یک طرح ساده برای نما خشک

شما مي توانيد در خصوص برآورد رايگان قيمت ها قبل از اجرا و خريد مصالح نما با تيم ما نما های خشک م کنيد. بنابراین مجری نصب نما باید به خوبی در مورد این روش ها و مدل های اجرای نما اطلاعات لازم را به دست آورد. برای اجرای نما ابتدا باید مدل نمایی را که می خواهید انتخاب کنید. شما باید به خوبی هر یک از بخش های متنوع نمای ساختمانی را از هر نظر به خوبی بررسی کنید تا بدانید آن نمای انتخاب شده چه ویژگی ها و قابلیت هایی دارد. عدم استفاده از ملاط باعث میشود بار مرده ساختمان تا حدودی ۸۰ کیلوگرم به ازای هر مترمربع از نمای ساختمان کاهش یابد که باعث مقاومت بنا در برابر نیروی زلزله و کاهش خسارات و تلفات خواهد شد. از آنجایی که در سرامیک سوراخ هایی وجود دارد باید بدانید که نما کاهش وزن بیشتری خواهد داشت. سهم شیوه آجری با تیرچه بلوک هم اگرچه میزان بیشتری را به خود اختصاص داده؛ با روند کندتری در حال کاهش است. This article h᠎as  be᠎en c reat ed  by G᠎SA Conte nt  G​ener᠎at or D emov er᠎sion.

 

اجرای نما موارد استفاده

 

کاهش وزن و حجم اسکلت و فونداسیون ۸۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش – کاهش حدود ۱۰۰ نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. لیکن در اجرای نماها ی خشک، با توجه به نصب به روش صنعتی ، با گذشت زمان نیازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورت آسیب دیدگی، هر کدام از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از گذشت عمر مفید آن (بالای ۵۰ سال) می توان تمامی مصالح مصرف شده را اعم از فلزات زیرسازی(آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت .

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

نتیجه چنین انتخابی باعث شده است تا عمر مفید مصالح افزایش یابد و آنها را بتوان سادهتر ترمیم کرد. دیوارها ممکن است فاصله کف تا سقف را طی کنند یا در چندین طبقه نصب شوند. ما در آرمن طرح و نما به شما اين اطمينان را مي دهيم تا در کوتاه ترين زمان ممکن پروژه اجراي نماي کرتين وال مدرن، را تحويل دهيم. علاوه بر اين شرکت هاي مختلف براي اجراي نماي کرتين وال هزينه هاي مختلفي را از کارفرما طلب مي کنند، بنابراين بهتر است به مکان مناسب مراجعه کنيد تا بتوانيد تخفيفات خوبي براي اجراي نماي کرتين وال دريافت کنيد. شما باید به طور کلی بدانید که نمای سرامیک خشک به توجه به ارزش افزوده؛ کاربرد و پیچیدگی های فناوری که دارد، دارای تقسیم بندی های متنوعی نیز می باشد. فولاد ضد زنگ یا استیل یک گزینه عالی از انواع متریال های نمای ساختمان به حساب می آید، که دارای سطح صیقلی و براق است. شما باید به خوبی بدانید که هر یک از این نماهای ساختمانی دارای بخش های متنوعی می باشد و مدل های مختلفی دارد. از اجراي تخصصي نما گرفته تا فروش انواع مدل هاي نماي کرتين وال شيشه اي را مي توانيد با نازلترين قيمت و با تضمين کيفيت در آرمن طرح و نما تجربه کنيد.

 

بالا در مورد نمای خشک؟

 

ديوارها ممکن است فاصله کف تا سقف را طي کنند يا در چندين طبقه نصب شوند. ضخامت و سیستم های زیرسازی که این نما دارد را شما می توانید به بهترین نحو ممکن در هر یک از بخش های ساختمانی خود اجرا نمایید. اين نماها ساختاري نيستند و با طراحي، تنها قادر به تحمل وزن خود هستند، در حالي که بار باد و گرانش را به سازه ساختمان منتقل مي کنند. نماي کرتين وال شيشه اي مدرن را مي توان با چندين گزينه شيشه، چه در داخل، چه در خارج و چه به صورت ساختاري نصب کرد. تمامي اتصالات نماي خشک کرتين وال مدرن به واسطه پيچ و مهره و يا چفت و بست انجام مي شود، به همين دليل نما خشک نيز به آن مي گويند. از آن زمان، شرکتهای معماری بسیاری طراحی و اجرای نمای خشک ساختمان را انجام میدهند. بخشهای زیادی از نمایشگاه بینالمللی پایتخت با نمای خشک طراحی شده است. کارگاههای درب و پنجره سازی چسب پلی اورتان به عنوان یک ابزار مهم و موثر در کارگاههای تولیدی درب و پنجرههای دوجداره مورد استقبال تولیدکنندگان و صنعتگران زیادی قرار گرفته است. براي نماسازي مدرن ساختمان با کرتين وال نياز به دانش، تخصص و مهارت است. فایبرسمنت در برابر عوامل جوی مقاوم است.

دیدگاهتان را بنویسید