یک معایب نمای کامپوزیت ایجاد کنید که والدین شما به آن افتخار خواهند کرد

به طور کلی، استفاده از این نما در کنار مسائل اجرایی و زیبایی،جنبه های شخصی را نیز پوشش میدهد و میتواند انتظارات کارفرما را با توجه به سطح بودجه اش کاملا برآورده سازد.همین موضوعات باعث محبوبیت و موفقیت کامپوزیت در صنعت نما سازی شده است. طرح چوب کامپوزیت نیز با تکنولوژی آنادایز کردن بر روی سطوح اعمال میشود و طول عمر سطح آنادایز شده بسیار زیاد است و مقاومت بالایی در برابر عوامل اسیدی و شیمیایی محیطی دارد. نمای ساختمان مسکونی: ترکیب ورق کامپوزیت طرح چوب با طراحی مدرن مناسب برای نمای ساختمان مسکونی است که بیشتر در نمای ساختمان های ویلایی استفاده میشود. این لایه می تواند رنگی یا طرح دار و به صورت چوب یا سنگ باشد. پوشش سطح این نوع ورق کامپوزیت آلومینیوم شبیه سنگ است. در طراحی این پانل ها از سه لایه رنگ لمینت شده استفاده شده که طرح سنگ های مختلف بر روی آنها نقش بسته است. جهت استفاده در مکان های خاص طبق دستورالعمل آتش نشانی برای تاییده ساخت مهندسی مکان حتما باید از ورق های نسوز یا ضد حریق استفاده شود که نسبت به ورق های دیگر قیمت بالاتری دارند.

4 نمونه‌های مسحورکننده نمای کامپوزیت

7. مقاومت در برابر آتش: نمای کامپوزیت در کشورهای مختلف به عنوان نمای ضد آتش شناخته می شود؛ بنابراین امنیت بناهای با نمای کامپوزیت بالاست و هنگام آتش سوزی، نما به عنوان یک پوسته ضد آتش از بنای شما محافظت می کند. در این مقاله از سازه برتر، توضیحاتی در رابطه با نمای آلومینیومی یا همان کامپوزیت ارائه می دهیم، که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. 8. خسارات کم در زلزله: همان طور که ذکر شد، پانل های کامپوزیت از وزن کمی برخوردارند؛ بنابراین از آنجا که وزن اضافه ای به بنا وارد نمی شود، در صورت وقوع زلزله نیروی وارد به ساختمان کاهش می یابد و احتمال خرابی بنا کاهش می یابد . 8 – هزینه های جانبی و پیش بینی نشده: در برآورد ساخت بهتر است یک درصدی برای هزینه های بالاسری در نظر بگیریم. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر و بهتر با این نوع نما آشنا کنیم؛ چه بسا که شما تصمیم به انتخاب این نما برای ساختمان خود شوید. بهتر است از این متریالها که پیشتر به آن اشاره کردیم استفاده کنید. A rticle was c reated  with the  he​lp of behsaznama C​ontent᠎ Generator D​em᠎over​sion !

اجرای نمای کامپوزیت در تهران

نمای کامپوزیت سفید که از ورق کامپوزیت سفید ساخته شده همانطور که از نام آن پیداست به رنگ سفید است.رنگ های سفید به چند نوع دسته بندی در کالرچارت تقسیم می شوند مانند سفید یخچالی سفید مات سفید برس خورده و طرح دار.برای رنگ کردن سطوح ورق کامپوزیت سفید از تکنولوژی PVDF و نانو PVDF جهت ثبات رنگ و عدم ایجاد ترک استفاده میشود. کامپوزیت ها دسته منحصر به فردی از مواد هستند که از دو یا چند ماده مجزا تشکیل شده اند. امروزه نمای فروشگاه یک مورد بسیار مهم برای هر فردی که مغازه دار هست و یا تصمیم به افتتاح مغازه جدید دارد می باشد. نمای کامپوزیت جلوی مغازه بسیار سبک است. نصابهای حرفهای و ماهر، باید با توجه به شرایط زمانی و مکانی، روش نصب آلومینیوم کامپوزیت نما را انتخاب کنند و آن را به روشی تخصصی اجرا کنند. با پیدایش معماری مدرن و استفاده از متریال پیشرفته نو ظهور بیشتر از قبل مورد توجه معماران و طراحان ساختمان قرار گرفته است. موردبعدی جنس متریال است قیمت ورق کامپوزیت متفاوتند. ورق کامپوزیت برای اولین بار زمانی تولید شد که نیاز به یکسری تغییرات در نمای ساختمان و تغییر جنس متریال احساس شد. This post was w​ri᠎tt​en with the he lp of behsaznama C onte nt Gen᠎er ator DE MO!

اما با تولید نمای کامپوزیت و با توجه به مزایای متعدد آن، به تدریج این نوع نما جایگاه ویژه ای در میان طراحان و کارکنان صنعت طراحی و ساخت بنا پیدا کرد. ورقهای آینه ای با رنگ طلایی بیشترین کاربرد را در بین این ورقها دارند. مقاومت پایین در مقابل ضربه و تغییر شکل سریع و همچنین شکاف بین دیوار و نمای خارجی از معایب نمای کامپوزیت برای ویلا است. پیش از تولید کامپوزیت، نمای داخلی و خارجی ساختمان ها به نمای چوبی، سنگی، شیشه ای و سیمانی محدود می شد. پس از تولید نمونه های اولیه با استقبال خوبی از طرف خریداران مواجه و باعث افزایش بیش از پیش آنها گردید و امروزه شاهد طرح ها و نوع های مختلفی از آن در سطح شهر و مکان های اداری می باشیم. به عنوان مثال در تولید کامپوزیت دندان دو ماده جداگانه به همراه چسب مخصوص ترکیب شده و کامپوزیت دندان را شکل می دهد.

زیرسازی نمای کامپوزیت

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک کنید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید