راز ناگفته تسلط بر نمای کامپوزیت در به سادگی 7 روز

نوع اجرای این ورق ها به دو دسته کلی Fix و Hang تقسیم می گردد. در لمینت دندان ، لمینت ها همچون روکش بر روی دندان قرار داده می شود و برای اینکه این روکش ها را بتوان بر روی دندان ها قرار داد نیاز است که تراش انجام شود اما در کامپوزیت دندان ، این ماده خمیری شکل بر روی دندان قرار داده شده و به کمک اشعه مخصوص محکم می شود و احتیاج تراش ندارد. در مرحله کامپوزیت شدن، پانلها صاف میشوند و به روکش آلومینیومی چسبیده میشوند. تنوع: پانلهای آلومینیومی تنوع رنگی گستردهای دارند. همچنین، انعطاف بالایی دارد و تنوع رنگی آن، دست کاربران را برای انتخاب باز میگذارد. مزیت هایی همچون سبک بودن متریال، قابلیت انعطاف پذیری ورق آلومینیوم کامپوزیت، گارانتی بلند مدت توسط کارخانه سازنده، قیمت مناسب متریال، تنوع رنگ و طرح و استحکام و مقاومت می باشد. ورق های کامپوزیت به دلیل خواص انحصاری از جمله سبکی وزن ، سختی مناسب ، انعطاف پذیری همراه با شکل پذیری بالا ، تنوع رنگ ، غیر قابل اشتعال بودن ( ورق های خاص) ، سرعت اجرای بالا ، در بسیاری از ساختمانهای در حال ساخت اجرا می گردند . ᠎This con᠎tent was done ​by behsaznama  Conte​nt Ge᠎nera​to r DE MO.

نماي كامپوزيت مدرن ترين

ورق های کامپوزیت آلومینیوم متشکل از دو لایه آلومینیوم به ضخامت ۳/۰ تا ۵/۰ میلی متر در اطراف و یک هسته از جنس پلاستیک یا یک ماده معدنی پرکننده ضدحریق (نظیر موادپلی اتیلنی) به ضخامت ۳ الی ۵ میلی متر می باشند لایه خارجی عمدتا دارای یک پوشش آستر رزین اپوکسی و یک لایه Pvdf می باشد سطح ورق کامپوزیت با یک لایه فیلم محافظت می شود از جمله مزایای این پانل می توان به سبکی وزن ، تنوع رنگ و شکل پذیری اشاره کرد. برخی کشور ها در مورد استفاده از ورقه هایی با هسته پلی استر ممنوعیت هایی را در ساخت و ساز اعمال کرده اند. ازجمله بزرگترین مشکلات این نوع نما، از یک سو ورود محصولات بی کیفیت و فقدان دانش فنی کافی در خصوص کنترل کیفیت این نوع پانل برای نما و اجرای نامناسب توسط برخی افراد غیر متخصص است. آلوکد نشان تجاری شرکت آلوم کاردینه است و مدیران و مهندسان این شرکت پیشتاز، مصمم هستند تا سبک تازه ای از سیستمهای آلومنیومی و UPVC را در صنعت ساختمان ایران ارائه کنند.آنها میخواهند ساختمانهای جدید، متنوع، متفاوت و مطمئن تر از دیگر ساختمانها دیده شود و از این رو محصولات تولیدی شرکت آلوکد، توسط دستگاههای اتوماتیک و استاندارد اروپا تولید و استفاده همزمان ازدو سیستم پرس پروفیل و پانچ با دستگاههای اتوماتیک تولید و به بازار عرضه میشود.تمامی پروفیلهای به کار رفته در محصولات متنوع شرکت آلوکد تحت لیسانس بوده که تلاش میشود پنجره جدید را گشوده و فصل تازه ای را در صنعت ساختمان ایران ورق بزند.مهندس شهرام علیزاده، مدیرعامل شرکت آلوکد در گفتگو با تحریریه پنجره ایرانیان همواره بر اعتقادات حرفه ای اش پافشاری کرد و بیش از آنکه بخواهد از محصولات و خدمات شرکت آلوکد سخن بگوید، از دغدغهها و انتظارات اش گفت و اینکه صریح میگوید: شرکت آلوکد در ارائه مشاوره جهت طراحی و اجراینمای بیرونی ساختمان دست همکاری به سمت همه دراز میکند، هرچند این سیاست به مفهوم این نخواهد بود که مشتریان مجبور به همکاری به آلوکد خواهند بود.او را صادقانه دیدیم وقتی میگوید: آلوکد به خلق یک اثر هنری بر تن ساختمانها میاندیشد و درخشش ستارههای چشم نواز بر پوسته خارجی ساختمانها را میستاید.

پیشنهاد میشود قبل از خواندن این گفتگو دقت کنیم که شرکت آلوکد، سبد متنوعی از کالاها و خدمات را برای صنعت ساختمان ایران به ارمغان آورده است.در سبد تولیدی شرکت آلوکد این محصولات دیده میشود :درب و پنجره آلومینیومی ساده و ترمال بریک با شیشه دو جداره، درب و پنجره WINDOAL سری Economy ( اقتصادی )، درب و پنجره UPVC، لوور و انواع سایه بان آلومینیومی، انواع نمای شیشه ای، فریم لس و کرتن وال، طراحی و اجرای ورق کامپوزیت، طراحی و اجرای نمای ALUCOTTA( جدید ) ونرده آلومینیوم ، استیل و… شاید در تصور خیلی ازافراد کامپوزیت تنها برای مجتمع های تجاری و درمانی کاربرد دارد و مناسب ساختمانهای مسکونی نیست اما در واقعیت اگر نمای ساختمان مدرن باشد این متریال بهترین ومناسب ترین انتخاب است. از دیگر ویژگی های کانکس ویلایی کامپوزیتی و دلایل انتخاب این نوع مصالح قابلیت فرم پذیری و حتی نورد برای فرم های منحنی و کرو می باشد. سنگ کاری به طور کلی برای ظاهر خشن و روستایی خود ترجیح داده می شود. تغییرات نما و نماشویی را به کارشناسان خبره آچاره بسپارید. برخی از افراد تمایل به استفاده کردن از این نماها برای ساختمان های خود ندارند و برخی دیگر ترجیح می دهند از این نما استفاده کنند.

در ادامه برخی از مزایا و معایبی که در ورق کامپوزیت وجود دارد را بیان می کنیم تا آشنایی بیشتری با آنها داشته باشید. مواد بین لایه های آلومینیوم همانند ضخامت لایه ها اهمیت بالایی دارد و چه بسا اهمیت بیشتری نیز داشته باشد. یکی از ویژگی ها و مزایای آنها که بسیار اهمیت دارد این است که اجرای آنها نسبت به نماهای دیگر سهولت بیشتری دارد، بر همین اساس آنها سریعا تولید می شود. مزایای این نوع روکش بیش از معایب آن است و استفاده از آن، معقول است. استفاده کردن از ورق کامپوزیت امروزه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است، مزایای این نوع از نما از آنجایی که زیاد و عالی است افراد بسیاری ترجیح می دهند از این نوع نما برای ساختمان های خود استفاده کنند. معماران و طراحان تلاش می کنند در کنار نمای کامپوزیت برای ویلا،از درب و پنجره آلومینیومی هم استفاده کنند تا بتوانند همخوانی نمای ویلا و پنجرهها را افزایش دهند. برای ساخت نمای آلومینیوم کامپوزیت از چند لایه مختلف استفاده می شود. نمای کامپوزیت، به طور معمول از لحاظ اقتصادی نمایی مناسب برای ساخت ویلا نیست، زیرا در زمان اجرای آن برای نما، ایجاد یک زیرساخت خاص نیاز است. در صورتی که برای نصب و اجرای روکش کامپوزیت آلومینیوم ساختمان به نیروهای متخصص نیاز داشتید، میتوانید روی تیم کارشناسان آچاره حساب کنید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بیشتر بخوانید دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید