سه بدون قیمت روش‌ها برای دریافت بیشتر با اجرای نمای خشک

تعیین تجهیزات مورد نیاز باید با توجه به عوامل مختلفی صورت گیرد که در ادامه در این رابطه صحبت خواهیم کرد. از ویژگی های این سبک از نمای خشک می توان به اجرای تزئینات و طرح های کلاسیک به همراه امکانات مدرن و جدید در طراحی نمای ساختمان اشاره کرد. به این ترتیب که نصب نما به صورت خشک، امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع طرح و جنس و رنگ فراوان را برای ما فراهم می آورد. از مزایای مهم نمای سرامیک خشک علاوه بر دتایل اجرای سرامیک خشک، اینکه در نصب نمای خشک سرامیک از هیچ نوع ملات سیمانی استفاده نمیشود. نمای خشک سنگ یکی دیگر از محبوب ترین انواع نما خشک ساختمان است که بدون استفاده از ملات سیمانی و دوغاب و تنها با به کارگیری پیچ و مهره فلزی قابل اجرا است. قبل از استفاده از چسب لازم است پلاستر سیمانی روی دیوار اجرا شود.چسب باید در قسمت پشت آجر، سنگ و یا سرامیک پهن شود، به گونه ای که هیچ قسمت چسب نگرفته ای در پشت قطعه وجود نداشته باشد. اجرای نما به روش خشک ، اجرای نما به روش چسپی ، اجرا نما به روش ملاتی. به همین دلیل برای محافظت از زیبایی طبیعی سنگ لازم است که سطح آن با سیلر پوشیده شود.

در این روش از مواد شیمیای استفاده میشود.

زمانی که محیط از آب اشباع می شود در محل های درز بندی شده، آب می تواند نفوذ کند و ممکن است یخ بزند ودر نهایت، آجر و یا سرامیک از سطح نما کنده شود. این نما ساختاری خود ایستا دارد، وزن بالای شیشه بر روی لامل های مربوطه سنگینی می کند و بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد ، طوفان و … در این روش از مواد شیمیای استفاده میشود. لایهی خارجی کامپوزیت نوعی محافظ رنگ است که برای بیشتر شدن دوام آن استفاده میشود. نمای ساختمان نباید به صورتی طراحی شود که جلوی ورود نور به ساختمان را بگیرد و با برای باز و بسته شدن درب و پنجرهها مشکلی ایجاد کند. بهترین گزینه برای طراحی دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان این آجر نما می باشد . شیشه یکی از مصالح بسیار پرطرفدار در میان انواع نمای ساختمان است. ​Conte​nt was generat ed with t he he lp  of https://behsaznama.com Con​tent Gen᠎er ator  DE MO᠎.

بندکشی آخرین مرحله از نمای آجری است که باید با دقت بسیار زیاد اجرا شود تا بهترین نتیجه را از خود برجای گذارد بعد از بند کشی با توجه به شرایط آب و هوایی آب پاشی باید روی بندها انجام شود. از آنجا که در این سیستم اجرای نما، نصب قطعات نما و ریل¬ها طبق نقشه اجرا می-شود بنابراین اجرای این سیستم نیاز به کارگر حرفه¬ای ندارد. یکی دیگر از مواردی که باعث شده که در بسیاری از سازه ها از این متریال استفاده برده شود سهولت در نصب آن است. در سیستم نمای خشک به دلیل کاهش وابستگی به متریال گران قیمت و همچنین فاکتورهای زیاد، کاهش قیمت بالا را می توانیم انتظار داشته باشیم که باعث شده است تا بسیاری از ساختمان ها از این سیستم استفاده داشته باشند. با توجه به متریال خشت خام در تولید این محصول قیمت آجر سفید دکوراتیو چندان بالا نیست . به شما پیشنهاد میدهیم برای طراحی نمای بیرونی ساختمان مناسب با بهترین هزینهای که در نظر دارید به متخصصان ما در آراز زرین ماندگار تا بتوانید برای سالیان سال با دیدن نمای زیبای ساختمانتان لذت ببرید و لازم نباشد هر از چند گاهی برای تعمیرات آن هزینه زیادی بپردازید.در کلام آخر باید بگوییم شاید اجرای نمای خشک ساختمان نسبت به نماسازی سنتی با یک متریال مشخص در نهایت کمی برایتان گرانتر تمام شود، اما در مقایسه با مزایایی که دارد واقعا ارزشش را دارد و توصیه ما برای شما اجرای نما خشک می باشد.

Da᠎ta has been gen erated with https://behsaznama.com ᠎ C on​te nt Gener ator D em᠎oversi​on!

اکثرا بند کشی های تیره برای آجرهای روشن تر استفاده می شود و بند کشی های روشن برای آجرهای تیره تر استفاده می شود تا با این روش جلوه ونمای آجر بیشتر مشخص شود. طراحی و اجرای نمای ساختمان شامل بخش های مختلفی است، معماران توانمند می توانند در طراحی کلی نما، یکی از بخش های نما را به عنوان نقطه شاخص مد نظر قرار داده تا در مقایسه با بخش های مختلف نما، این بخش از نما برجسته باشد. درسیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم می¬شود سپس چهارچوب یا اسکلت نگه¬دارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم می¬باشد به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگه¬دارنده قرار گیرد. حسن این روش این است که پیوند نما و بدنه توسط سیمان استحکام خوبی دارد و این روش اجرای نما برخلاف سایر روش ها نیاز به مطالعات مهندسی قبل از اجرا ندارد و توسط استادکاران قابل اجرا خواهد بود. این سیستم با پنل های رسی و سنگ، سرامیک، شیشه و کامپوزیت قابل اجرا می باشد. به دلیل عدم استفاده از ملات و بکارگیری همزمان چندین نیرو متخصص این نما بسیار سریع نصب خواهد شد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید