آیا نمای سنگ گاهی اوقات احساس می‌کنید احمقانه؟

عایق نانو نما A80 پایه آب، آب بند کننده کلیه سطوح داخلی و خارجی ساختمان از جمله نما می باشد و همچنین به عنوان لایه نهایی و براق کننده، بر روی کلیه رنگ و پوشش های پایه آب داخل و خارج ساختمان کاربرد دارد. برای آب بندی ساختمان سیمانی، عایق کاری نمای شیشه ای، درزبندی نمای سنگی، واتر پروف کردن نمای کامپوزیت بهتر است مواد نانو نما ، جایگزین روش های سنتی شود. در اجرای سیستم نمای خشک غیرنمایان، پس از نصب نما، بست های مورد استفاده در نصب نما مشاهده دتایل اجرای نمای خشک نمی شوند. اجرای پوشش آبگریز DN103 بر روی نما، مانع از تغییرات رنگ سطوح میشود. توجه کنید در هنگام استفاده از ماده عایق کاری نما، شیشه ها کاملاً تمیز باشند. با توجه به نما باید خطوط عمودی و افقی غالب، تناسب داشته باشد. به منظور تناسب مواد به کار رفته در داخل، یک قاب برای برخی از نماهای خشک مورد نیاز است. در صورتی که کارفرما بخواهد برای قاب پنجره و نمای اصلی از یک رنگ استفاده کند، مانعی وجود ندارد و غیر مجاز نیست. این نوع سرامیک مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش UV است و رنگ روی آن مقاوت لازم را در برابر این اشعه داراست. پس از اتمام زیرسازی، قطعات ترمووود بوسیله پیچ روی سطح مورد نظر نصب می گردد. Da ta was c​reat​ed by behsaznama Co ntent Genera to​r ᠎DEMO.

مجری نمای سرامیک خشک

در این روش با استفاده از اسکوپ هایی که در سطح نما نمایان هستند، سنگ را بر روی زیرسازی نصب می کنند. باعث ایجاد تهویه در دیواره ساختمان و در نتیجه خروج رطوبت از روی آن می گردد. کثیف می شود و از لحاظ بصری تاثیر منفی روی بینندگان (شهروندان) می گذارد. چوب تنها مصالح ساختمانی است که از منابع تجدیدپذیر به دست می آید و برای مصارف مختلف ساختمان قابل استفاده می باشد. مصالح ساختمانی به دلیل داشتن خلل و فرج بسیار زیاد و ساختار آب دوستی که دارند جاذب آب هستند؛ از طرفی این خلل و فرج ها به راحتی می توانند مولکول های آلاینده را در خود جای داده و باعث کثیفی و ظاهر سیاه در نمای ساختمان شوند. چسب آب بندی رزینی عموما سطح را براق می کند و تنفس زیر کار را از بین می برد. عدم درزگیری نما ، باعث لانه ساختن حشرات مختلف در سوراخ های ایجاد شده می شود و باعث ورود آب به داخل مصالح به کار رفته در ساختمان و از بین رفتن مقاومت ساختمان خواهد شد. بنابراین استفاده از یک عایق مناسب برای نما نیز برای آنها ضروری است که در مقاله ی ضد آب کننده های چوب به طور کامل در مورد آب بندی نمای چوبی صحبت شده است.

یکی دیگر از محصولات مورد استفاده برای عایق کردن نمای چوبی استفاده از روغن گیاهی ترموود می باشد. حتی بسیاری از مراکز تجاری یا فروشگاه های اینترنتی، دارای یک ساختمان یا واحد اداری هستند که فروش حضوری خود را نیز در آن جا انجام می دهند. با ایجاد فاصلهای که سطح بیرونی نما با بدنه اصلی ساختمان ایجاد میکند؛ ضمن آنکه وجود هوا در این فاصله نقش عایق صوتی وحرارتی را خواهد داشت، میتوان با محاسبات انجام شده نسبت به محل ساختن ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استانداردهای مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا میتوان برای عبور سیستم تاسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. • جلوگیری از ورود هر گونه عامل خارجی از جمله آب باران، برف، آلودگی صوتی و محیطی و غیره به داخل خانه. محافظ چند منظوره RX14 در سطوح داخلی و خارجی ساختمان به خصوص انواع نماهای چوبی کاربرد دارد و یک محافظ بسیار قوی برای عایق کردن نماهای چوبی می باشد.

طرح نمای خشک

کاهش زمان اجرا: اجرای نمای خشک ساختمان مانند نمای خشک آجری به دلیل عدم استفاده از ملات، فعالیت همزمان چند گروه نصاب و استفاده از ابزارهای پیشرفته و صنعتی تا 50% کاهش پیدا میکند. در گذشته از گچ بری و آهک بری برای طراحی نما استفاده می شد که نمونه ی این نماها را می توان در بناهای تاریخی همچون مساجد شهرهای مختلف، مقبره ها، عمارت ها و بسیاری از بناهای قدیمی مشاهده کرد. • از ورود صداهای بیرون به داخل ساختمان جلوگیری می کند و باعث ایجاد عایق صوتی در ساختمان می شود. این ماده، علاوه بر زیبایی و چشمگیر بودن، می تواند نمای خوبی را از داخل ساختمان برای کاربران ایجاد کند. همچنین مصالح به کار رفته در این نوع نماها می تواند چوب، سنگ، شیشه، سیمان، کامپوزیت ا آجر باشد. پروفیل های آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی سبک وزن بودن به نسبت دیگر مصالح یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی محسوب می شوند ورقه های کامپوزیت بسیار سبک و با وزن حدود 8- 5 کیلوگرم در متر مربع است، که در مقابل بقیه مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان وزن کمتری را دارد. سلام؛ شما میتوانید برای اجرای نمای هر ساختمانی متناسب با سلایقتان و با مشورت طراح نما از روش اجرای نمای خشک استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید