یک کرتین وال ایجاد کنید که والدین شما به آن افتخار خواهند کرد

با توجه به آنکه در اجرای این نوع نما از ملات استفاده نشده و بهجای آن از چهارچوبهای آلومینیومی استفاده میکنند، امکان اجرای آن روی برجهای بسیار بلند هم وجود دارد. پرسلان محصولی یکنواخت با رنگ بعد از پخت سفید و متراکم می باشد که از مواد موجود در طبیعت که در شرایط خاص تحت فشار بالا شکل گرفته و در درجه حرارت بالا تولید می شود.پرسلان جایگزینی زیبا و ارزنده با برترین خصوصیات یک پوشش مورد استفاده در نما و کف ساختمان ها می باشد، همچنین این محصول جدیدترین تکنولوژِي صنعت سرامیک در حال حاضر می باشد. نمای ساختمان اداری باید به گونه ای باشد که با وجود القای حس زیبایی، بتواند تا حدود زیادی متناسب با کاربری مورد نظر باشد. شما میتوانید با جستجو درقسمت تازه ها از جدیدترین فیلم و سریال خارجی با خبر شوید تا به اجرای آنلاین فیلم و سریال مورد علاقهتان بپردازید. 11. جزئیات اجرایی عناصر الحاقی مانند بازشوها و ستون ها ،نرده ، ابچکان و جان پناه و … در نماهای سنگی از انواع سنگهای قیچی، مرمر و تراورتن میتوان استفاده کرد؛ استفاده از سنگهای پردوام و دارای مقاومت بالا در برابر یخزدگی و شرایط نامساعد محیطی مانند نور خورشیدو رطوبت، همچنین داشتن بافت مناسب و بدون ترکخوردگی ، عدم تغییر رنگ و جذب گرد و غبار، قابلیت اجرا و ترمیم آسان بر روی کلیه سطوح و نیز مناسب برای طراحی نمای ساختمان مهم است.

نصاب نمای خشک

Th is h as been c​reat ed by G᠎SA Co᠎nten᠎t ​Generato r  DEMO .

13. براي بند کشی درزها از مواد سیلیکاتی و ضد باکتریال به جاي سیمان سفید و پودر سنگ استفاده نماییم : چرا که ماندگاري و مقاومت بیشتري داشته و بعلاوه در برابر تمیز کاري هاي متوالی سفیدك و شوره نمی زنند. این چسب بر پایه سیمان تولید میشود و در مقابل رطوبت و آب کاملاً مقاوم میباشد مواد موجود در چسب کاشی و سرامیک پودري قدرت انعطاف پذیري زیادي به آن خواهد داد و ضمناً باعث چسبندگی بیشتر میشود. میزان مصرف چسب سرامیک پودري بستگی کامل به سطح زیرکار و سرامیک موجود دارد. استفاده از چسب سرامیک پودري با خصوصیات ویژه سبب تسریع در اجرا و اقتصادي شدن عملیات اجرا خواهد شد. این نوع سنگ نما به سبب جنس آهکی و متخلخلی که دارد، ملات را در داخل بافت خود جذب کرده و کاملا به بدنه ساختمان میچسبد. شرکت آرمن مجموعه ای پویا و مدرن بوده که فعالیت خود را در صنعت نماهای خشک از جمله سیستم شیشه ای کرتین وال، نمای مدرن اسپایدر، نمای کامپوزیت ، نمای سرامیک و … در طراحی نمای ساختمان مهم است که طرح نما با عملکرد ساختمان هماهنگ باشد و ناظر با دیدن ساختمان به کار برد آن پی ببرد. ᠎This c​ontent has been wri tten wi th behsaznama C​onte᠎nt Genera​tor DEMO.

شرکت های نمای خشک

تنوع تولید در ابعاد و طرح باعث گرایش استفاده مصرف کنندگان از این محصول ساختمانی شده است. همچنین با حذف ملات در مراحل نصب سرامیک خشک نما و استفاده از پنل های آلومینیوم برای اجرای سرامیک خشک باعث شده است که با ارائه دفترچه محاسبات سازه ای توسط مجری طرح حتی در برج های با ارتفاع زیاد نیز قابل اجرا باشد. در این صورت قطعات پرسلان حتی پس از نصب به راحتی قابلیت رگلاژ محور عرضی را دارند و در محور عمودي به سختی قابل تغییر هستند . حتی المقدور از شیشه ساده وبرای کاهش آلودگی صوتی از پنجره دوجداره استفاده شود. علاوه بر سنگ های معرفی شده در این قسمت، سنگ های دیگه ای هم برای نماکاری ساختمان استفاده میشن که به دلیل کاربرد کمتر و یا تشابه به ویژگی های این سنگ ها، از بحث ما خارج هستن. 6. مدل کار را با محاسبات ساده ریاضی در ذهنیت تصور و کار را از جاه هایی شروع می کنیم که علاوه بر اینکه میزان پرت کمتر شود ،کاشی هاي بدون برش در مسیر پر دید ترین گوشه ها یا دیوار ها قرار گیرند. علاوه بر این، مقاومت فوق العادهای را که این محصول نسبت به سایر مصالح در برابر نور خورشید و تغییرات آب و هوایی دارد را نمی توانید نادیده بگیرید.

استحکام خمشی بالا (دو تا سه برار سنگ هاي گرانیتی)، جذب آب پایین تا کمتر از 0/5 درصد و مقاومت در مقابل یخبندان ( غیر قابل نفوذ در قیاس با سنگ)، مقاومت شیمیایی بالا و مقاومت در برابر لک پذیري ( مواد شوینده و پاك کننده اسیدها و بازها)، مقاومت سایش بالا ( عمر طولانی و درخشش زیاد)، سختی سطحی بالا ( عدم خراش سطحی و حفظ زیبایی) ثبات رنگ در مقابل نور خورشید ( که ناشی از عدم تاثیر اشعه بر ساختار آن است که در سنگ هاي طبیعی دیده نمی شود.)، قابلیت تولید در سایزهاي مختلف ، وجود طرح ها و رنگ هاي بدیع و بیکران، قابلیت نصب بوسیله نصب خشک در نما ، ضد حریق بودن ( نسبت به آتش مقاوم است و در برابر حرارت تغییر ساختار نمی دهد). نصب قرنیزهاي سنگی . همانطور که در تصاویر زیر مشخص شده است ابتدا استاد ها نصب شده و سپس پروفیلهاي عمودي روي استاد ها نصب می شوند . در روش ابزار نصب مشهود ، همانطور که از نام آن مشخص است قادر به دیدن بخشی از قسمتهاي ابزار نصب هستیم .

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مجری نمای سرامیک خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید