نه راه‌هایی که دتایل نمای خشک زندگی جنسی شما را بهبود می‌بخشد.

طراحی نما یکی از بخشهایی است که امروزه معماران توجه بسیاری به آن دارند چرا که زیبایی و چگونگی نما معرف هنر و کیفیت کار مهندس معمار و طراح ساختمان نیز میباشد. رنگ غالب و اصلی آن تنالیته هایی از رنگ آبی می باشد که یادآور رنگ دریاست. مصالحی چون شیشه، کامپوزیت و فلز با سبکی نوین و طراحی زیبا و همچنین استفاده از نورپردازی با جدیدترین روش ها و رنگ بندی های متنوع که به ساختمان جلوه ای پر شکوه خواهد داد. این ماده بر روی انواع مصالح مثل شیشه رنگ چوب سیمان و … بتن اکسپوز به بتنی گفته می شود که سطح نمایان نهایی کار صاف و صیقلی باشد و بر روی سطح بتنی پوششی دیگری اجرا نخواهد شد. در طراحی نمای ساختمان های ۳ طبقه ، ۴ طبقه و بالاتر باید به جنبه های زیبایی شناختی در کنار نمای قابل رویت از سطح خیابان توجه شود. در نماهای چوبی از ترمووود استفاده میشود که با اینکه سابقه زیادی در کشور ما ندارد اما جایگاه خود را در نماهای ساختمانی پیدا کرده اند و بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

هزینه اجرای نمای خشک

اتصالات در برابر سرما ، گرما ، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاوم باشند و از اتصالاتی ضخیم و با دوام استفاده شود. از جمله این المان ها: قوس ها ، کاربندی ها ، و مقرنس کاری و کتیبه ها ،ستون ها و گره ها میباشد. استفاده از این گونه افراد به شما امکان می دهد که از طراحی زیبا و مشاوره آنها استفاده نموده و از پرداخت هزینه های اضافی توسط شما جلوگیری می شود دفتر معماری استودیو قاف به عنوان یک شرکت طراحی نمای ساختمان با اعتبار و سابقه کار بالا آماده ارایه مشاوره رایگان به کارفرمایان و سازندگان میباشد. ساخت قطعات بتنی مسلح با طرح و اندازه مورد نظر در کارخانه به صورت پیش ساخته انجام میگیرد. زیبای خاصی در این نوع سنگ به چشم می آید. درنهایت باید گفت نماهای سنگی طیف گستردهای دارند و انواع سنگ نما در بازار در دسترس شماست تا مطابق با سلیقه خود نسبت به انتخاب مبادرت بورزید. بدنه نما با در نظر گرفتن اینکه از چه مصالحی استفاده میشود، باید اتصالات محکمی با سازه اصلی داشته باشد. دوام و حفظ زیبایی مصالح در درجه اول و وزنی که هر کدام به نمای ساختمان میدهند در درجه دوم از عوامل تاثیر گذار در انتخاب نوع مصالح نما محسوب می شوند. ᠎Th​is  da ta was c᠎reated ᠎by G᠎SA​ C ontent G​en​er​ator DE᠎MO.

10 راه‌هایی که می‌توانید دتایل اجرای نمای خشک را دوباره اختراع کنید بدون اینکه شبیه یک آماتور باشید.

دست خود را آزاد بگذارید و هر طرح زیبایی که دوست دارید را بر روی نما کاغذ پیاده کنید. نما به عنوان بدنه ساختمان، وظیفه محافظت از ساختمان و مهیا کردن آسایش ساکنین را بر عهده دارد. مساله مهم دیگر در طراحی نمای برخی از ساختمان های شاخص ادرای و تجاری توجه به فضای کافی برای نصب و قرار گیری تابلو بر روی نمای ساختمان است. انتخاب مصالح برای نمای ساختمان مسکونی یکی از مهم ترین اصول طراحی نما است که باید مورد توجه قرار بگیرد. ساختمان بارسلونا یکی از نمون هایی است که از نمای سرامیکی لعابدار استفاده شده است، این ساختمان توسط آنتونیو گائودی طراحی شد. نمای ساختمان های آپارتمانی می تواند تلفیقی از سبک های متفاوت با استفاده از متریال هایی مانند سنگ ، گرانیت ، آجر ، سیمان ، کامپوزیت و ترموود باشد. برای مثال طراحی نمای ساختمان در مهرشهر کرج یا طراحی نمای ساختمان در محله زعفرانیه یا پاسداران با طراحی نمای ساختمان در بافت سنتی مناطق مرکزی شهر تفاوت های زیادی دارد که باید توسط معمار مورد توجه قرار گیرد. بنابراین ، کیفیت ظاهری و سطح بتن در سازه های عمومی و بنا های معماری نقش زیادی دارد.

روش اجرای نمای خشک

البته به جهت قابلیت دفع رطوبت، آلودگی های کم تری نیز روی سطح آن اتفاق می افتد. نمای هر ساختمان در یک شهر تاثیر مستقیم روی بدنه ی خیابان ها یا میدان هایی که در آن قرار گرفته است دارد. تنوع نماهای خشک ساختمان بسیار زیاد است. با این حساب، هزینههای هنگفتی نیز از بابت نماهای گرانقیمت پرداخت نمیشود. برای دریافت مشاوره فنی و تخصصی کافیست از طریق چت آنلاین سایت اقدام کنید و یا اینکه با شماره ۴۵۳۰۶- ۰۲۱ تماس بگیرید. ۴- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. اما خود ساختمان ها با توجه به کاربری آنها طراحی های نمای ویژه ای می طلبد که به ذکر آنها خواهیم پرداخت. برای همین است که هنگام طراحی نمای ساختمان باید به معماری شهر و منطقه توجه ویژه نمود.

دیدگاهتان را بنویسید