چهار راه برای شروع فوری فروش اجرای نمای کامپوزیت

2. اجراهای نامناسب توسط برخی افراد غیر متخصص : ( انتظار می رود به خصوص در بحث اجرای ورق افراد متبحر و کاردان صرفاً به اجرای این محصول بپردازند و افراد غیر متخصص از لطمه زدن به این صنعت نوپا دست بکشند. متاسفانه آمار موجود از ساخت و ساز در کشور آمار دقیقی نیست و نمی تواند تصویر دقیقی از چند و چون ساخت و ساز و به خصوص مصرف مصالح در آن ها را ترسیم کند. با توجه به این که برای اجرای این نما از لایه های مقاوم و منحصر به فردی استفاده می شود، دوام و پایداری آن بسیار بالاست. سرعت اجرا : نصب و اجرای نمای کامپوزیت از سرعت خوبی برخوردار بوده و در مدت زمان کوتاهی به اجرا در می آید که این مورد از محاسن بارز و مفید نمای کامپوزیت می باشد. برای رنگ کردن پانل ها از سیستمهای بسیار پیشرفته و با کیفیت بالا استفاده شده است تا رنگ مورد نظر بالاترین کیفیت و بهینه ترین مقاومت را در برابر شرایط نامساعد جوی و آلودگی های صنعتی داشته باشد. برای رنگ کردن پانل ها از سیستم های بسیار پیشرفته و با کیفیت بالا استفاده می شود تا رنگ مورد نظر بالاترین کیفیت و بهینه ترین مقاومت را در برابر شرایط نامساعد جوی و آلودگی های صنعتی داشته باشد. Data was g​en​er᠎ated ᠎by behsaznama Con​tent Generator DEMO .

قیمت نمای کامپوزیت ساختمان

از لحاظ مقاومت در برابر آتش سوزی این مصالح در بسیاری از کشورها بعنوان مصالح ضد احتراق شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد و پس از آتش سوزی نیز برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کند زیرا تمامی مواد بکار رفته در ساخت آن بدونCFC هستند. از دیگر ویژگی های این ورق ها تمیز ماندن آن است. همچنین این ورق ها در مقابل خوردگی ناشی از آب و هوا و باران های اسیدی کاملاً مقاوم می باشند و عوامل جوی هیچ گونه تأثیری بر زیبائی و کیفیت نما نخواهد گذاشت. این طرح را به طور دوره ای دنبال کنید تا مطمئن شوید همه از کارهایی که در صورت آتش سوزی باید انجام دهند آگاه هستند. آلومینیوم کامپوزیت پانل مقاوم در برابر آتش: این نوع ورق از هسته پلاستیکی نسوز به همراه دو لایه ورق آلومینیومی تشکیل شده که نمونه جدیدی از ورقهای کامپوزیت آلومینیومی است. برروی سطوح این ورق، رنگ ضدباکتری بکار رفته که در اثر آن، ظاهری زیبا و مطلوب ایجاد شده است و همچنین خصوصیات ضد باکتری موجود در رنگ، سبب محافظت محیطهای خاص نظیر اتاقهای عمل، مراکز تولید و نگهداری دارو، آزمایشگاه ها و غیره می گردد. چنانچه این محصول در برابر شرایط جوی و اشعه ماوراء بنفش و همچنین شرایط اسیدی و قلیایی قوی، آلودگی ها و خوردگی و رنگ پریدگی در صورتی که از رزین PVDF (که شرح آن در پی می آید) مقاومت فوق العاده ای از خود بروز می دهد و سالیان متمادی بدون تغییر، خواص ظاهری و فنی خود را حفظ می کند.

ویژگیهای ظاهری این نما شاید بیش از هر عوامل دیگر، آن را به انتخابی منحصربه فرد تبدیل کرده است. با توجه به اینکه مخاطبان سایت سازه برتر از افراد و شرکتهای فعال در صنعت ساختمان هستند، تبلیغ خدمات و محصولات شما در این سایت، فرصت مناسبی برای جذب مشتریان بیشتر را فراهم کرده و امکان ارتباط مستقیم بین شرکت شما و مشتریانتان به وجود می آید. امکان آب بندی نما : از ویژگی های نمای کامپوزیت، امکان آب بندی آن می باشد به گونه ای که امکان نفوذ آب به زیر نما وجود نداشته باشد و آب ناشی از باران و برف پس از هدایت به شیارهای تعبیه شده از محل معینی خارج می شوند. روش ریلی Hanging : در این روش، ورقها با استفاده از شیارهای تعبیه شده، بصورت ریلی بر روی پروفیلهای مخصوص آلومینیومی نصب می گردند. از ویژگی های نمای کامپوزیت، امکان آب بندی آن می باشد به گونه ای که امکان نفوذ آب به زیر نما وجود نداشته باشد و آب ناشی از باران و برف پس از هدایت به شیارهای تعبیه شده از محل معینی خارج می شوند. عملکرد غیر وابسته در هنگام زلزله : با توجه به اینکه این ورق ها به صورت ثابت به نمای ساختمان متصل نمی شوند، هنگام وقوع زلزله ورق ها در جای خود حرکت کرده و امکان فرو ریختن آنها به حدأقل می رسد.

با توجه به اینکه این ورق ها بصورت ثابت به نمای ساختمان متصل نمی شوند، هنگام وقوع زلزله ورق ها در جای خود حرکت کرده و امکان فرو ریختن آن به حدأقل می رسد. در نتیجه این ورقها به عنوان عایق صدا عمل کرده و از وارد شدن صداهای آزاردهنده بیرون، به داخل ساختمان جلوگیری به عمل میآورند. بوسیله ابزار زوایای مختلف با لبه تیز تا ۱۳۵ درجه را می توان با این ورقها ایجاد کرد در حالیکه برای مصالح رایج دیگر فاقد سیمان، سنگ و شیشه این امر امکان پذیر نمی باشد. امکان انتخاب و اجرای سطوح بسیار پیچیده در قوس. چسباندن این سطوح آلومینیومی به هسته، توسط فرایندهای شیمیایی و مکانیکی صورت می گیرد، به طوریکه در مقابل ورقه ورقه شدن به شدت مقاومت می کند. از این ورق می توان در اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی در مکانهای عمومی، فروشگاه های زنجیره ای، مراکز خرید، تبلیغات نمایشگاهی و بسیاری موارد دیگر استفاده نمود. استفاده از لاستیک دی الکتریکال باعث میشود تا از خوردگی مابین آهن و آلومینیوم جلوگیری به عمل آید. پس میتوان به راحتی آنها را از جایی به جای دیگر حمل نمود.

قیمت اجرای هر متر مربع نمای کامپوزیت

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نما بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید