پنج نکته برای نمای کامپوزیت ساختمان

انعطاف پذیری ورق کامپوزیت یکی از ویژگی های اصلی این پانل است، اما سازگاری نیز به این معنی است که ترک خوردگی ورق، تا حدودی غیرممکن است. ورق کامپوزیت در پوشش رنگی به چند نوع مانند F.E.V.E، P.V.D.F، پوشش پلی استر و رنگ نانو تقسیم میشود. با توجه به ویژگیهای ذکر شده شما میتوانید ورق کامپوزیت مورد نظر خود را از کارخانه پرمیوم باند انتخاب و خربداری نمایید؛ کارخانه پرمیوم باند انواع مختلفی از ورق کامپوزیت مانند محصولات نسوز، کندسوز، لانه زنبوری و … ساختمانها و بناهای خاص معمولا از ورق کامپوزیت سه بعدی استفاده میکنند؛ نماهای سه بعدی بدون مفصل و گره ایجاد میشوند و یک نمای نهایی زیبا و چشم نوازی را ایجاد میکنند. 2. سرعت اجرای بالا: اجرای نماهای کامپوزیتی با سرعت بالایی پیش می رود و این موضوع یکی از محاسن اصلی آن به شمار می مطالب بشتر رود. در حال حاضر نماهای مدرن جایگزین نماهای قدیمی و رایج شده اند و جلوه بی نظیری به شهر بخشیده اند. محافظت از سیمهای عبوری از داخل داکت به عهده یک فیوز مینیاتوری که در داخل سازه قرار میگیرد انجام میشود. با استفاده از قلم مخصوص بخشی از مواد را روی دندان قرار داد و به خوبی فرم دهی انجام داد.  Th​is da​ta has been wri​tten with the ᠎he​lp  of behsaznama​ Con᠎tent Gen erat or᠎ Dem over​sion.

نمای کامپوزیت مغازه تهران

ورق های کامپوزیت مورد استفاده در نمای کانکس دارای تنوع رنگ بسیار بالا بوده که خود از مزیت های این نوع محصولات محسوب می گردد. مزایای ورق کامپوزیت دوام: ورق کامپوزیت در برابر آب و هوا مختلف، رطوبت و خوردگی بسیار مقاوم است و آن را برای استفاده بیرونی ایده آل می کند. این نوع ورق کامپوزیت دارای مقاومت بالایی در برابر حریق است و در انواع مختلفی نیز تولید و عرضه میشوند. از دیگر مزایای این متریال به طور خلاصه می توان به مقاومت بالا در شرایط آب و هوایی، نصب سریع و آسان و قابلیت جابجایی پنل ها و تعویض پنل ها در صورت آسیب دیدن، عایق حرارتی، قابلیت اجرای تاسیسات توکار مانند چراغ ها، مقاومت در برابر آتش سوزی در نوع ضد حریق، قابلیت شستشو و تنوع رنگ اشاره نمود. همچنین اگر قصد نصب سقف کاذب داشته باشید کمتر گزینهای را مانند کامپوزیت مناسب خواهید یافت. نمای کامپوزیت نمای کامپوزیت یک انتخاب محبوب برای کاربردهای مختلف ساختمانی از جمله نمای ساختمان، سقف و پارتیشن های داخلی هستند. رنگبندی ورق کامپوزیت ورق کامپوزیت یک متریال ساختمانی همه کاره است که برای کاربردهای مختلف ساختمانی مانند نما، سقف و پارتیشن های داخلی استفاده می شود. این ورق با لمینت دو یا چند ماده مانند فلز و عایق ساخته می شوند تا سطحی محکم و بادوام ایجاد کنند.

اجرا به صورت خشک و بدون نیاز به استفاده از مصالحی مانند سیمان و خاک. ورق کامپوزیت ورق کامپوزیت از دو لایه ورق آلومینیوم به ضخامت 3 الی 5/0 میلیمتر و یک لایه موارد پلی اتیلن به ضخامت 3 الی 5 میلیمتر تشکیل شده است. مقرون به صرفه: ترکیبی از دوام، بهرهوری انرژی و زیبایی شناسی، ورق کامپوزیت را به یک راه حل مقرون به صرفه برای بسیاری از پروژه های ساختمانی تبدیل می کند. طراحی نمای کامپوزیت ساختمان های مسکونی، تجاری، فروشگاهی و … در این مقاله به روند بازسازی نمای ساختمان با ورق کامپوزیت می پردازیم. بهره بردن از نیروی کار حرفه ای و با تجربه در زمینه های طراحی نمای ساختمان ، اجرای نمای کامپوزیت ، اجرای نمای اچ پی ال، اجرای نمای کرتین وال، اجرای نمای فریم لس، اجرای نمای استرچ متال، اجرای نمای لوور، اجرای نمای سنگ خشک، اجرای نمای سرامیک خشک، اجرای نمای آجر، اجرای نمای بتن اکسپوز، اجرای نمای بتن جی اف آر سی ، بازسازی نمای ساختمان ، تولید اجرا و نصب در و پنجره UPVC ، تولید اجرا و نصب در و پنجره آلومینیومی ترمال بریک ، تعویض در و پنجره های قدیمی ، نصب درب اتوماتیک شیشه ای ، نصب قفل برقی و …

مقاومت بالای این چسب ها موجب دوام پانل های آلومینیومی خواهد شد. 2. ورق های کامپوزیت کند سوز: این نوع از ورق ها با عیق های مختلفی ساخته شده اند که در برابر خریق مقاومت نسبی داشته و باعث می شود آتش گسترش پیدا نکند. از سوی دیگر این محصولات در برابر آلایندگی های مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می دهند، از این رو زیبایی آنها ماندگاری بسیار بالایی در طول زمان خواهد داشت. می باشد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم. این می تواند منجر به کاهش هزینه انرژی و بهبود آسایش داخلی شود. بهره وری انرژی: لایه عایق در ورق کامپوزیت به کاهش انتقال حرارت کمک می کند و ساختمان را از نظر انرژی کارآمدتر می کند. این نوع ورق پوشش آینه ای دارد .از این نما در داخل و خارج ساختمان استفاده می شود.در رنگبندی مختلف می باشد وبسیار نما را خاص می کند دارای 15 سال گارانتی می باشد. طراحی نهایی نمای ساختمان و آماده سازی نقشه هایی اجرایی نما که شامل نقشه زیر سازی یا شاسی کشی و نقشه شیت بندی یا مونتاژه پنل های آلومینیوم کامپوزیت می باشد. پرمیوم باند بازسازی نمای ساختمان با ورق کامپوزیت یک روش محبوب برای بهبود ظاهر و عملکرد نمای بیرونی ساختمان است.

دیدگاهتان را بنویسید