در ساخت نمای ساختمان استفاده زیادی دارد؛ البته برخی از انواع سنگ گرانیت دارای وزن زیادی هستند و به دلیل وجود برخی اکسید های آهن چسبندگی کافی ندارند، از همین رو نمی توانند به عنوان سنگ نمای ساختمان مورد استفاده قرار بگیرند. در برخی سنگها میتوان حکاکی و طرح دلخواه را ایجاد کرد. سنگ نماهای داخلی را میتوان بر روی دیوارهای حمام، اطراف سینکها، دیوار راهپلهها و هر قسمت دلخواه ساختمان اعمال کرد. همچنین به راحتی میتوان آن را برش داد یا روی آن حکاکی کرد. برای نصب سنگ روی دیوار میتوان از 3 روش استفاده کرد؛ ممکن است یکی از روشها برای محیطی با شرایط آبوهوایی بارانی مناسب نباشد. همانطور که با استفاده از لایه در فتوشاپ میتوانیم آبجکتهای مختلف را جداگانه ویرایش کنیم، در اتوکد نیز با قرار دادن عناصر نما در لایههای جداگانه، میتوانید هر زمان بر اساس نیاز در آنها تغییرات ایجاد کنید یا آنها را خاموش و روشن کنید. بنابراین، سنگ نماهای روشن و سفیدرنگ نسبت به سنگهای تیرهرنگ متقاضی بیشتری دارند؛ و این عامل باعث افزایش قیمت سنگهای روشن و سفید شده است.

دتایل اجرای نمای خشک

از معایب این سنگ هم میتونیم به جذب آب بالا و چسبندگی پایین اون به سطوح اشاره کنیم. تخلخل سنگ به معنای وجود سوراخهایی در سطح آن است که استحکام و چسبندگی سنگ را تعیین میکنند. بایستی قابلیت چسبندگی خوبی با ملات و سیمان داشته باشد. سنگ های آذرین، رسوبی و دگرگونی بیشتر به عنوان سنگ نمای ساختمان استفاده می شوند.سنگ تراورتن به علت دارا بودن مقاومت بالا، یکپارچه شدن با دیگر متریال ها و ملات ها، داشتن زیبایی ظاهری و قابل برش بودن و صیقل دادن بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. به عنوان مثال تصویر زیر، بنای تاریخی و مذهبی «تاج محل» در هندوستان رو نشون میده که در اون از سنگ مرمر و دیگر سنگ های تزیینی استفاده شده. سنگ گرانیت به دلیل ویژگیهای فنی عالی در نمای خانهها و ساختمانها بسیار کاربرد دارد. 1. طول عمر و دوام سنگ از مهمترین ویژگیهای انتخاب و خرید سنگ نمای ساختمان است. این روش از دهه هفتاد وارد ایران شد و در طول این سال ها گسترش یافت. به دلیل بالا بودن درصد سیلس در گرانیت این سنگ بسیار سخت بوده و در برابر سایش مقاوم است. از این سنگ به صورت تنها و یا ترکیبی با سایر سنگ ها در هنگام سنگ کاری نمای ساختمان استفاده میشه.

ی سنگ دیدن کنید.

در مورد این دغدغه شما عزیزان هم فکر کرده ایم. از این رو، انواع سنگ نمای ساختمانها مقاومتهای مختلفی را از خود نشان میدهند. برای اطلاعات بیشتر می توانید از اهمیت برش واترجت در صنعت تراش سنگ و نمای سنگ دیدن کنید. نمای سنگی توانسته است، از محبوبیت زیادی بین مردم برخوردار شود و این محبوبیت تنها به خاطر زیبایی آن نیست و دلایل دیگری نیز در این زمینه مطرح است. خوشبختانه میتوانیم براساس رنگ، طرح و ویژگی دلخواهمان به انتخاب سنگ نمای ساختمانبپردازیم و این امر به دلیل آن است که انواع سنگ نمای ساختمان با جنس و رنگهای متفاوتی وجود دارند که سهولت انتخاب را در اختیار ما میگذارند. تجربه در کنار بهترین ابزار آلات برای کار در ارتفاع و راپل را گرد هم آوردیم تا بهترین خدمات از نوع راپل را برای شما به انجام برسانیم. نمای کامپوزیت به دلیل فلزی بودن نمی تواند عایق مقاوم انرژی و حرارت باشد و به دلیل نیاز اجرای شاسی زیر کار، ورقه میانی پلی اتیلنی و ورقه آلومینیومی از نظر اقتصادی به صرفه نیست . از آنجایی که انواع سنگ نمای ساختمان با مشخصههای گوناگون وجود دارند، میتوان بسته به مکان مورد نظر و سلیقه فرد از یکی از آنها استفاده کرد.

سیستم های مدرن نما

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با شرکت اجرای نمای سرامیک خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید