یک کاملاً جدید مانکن برای نماهای مدرن

این ویژگی معماری برای حفظ ظاهر تمیز نما مهم میباشد. برای پوشش نمای این پروژه از کاشیکاری استفاده شده که ملهم از کاشیکاری های مسجد شیخ لطف الله اصفهان می باشد. اما سقفهای بلند نیز برای ایجاد ساختارهای بزرگتر و بدون برش مانند دهانههای یکطرفه با پوشش شیشهای مورد استقبال قرار میگیرند. طراحان برای پوشش نما از چوب استفاده کرده اند. طراحان تصمیم گرفتند تا با ایجاد سوراخ هایی در پوسته آجری با نور بازی کنند که در اصطلاح شاباک نامیده می شود. هنگامی که در خیابان های شیکاگو قدم میزنید به دلیل ساختمان هایی با نمای مدرن و بسیار زیبا شاید بسیار سخت باشد که متوقف نشوید و مکث نکنید.استودیو باند دارای طراحی بسیار بی نظیر و چند منظوره می باشد .طراحی این ساختتمان به صورت موج دار است که رنگ سفید آن در مقابل آسمان آبی رنگ شما را مدهوش میکنند. در ادامه جدولی قرار گرفته است که لیست محصولات کارخانه ساحل یک را به همراه قیمت در اختیار شما قرار میدهد. تداعی کننده نمایانی از فضای ساحل و نمای تابستان است. در این ساختمنان اداری نمای غربی ساختمان دارای فرم سخت با فضای باز محدود می باشد.

قانون دو دقیقه برای نماهای مدرن

استفاده از شیشه در نماسازی همیشه وجود داشته و در مواردی سطوح بازشو ها بزرگتر می شوند. این نیاز باعث میشود نماهای مدرن دارای پنجرهها و بازشوهای وسیعی باشند که معمولاً با شیشه پوشانده میشوند. در طراحی نمای این ساختمان به منظور حفظ حریم خصوصی و چشم انداز داخلی، پوسته ی شفاف اصلی مهم و اساسی بود. BIG، یا گروه Bjarke Ingels، مسئول VIA 57 WEST، یک ساختار سه زاویه عظیم در غرب سیتی نیویورک است که ۶۰۰ آپارتمان دارد. گیرند و تنوع در قرار گیری آنها تابع عوامل داخلی چون بزرگی ساختمان، عریض بودن آن و یا عوامل اقلیمی چون جهت قرارگیری و محل قرارگیری است. متریال نما نهتنها بخش مهمی از طراحی است، بلکه یک پاسخ اقلیمی ضروری به محیط اطراف میباشد. این پالت باعث ارائه نما در هر دو گزینه روشن و تاریک میشود و همچنین به صاحبخانهها، تنوع و انعطاف زیادی در هنگام انتخاب طراحی بیرونی که به بهترین وجه متناسب با سبک آنها و منظره خیابان اطراف است، ارائه میدهد. چنین آمیختگی باعث ایجاد زیباییشناسی و زبانهای طراحی جدید شده است، زیرا درعینحال نوآورانه از فرهنگهای محلی الهام گرفتهاند. آجرها الگوهای مختلفی را بر روی هر یک از حجم های نما را ایجاد می کنند و از طریق برخی خطوط فواصل و بافت های مختلفی را می سازند که به راحتی قابل تشخیص هستند.

شرکت طراح و مجری نما

در بیشتر موارد، نماهای مدرن ترکیبی از مواد را برای ایجاد کنتراست و ایجاد حجم و بافت به ارمغان میآورند. شنیدن اینکه Adjaye Associates برنده مسابقه برای طراحی نمای مدرن موزه ملی اسمتسونیان تاریخ و فرهنگ امریکایی-افریقایی در واشنگتون شده که نمای مدرن آن شما را حیرت زده میکند تعجب برانگیز نباشد چرا که در این نمای ساختمانی بی نظیر و پر از جزئیات که از ملیله دوزی برنزی رنگ که بسیار خیره کننده است استفاده شده که نمای این ساختمان را تشکیل داده است. میتوان از آن برای ایجاد تضاد در نما، بهعنوانمثال، تشکیل پانلها، درب ساختمان و غیره استفاده کرد. امروز با شما هستیم تا در رابطه با طراحی داخلی و نمای ساختمان شما بهترین راهکارها رو بهتون پیشنهاد بدیم و تمامی خدماتی که در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون منزل دارید برای شما انجام دهیم. اگر سازنده و یا سرمایه گذار یک پروژه ساختمانی نیز باشید، حتما مطلع هستید که نمای ساختمان شما در فروش شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در این بخش مجموعه نماهای ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری اجرا شده در سال های اخیر را برای شما کاربران گرامی به اشتراک گذاشتیم. انتخاب چوب برای نمای ساختمان به دلیلی ماهیتش، ساختمان را به طبیعت نزدیک می سازد. ​This c ontent has be᠎en written with the help of behsaznama  Con​te nt G en​erator DEMO.

قیمت سنگ نمای خشک

آن ها آجر را به عنوان یک متریال بومی انتخاب کرده و به عنوان رنگی گرم برای ایجاد جذابیت بیش تر استفاده کرده اند. از مصالح رایج تر برای اجرای نمای خشک می توان به تایل سرامیک خشک پرسلانی، ورق کامپوزیت، کرتین وال ها، تایل تراکوتا و … برای انجام سنگ کاری نما در طبقات بالاتر ساختمان ها، نیاز به زدنِ داربست داریم. در بخش های بعدی نیز قصد داریم نمونه نمای ویلاهایی که در سالهای اخیر در ایران اجرا شده اند را جمع آوری کرده و به اشتراک بگذاریم. هنگامی که این اتفاق ها میافتد این ساز ها میتوانند محله و گاهی اوقات چشم انداز ما را دچار تغییر کنند و باعث میشوند که که عابران و رهگزان متوقف شده و به این ساختمان ها توجه کنند.در این مقاله قصد داریم به تحیلیل و بررسی ۱۰ ساختمان با نمای ساختمان مدرن بپردازیم که ما را شگفت زده کرده و گاهی اوقات باعث میشوند که چندین بار برگشته و آن ها را نگاه کنیم. با توجه به نوع سیستم فیکس آهن کلیه اتصالات آهنی بوسیله جوش انجام می پذیرد و تنها جهت نصب ورق های کامپوزیت بررسی پروفیل ها از نبشی های آلومینیومی استفاده می گردد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت شرکت های نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید