آیا واقعا اجرای نمای خشک سنگ کافی انجام می‌دهید؟

این معماران به جای تصمیم برای آشکار نمودن قدرت و امنیت، با ایجاد دیوارها و صفحه های سوراخ دار، مقاومت و باز بودن نما را با قابلیت انعطاف پذیری آجر نسوز به چالش می کشند. قبل از اجرای بایرامیکس به ویژه بر روی سطوح چرب، سطح مورد نظر را با آستر بایرامیکس و توسط غلطک، پیسوله و یا برس پوشش دهید. اجرای این گونه نمای سنتی امکان پذیر نیست جز با استفاده از آجر نما سنتی قزاقی. استفاده از این محصول موجب زیبایی فضا و مدرن شدن آن می شود . استفاده از نما آجر سفید در نقاط کانونی مثل دیوارهای پشت شومینه و تلویزیون نیز جلوه زیبایی به منزل شما خواهد داد. از آن جایی که ملات بایرامیکس پس از خشک شدن، جلوه و زیبایی منحصر به فردی گرفته و ظاهری همانند سنگ های تزئینی خواهد گرفت، میتوان از آن به عنوان یک پوشاننده تزیینی برای نماهای داخلی ،نماهای خارجی ساختمان و همچنین برای پر کردن درزها و خرابی های دیوار استفاده نمود. هزینه زیرسازی نمای ساختمان آجری جدید : گاهی نمای آجری به طور مستقیم به روی سطح قابل اجرا نیست و لازم است که پیش از اجرا سطح زیرین آماده سازی شود، که خود شامل هزینه جداگانه ای است.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

بایرامیکس را می توان درتمام سطوح صاف، هموار و خشک نظیر بتن، سیمان، سنگ، گچ، تخته، نئوپان، شیشه و پلاستیک و حتی سرامیک استفاده نمود.اما در سطوح بتنی راحت تر و بهتر اجرا میشود. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انشان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که به طور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد. قابل ترکیب بوده و توانایی ارائه نمایی شکیل و حرفهای را برای انواع ساختمانهای بزرگ و کوچک دارد. توجه نمایید که جنس ماله باید ضد زنگ بوده و از ماله تخته ای و یا آهنی استفاده نکنید؛ همچنین سطح ماله را مرتباً با اسفنج نمناک، تمیز و مرطوب کرده تا موقع کشیدن ماله سطح نمای بایرامیکس کاملا صاف گردد. انواع مختلف بایرامیکس (درشت، متوسط و ریز) قابل اجرا با ماله میباشد.بهتر است جنس ماله از نوع استیل ضد زنگ و به ابعاد 12 ×30 سانتیمتر و ضخامت تقریبی 75 میلی متر می باشد.

برای توسعه المان های طراحی نما به منظور ایجاد زیبایی و کنترل نور و شرایط جوی انواع نماهای پرده ای بخصوص در نماهای آجری را می توان ایجاد کرد. این نما به راحتی بر روی انواع دیوارها و سطوح رنگ شده، فلزی،شیشه ای، سیمانی، آجری و … روش اجرای تر با ملات نیاز به انجام محاسبات مهندسی ندارد و با این که انجام این روش زمان بر تر می باشد اما موجب تراز نمودن دیوار و پوشاندن عیوب آن می شود . سرعت اجرا: با توجه به اینکه در نمای خوشک از چهارچوب های فلزی به عنوان قالب اجرای نما استفاده می شود، نما را بدون داربست میتوان آماده کرد. در این روش تکه سنگی را بهصورت هرم ناقص، برش میدهند سطح قاعده را با چسب مخصوص به پشت سنگ پلاک میچسبانند پس از خشک شدن و اتصال کامل دو سنگ به همدیگر، سنگ پلاک را بر روی دیوار نصب میکنند.  Th᠎is con te nt was created ᠎wi᠎th the he lp of https://behsaznama.com Co​nt ent Generator DEMO​.

اجرای نمای خشک سرامیک

بدیهی است که نحوه اجرا و مصالح مورد استفاده در این کار، تاثیر بسیاری بر کیفیت نهایی آن دارد. سطح محل اجرا باید عاری از گرد و غبار،رنگ های روغنی و رطوبت باشد. در این روش به دلیل استفاده از اجزای فلزی پیش ساخته و طبق الگو و برشکاری و سایز شده در محل تولید و همچنین عدم نیاز گذشت زمان برای خشک شدن نما سرعت بیشتری در اجرای نماها نسبت به روش های دیگر دارند. بهترین زمان اجرای نمای ساختمان با آجر نمای نسوز در فصل های گرم سال است، زیرا اجرای اجر در فصول سرد باعث یخ زدگی و در نتیجه ایجاد شوره به روی سطوح است. زیرا آجرهای نسوز قابلیت های متعددی دارند که آن را به بهترین گزینه برای نما تبدیل کرده است . توصیه میشود به هیچ وجه از بایرامیکس بر روی سطوح چوبی،سطوح ناهموار،کف ساختمان ها ، حیاط ،استخر و بر روی سطوح بسیار گرم و در معرض مستقیم شعله (نظیر کوره ها و سطوح داخل شومینه ) استفاده نکنید زیرا به به کیفیت مناسب و قابل قبولی نخواهید رسید. آجر سفید نما طرح نسوز سفید در ترکیب با سایر رنگ ها طرح های بسیار زیبایی به وجود می آورد. قیمت آجر نسوز سفید با توجه به رنگ خاصی که دارد کمی بیشتر از سایر آجرهای نسوز می باشد .

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مجموعه ها ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید