آنچه که همه درباره اجرای نمای خشک می گویند و آنچه شما باید انجام دهید

شرکت عمران تجارت فاطر، متخصص طراحی و اجرای نمای خشک و انواع نمای ساختمان مدرن : نمای کرتین وال (نمای لامل، نمای فریم لس)، نمای سرامیک خشک (انواع سرامیک پرسلانی خشک و سفال)، نمای کامپوزیت (با پروفیل آلومینیومی و سی ان سی انواع ورق آلومینیوم کامپوزیت) و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشه ای و نمای ترکیبی، پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد. سازههای آجری غیر مسلح، در سراسر دنیا به ویژه در ایران و در شهرهای كوچك سهم عمده انواع ساختمان را به خود اختصاص دادهاند. علاوه بر این، روکش پرده بارانی یک لایه اضافی محافظت در برابر تراکم و نفوذ آب ایجاد می کند و همچنین به کاهش شکاف و شکاف در ساختمان کمک می کند، زیرا تغییرات دمای کمتری را متحمل می شود. مجموعه خدمات ما، یک پکیج کامل از مراحل طراحی اولیه تا نصب و اجرای سیستم ها را در بر می گیرد. همان طور که می دانید در طراحی و ساخت یک ساختمان، بحث نما بسیار پر اهمیت است.

شرکت اجرای نمای خشک

۳- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند. با کرتین وال، نما به طور مداوم از چارچوب ساختار عبور می کند، در حالی که با نمای پانل دار ، چارچوب نما را قطع می کند. چنان چه المانی از پوشش نمای خشک آسیب ببیند، به راحتی می توان قسمت کوچکی از پوشش و نما را باز کرد. از نظر معایب، گزینه های طراحی محدودتر هستند و نیاز به حداقل حجم کار دارد تا بتوان آن را عملی کرد. پیش از این مصالح نما ، با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

᠎C on​te​nt was created by https://behsaznama.com Conte nt Gen erator DEMO.

همچنین اغلب سازههایی كه دارای اهمیت تاریخی هستند، با استفاده از مصالح بنایی ساخته شدهاند. در زیر، انواع مختلف نما یا دیوارهای خارجی که در حال حاضر در معماری استفاده می شود، و همچنین ویژگی های هر یک از آنها را توضیح می دهیم. به صورت کلی مهمترین عیبی که مربوط به استفاده از نمای خشک برای ساختمان می باشد، عدم استفاده از مواد و متریال مناسب و رعایت نکردن استانداردهای موجود در این زمینه می باشد. این نمونه نما که به عنوان نمای شیشه ای نیز شناخته می شود، با استفاده از فریم آلومینیومی و شیشه مستحکم می شود و شیشه ها به عنوان نما شناخته می شوند. این طبقه بندی شامل نماهایی است که از مصالح ساختمانی سنتی مانند آجر، سنگ، چوب، سرامیک، سیمان، رندر و غیره استفاده می کند. با پیدایش سیستم نمای خشک، استقبال بسیار زیادی از این نوع سیستم اجرای نما به عمل آمد چراکه در این سیستم امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع بالا در طرح و جنس و رنگ فراهم شد و اجرای این روش بسیار سهل تر از روش های سنتی اجرای نما بود. با پیشرفت فناوری در سیستم نمای خشک به جای استفاده از مصالح سنتی مانند آجر، ملات تک لایه، منبع خشت و … Post h​as been c᠎re at ed with the he᠎lp of https://behsaznama.com C on te nt  Generato r ᠎DE MO.

اجرای نمای خشک

در طراحی مدرن از مواد اولیه ساده و تکرنگ استفاده میشود و این متریال نیز دقیقاً همین مشخصات را دارد. با یک تصویر سازی ساده میتوان نما ساختمان را به آسانترین حالت ممکن توضیح داد؛ فرض کنید که ساختمان یک حجم بسته است و به آن بخش از بنای ساختمان که با فضای باز مشترک است، نمای ساختمان میگویند. از طرفی طراحی نمای ساختمان میتواند در مورد فضای داخلی، سبک و معماری آن نیز سرنخ هایی به بازدیدکنندگان بدهد. برای این سایت محفوظ می باشد و کپی برداری فقط با ذکر منبع مورد قبول است . بسیاری از افراد تصور میکنند که آجر تنها در ساختمانهای قدیمی به کار گرفته میشود که این تصور کاملاً اشتباه است. حتی اگر نصب این سیستم بسیار پرهزینه تر و پیچیده تر باشد ، بیشتر اوقات یک گزینه مقرون به صرفه است زیرا فاصله هوا مسئول بسیاری از مزایای روکش صفحه باران است. در کنار سقف، یکی از مهمترین عناصر یک ساختمان است، زیرا به عنوان مانع اصلی در برابر عوامل بیرونی آب و هوا که می تواند به سلامت ساختمان آسیب برساند مانند باران، برف، باد، یخبندان، خورشید و غیره عمل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید