چهار تاکتیک‌هایی که هرگز شکست نمی‌خورند نمای خشک در ساختمان

نمای سرامیک خشک از سهولت بالایی در نصب برخوردار بوده و قیمت سرامیک خشک نما نیز نسبت به سایر نمونهها مناسبتر است. در سرامیک خشک برخلاف نمای ملاتی از ملات استفاده نمیشود؛ در نتیجه سطح رویه نمای ساختمان بهوسیله اتصالات فلزی به ساختمان متصل میشود. به این ترتیب که بر خلاف نمای ملاتی در اجرا و نصب نمای خشک، ملات حذف می شود و سطح رویه که شامل سرامیک، سنگ، فایبر سمنت برد، HPL و … همانطور که گفته شد، تفاوت اصلی نمای خشک با نمای سنتی و نمای ملاتی در نوع نصب آنهاست. برای استفاده از این نوع از چوب در نما خشک باید با برش زدن، آن را به شکل ها و ابعاد مختلف درآورد و آن را تحت دمای بسیار بالا قرار دارد. به عنوان نمونه ورق کامپوزیت یکی از متریال هایی است که به عنوان نمای خشک در ساختمان ها موردد استفاده قرار می گیرد. کیفیت، طرح و ابعاد و رنگ و طرح تایل ها یکی از عوامل اصلی تعیین کننده قیمت بتن اکسپوز است. در سال های اخیر در ساختمان های بلند به عنوان یکی از بهترین روش ها محسوب می شود. A᠎rticle has be en gener​ated wi᠎th the  he lp  of G SA  Content  Generator Demover​sion!

ی سنگ و آجر می باشد.

۶۰ میلی متر استفاده میشود.سطوح زیر سازی فلزی تماما با ضد زنگ پوشیده می شود و قوطیهای استفاده شده به هیچ عنوان نباید تاب یا قوس داشته باشند. از سرامیک خشک معمولا برای نمای اصلی ساختمان ها استفاده می شود و قطعا در لیست تهیه لوازم مورد نیاز برای ساختمان سازی قرار می گیرد. نمای سایبان خورشیدی نوعی کنترل خورشیدی است که میتواند برای بهینه سازی میزان افزایش گرمای خورشید و نور مرئی وارد شده در یک ساختمان استفاده شود. سقف های شیبدار دو طرفه برای هماهنگی با گونه شناسی ساختمان ها در رشت و به طور کلی در شهرهای شمالی ایران به جعبه های ریز مقیاس، ایجاد شده و تکثیر در پروژه اضافه شده اند. همچنین از رنگ سفید در پروژه هماهنگ با بافت شهری شهر رشت استفاده شده است. از انواع نمای ساختمان، نمای سنگ و آجر می باشد. نمای سرامیک کاربری های مختلف تجاری، اداری، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان، پایانه ها و ایستگاه های مترو و … همچنین اطلاعات کاملی درباره انواع نما به مشتریان خود ارائه میدهد تا بتوانند در خصوص انتخاب بهترین نما برای پروژه خود تصمیمگیری درستی داشته باشند. از زمانی که زیبایی ظاهری، آسایش دمایی و صوتی و ایمنی هر چه بیشتر محل زیست بشر و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی برای ویلا ها مد نظر قرار گرفت، ایجاد نما با مصالح و شیوه های اجرایی متفاوت و متنوع در دستور کار سازندگان قرار گرفته است.  Post has ​be᠎en g​ener​ated by behsaznama C᠎ontent Gen erat​or ᠎DE᠎MO​.

در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر مسائل آب و هوایی استفاده کرد، چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. در حین اجرای نما خشک بر سازه ها اصلا از ملات استفاده نمی شود، به همین خاطر به آن نما خشک می گویند. از مصالح و اتصالات رایجی که در نما خشک استفاده می شود می توان اول از همه به سنگ، سرامیک خشک و چوب ترمو اشاره کرد که در بیشتر ساختمان های سطح شهر کار شده است. از تجهیزاتی که برای انجام نما خشک ساختمان الزامی است می توان به مواردی نظیر عایق های حرارتی، چارچوب های بیس و یا نگهدارنده که بسیار مهم هستند، فضای خالی کافی و اتصالاتی که باید به کار رود اشاره کرد. وظیفه سلولهای مرده محافظت از پوست است و در اصل باید گفت این سلولها نگهبانان بدن در مقابل عوامل خطرساز بیرونی هستند. در حین نصب این چهارچوب ها به شدت باید به فاصله گذاری مناسب و دقیق بین آنها دقت فراوان کرد، زیرا کوچکترین بی دقتی می تواند باعث تخریب نما هنگام باد و طوفان و برف شود.

نمای خشک: یک به‌طور باورنکردنی روشن روش که برای همه کار می‌کند

موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت از جمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا. فولاد ضد زنگ یا استیل یک گزینه عالی از انواع متریال های نمای ساختمان به حساب می آید، که دارای سطح صیقلی و براق است. با روی کار آمدن صنایع نوین و فناوری های جدید در زمینه تولید کاشی و سرامیک و ظهور نسل جدید کاشی و سرامیک مقاوم که با عنوان پرسلان شناخته می شود، کاشی ها و سرامیک ها دارای تنوع رنگ های متنوعی شدند و شما امروزه در هر شکل و طرحی کاشی و سرامیک نیاز داشته باشید در بازار موجود می باشد. فارغ از اینکه نمای خشک از چه جنسی می باشد و یا روش نصب این نما به چه صورتی انجام می گیرد، همه ی آن ها دارای اجزای اصلی مشترکی می باشند.

قیمت سنگ نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با طراح و مجری نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید