پنج راه‌ها برای بهبود جزئیات اجرای نمای سنگ خشک شما

آجر پلاک به نسبت خیلی از آجرهای دیگر قیمت مناسبی داشته و تنوع رنگی بالایی دارد و باعث شده که طرفداران آن نیز زیاد باشد. نمای سرامیکی تنوع زیادی در طرح و رنگ دارد. با توجه به علاقه ی افراد به استفاده از نمای خشک و سوالات متعددی که برای کاربران کالاساخت مطرح شده است، کارشناسان ما بر آن شده اند تا مقاله جامعی به منظور معرفی کامل این روش و پاسخ دهی به اکثر سوالات شما عزیزان در این بخش از مقالات سایت کالاساخت ارائه دهند. در ادامه جدولی قرار گرفته است که لیست محصولات کارخانه ساحل یک را به همراه قیمت در اختیار شما قرار میدهد. در اکثر بناهای قدیمی این نما را دیدهاید. یکی از قدیمی ­ترین انواع نمای ساختمان؛ نمای آجری است. اگر به دنبال شیک ترین نماهای جدید الهام گرفته از نماهای قدیمی هستید، می توان به همین نمای آجری اشاره کرد. زیرا اساس ساختمان های باستانیان این مناطق از انواع آجر سفالی و سرامیکی ادامه مطلب می باشد. وجود انواع نمای آجری از سنتی تا مدرن از این ویژگی آجرها می باشد. بازسازی نمای خشک آسانتر از روش سنتی میباشد و امکان تعویض تایلها وجود دارد. یکی دیگر از نکات تست کیفیت آجر که در نگاه اول باید متوجه آن شوید; این است که آجر با کیفیت باید دارای لبه های صاف و قائم 90 درجه باشد. ᠎This data has  be en c᠎reat ed ​by https://behsaznama.com nbsp;C᠎ontent Gener᠎ator D​em᠎oversion!

انواع نمای خشک

پس از نصب اتصالات شاقول اجزاء قائم با فواصل متناسب محاسبه شده نصب خواهند گردید و پس از آن اجزاء افقی با توجه به ابعاد و نوع آجر انتخاب شده مورد استفاده قرار خواهند گرفت و در آخر آجر شیار دار نصب و نسبت به بند کشی با پودر بند کشی خاص تعریف شده برای نمای خشک اقدام می شود. در این سیستم برخلاف نمای خشک نمایان، بست های مورد استفاده شده در نصب، پس از اتمام کار قابل مشاهده نمی­باشند، به این صورت که پیش از نصب نما، روی سطح رویه ساختمان عملیاتی انجام می ­شود که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های رویه باشد. این نما با گل نرم ساخته شده است که پس از پخت مستحکم می شود. بنابراین بندکشی باید به گونه ای انجام شود که کاملاً از نفوذ آب جلوگیری کند. دمایی بین 1100 تا 1600 درجه سلنتیگراد را تحمل می کند. تمامی انواع نماهای ساختمان در دنیای مدرن امروز، سعی در برگزیده شدن و بدست آوردن محبوبیت بیشتر در بین مردم دارند. چسب مورد استفاده در اجرای نمای آجر حالت الاستیک دارد یعنی خنثی کننده ضربه است و مانند یک ماده ارتجاعی عمل می کند.

نمای ساختمان نباید به صورتی طراحی شود که جلوی ورود نور به ساختمان را بگیرد و با برای باز و بسته شدن درب و پنجرهها مشکلی ایجاد کند. این روش که بدون بهره گیری از ملات اجرا می­شود، در چندین سال اخیر به دلیل کاربری فراوان و منطبق بودن با استانداردهای ساختمان سازی وارد ایران شده و امروزه به یکی از روش های رایج در نماسازی این کشور تبدیل شده است. همانطور که چندین بار در مقالات مختلف سایت کالاساخت بیان نمودیم، اجرای نما یکی از بخش های مهم در امر ساختمان سازی محسوب می­شود که نیازمند توجه به نکات فراوانی می­ باشد. در اجرای این نما نیاز به تجهیزات خاصی ندارید. این به آن دلیل است که به دلیل فرهنگ غنی و اصالت ما ایرانی ها اجرای این گونه نما های سنتی آرامش خاصی را برای ما تداعی خواهد کرد. در واقع روش های بسیار مختلفی برای پیاده سازی نما در صنعت ساخت و ساز موجود است که هر کدام به شیوه خاصی اجرا می­گردند و از ویژگی های متفاوتی برخوردار می­باشند. یکی از مواردی که در بحث نماسازی دارای اهمیت بالایی است، انتخاب روش مناسب و کارآمد به منظور پیاده سازی نما بر روی ساختمان می­باشد. سایت کلید املاک تمام مطالب راجب ساختمان و نمای آجری مدرن را در اختیار شما عزیران قرار میدهد تا مردم هنگام خرید مصالح ساختمان با مشکل مواجه نشوند.

دیتیل اجرای نمای خشک

3- گل ها را درون قالب های مخصوصی میریزند و تحت فشار قرار می دهند. این سرامیک به دو روش اکسترود و اعمال فشار پرس تولید میشود. همچنین به تازگی ورق های استونیت با عرض ۱۰۰ سانتی متر با طرح چوب نیز ساخته شده اند. از دیگر اجزای نمای خشک، چهارچوب نگهدارنده می­باشد که به منظور نگهداری از نما به وسیله مصالح مختلفی همچون چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم ساخته می­ شود. اگر که شما برای ساخت نمای آجری از آجر های مرغوب استفاده کنید دیگر نیازی به مراقبت طولانی مدت آن نیست. آجر نما نسوز کد AP44 آذرخش محصولی کارخانه ای و از اختلاط خاک رس مرغوب و در دمای کوره بالا و تحت کنترل تولید میشود و در صنعت ساختمان عمدتاً به عنوان نمای ساختمان کاربرد دارد. قیمت آجر نما نسوز کد AP40 آذرخش در بازار ایران معمولاً به صورت قالبی و همچنین با توجه به ابعاد هر قالب آجر قابل تبدیل به قیمت به صورت متر مربعی است.

دیدگاهتان را بنویسید