حقیقت این است که تو نیستی فرد فرد درگیر درباره نمای کامپوزیت

این محصول به دلیل کیفیت بالایی که در اختیار شما قرار می دهد، سبب می شود تا بتوانید در ساخت نمای ساختمان و همچنین نمای کامپوزیت از آن استفاده کنید. چراکه به دلیل المان ها و نحوه ی طراحی منحصر بفردی که دارد قادر است توجه تمامی رهگذران را به خود جلب کند . این ور ق ها اغلب در نمای ساختمان های تجاری اداری استفاده می شود که علاوه بر زیبایی ، دوام ، قیمت مناسب ، مزایایی همچون ضد حریق بودن را به همراه دارد. آراسته ساختن هرسازه با آن به مانند به تن کردن لباس آلومینیومی جهت زیبایی بخشیدن و محافظت از سازه خواهد بود. ورق کامپوزیت آلوسوییس باند با تنوع رنگ حدود 50 رنگ کمک شایانی در زیبایی بناها و زیباسازی شهر انجام داده است. با توجه به این واقعیت که سطح ورق آلومینیومی بالا PDCF است، علاوه بر مقاومت بالای سطح، پانل کامپوزیتآلومینیوم نما مصالح ساختمانی به علت دلایل عایق صدا و گرما ترجیح داده شده است. پرداخت سطح ورق ها باعث بالا رفتن مقاومت آنها در برابر شرایط جوی شده است . سطح بسیار هموار این ورق ها از انکسار و اعوجاج جلوگیری مینماید. جنس این نمای ساختمانی از ورق آلومینیوم است که به صورت پنل ها با ابعادی که توسط طراح نما و یا پیمانکار تعین گردیده اجرا خواهد شد.

نمای کامپوزیت طرح چوب

غالباً در شبكه زيرسازي نصب ورق هاي كامپوزيت از پروفيل هاي (40×20) آهني و در مدول بندي هاي با ابعاد كوچكتر ازپروفيل هاي (40×20) آهني استفاده ميگردد و در صورت بالا بودن وزن طراحي انجام شده ، ابعاد پروفيل كمربندي سازه كه نقش پيوند دهنده و انتقال دهنده نيروي وزن نمايد به سازه اصلي ساختمان را دارا مي باشند ،بزرگتر طراحي مي گردد.  طراحی و اجرای انواع ابنما و ابشار های مصنوعي و بسيار زيبا برای منازل، شركتها، رستوراتها ، هتلها ،تالارها و فروشگاهها در اندازه های كوچك و بزرگ در ابعاد مختلف. این موضوع در سوله های با دهانه های بزرگ و ساختمان های مرتفع و ساختمانهائی که بر روی زمینهای سست احداث می شوند ، از اهمیت بیشتری برخوردار است . باتوجه به اهمیت طراحی سازه ها در برابر زلزله و مطابق با مبحث ششم نشریه 714 مقررات ملی ساختمان که به موضوع بارهای وارد بر ساختمان میپردازد، اهمیت استفاده از مصالح با تکنولوژی بالا و وزن سبک در ساختمان ها بطور چشمگیری در حال افزایش بوده و روند تقاضا برای این محصولات در حال افزایش میباشد. برای آغاز و شروع هر کاری نیاز به تامین مواد و مصالح اولیه می باشد و ما به عنوان یکی از تامین کنندگان متریال ساختمانی در خدمت شما خواهیم بود .

Th is con tent was  do᠎ne  by behsaznama Content  Generat​or Demov᠎ersion​.

نمای کامپوزیت چیست

از اصلی ترین خصوصیات و مزایای استفاده از نمای کامپوزیت ساختمان می توان به مقاومت بالا در برابر تغییرات محیطی، وزن بسیار سبک نمای کامپوزیت، عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی، تنوع بالای رنگ، اجرای سریع و آسان، مقاومت بالا در برابر زلزله و لرزش های باد، ماندگاری بالا در تمیزی و شستشوی آسان، قابلیت تعویض پنل های آلومینیوم بدون ایجاد خرابی، مورد استفاده در انواع سازه های ترمینال، ایستگاه مترو، فرودگاه و قابلیت برش کاری و سوراخ کاری اشاره کرد. استفاده از ورق کامپوزیت پنل به صرفه و اقتصادی است و محدودیت در ایجاد طرحهای نو و متفاوت در نمای هر نوع بنا ،تنها به قوه تخیل طراح منتهی می شود و با کاهش کیفیت و دوام در محصول مصرفی روبرو نخواهیم بود. نماهای ساختمانی عموماً به سبکهای کلاسیک و مدرن و با استفاده از متریال های مختلفی همچون آجر،چوب (ترموود) سنگ(تراورتن،گرانیت،آنتیک،مرمریت و….) شیشه، ورق های کامپوزیت آلومینیوم و… ✅سنگ های تراورتن بدلیل ویژگیهایی همچون چسبندگی خوب و چگالی پایین باعث کاهش وزن سنگ و در نتیجه سبک شدن نمای ساختمان می گردد. سنگ يكي از پر كاربرد ترين مصالح براي اجراي نماست. یکی از ویژگی های مهم نصاب نمای ساختمان دارا بودن سلیقه در کار است. همچنین جذب مخاطبان فراوان برای گسترش این جوامع مجازی و استفاده از وب سرور مناسب که سرعت بارگذاری صفحه را در زمان های پر ترافیک پایین نیاورد از مسائل مهم بعدی این نکات می باشد.

اجرای نمای کامپوزیت

نمای ساختمان یکی از ارکان مهم در ساخت یک سازه است. هسته سینوسی نیز بر خلاف سایر ورق های آلومینیوم کامپوزیت از فلز آلومینیوم می باشد. این ورق های آلومینیوم ، قطعات تختی هستند که از دو لایه ورق آلومینیوم با ضخامت ۵/۰ میلیمتر متصل به هسته سینوسی ساخته شده اند. گروه نما آلومینیوم آماده طراحی و اجرای انواع نمای ساختمان با ورق کامپوزیت و چوب ترمو با سال ها تجربه مفید و داشتن گروه های اجرایی با تجربه و مجهز ، با دپارتمان نظارت فنی و مهندسی و امکان تهیه ورق کامپوزیت با سرعت و کیفیت لازم را دارا کلیک کنید می باشد. ورق آلومینیوم کامپوزیت ها در سال های اخیر توانسته اند در نمای ساختمان تاثیرات زیادی داشته باشند و تنوع و کیفیت را به نما اضافه کنند. در ابتدای ظهور این متریال در صنعت ساختمان برند آلکوباند که در کشور آلمان تولید میشود بعنوان اولین برند ورق کامپوزیت شناخته و با کیفیت ممتازخود همچنان بعنوان برترین برند کامپوزیت میباشد. برای جلوگیری از شکستن وترک خوردن ،ورق هابا ساختاری مرکب از لایه های آلومینیومی و مواد پلیمری که در لایه میانی آن قراردارد با کیفیت بالا تولید میشوند. با انتخاب مناسب منابع نوري و همچنين جاي گذاري صحيح آن ها در نماي خارجي ساختمان مي توان منظره و ديد زيبايي از نماي خارجي ساختمان در شب ايجاد كرد. This a rt​ic le has been do᠎ne by behsaznama Con᠎te​nt G​enerator D​em᠎ov er​si​on.

دیدگاهتان را بنویسید