برای کلیک یا نه روی: اجرای نمای خشک آجری و اجرای وبلاگ

سرامیک خشک یکی از مدرنترین و به روزترین متریال برای نماهای امروزی است که نمونه های مختلف آن در سطح کشور بسیار به چشم میخورد و در بسیاری از موارد جایگزین نمای سنگی و کلاسیک می شود. شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای سرامیک ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. موارد دیگری که باعث می شود نمای سرامیک یکی از بهترین انتخاب ها در اجرای نما باشد به این دلیل است که وزن این نما نسبت به متریال دوغابی مثل سنگ بسیار کمتر است و باعث می شود که وزن ساختمان نیز کاهش یابد. این موضوع باعث شده تا معماران و سازندگان بناهای تاریخی و مدرن بسیاری در سراسر دنیا از این متریال به عنوان پوشش نما بهره گیرند. اجرای نمای خشک یک روش جدید است که مزیتهای زیادی به همراه دارد و بسیاری از مشکلات موجود در نماسازی سنتی را برطرف کرده است. دنیای متنوع آجر نمای سنتی موجب شده تا شما عزیزان بتوانید با تنها ترکیبی خلاقانه نمایی بسیار خاص برای ساختمان خود ایجاد کنید. این طراحی خاص به القای حس آرامش و پاکی در فضای آشپزخانه شما بسیار کمک می کند .

آنچه باید از معلمان خود درباره اجرای نمای خشک می پرسیدید

چوب جلوهای گرم دارد که شما را به خود جذب میکند. ماندگار در خاورمیانه با ترکیب طراحی صنعتی و علم مهندسی روز و با توجه به پیشرفت روشهای اجرائی نوین ساختمان در ایران اقدام به سرمایه گذاری در بهبود و ابداع دیتیل های اجرائی برای اجرای نمای آجری به صورت خشک نموده و علاوه بر طراحی و تولید جزئیات جدید اجرای نمای خشک آجری تسهیل روش های نصب نوین را در برنامه کار خود دارد. در این روش کلیپس ها بر روی سرامیک دیده می شود اما می توان کلیپس ها را همانند رنگ سرامیک ها رنگ آمیزی کرد تا به چشم بیننده نیاید. اینگونه نماها که با استفاده از آجر نمای سنتی قابل اجراست، علاوه بر جدید بودن با ایجاد حس نوستالژیک موجب ایجاد دلگرمی و حس امنیت خاطر در نگاه بیننده می کند. از معایب این شیوه زمان بر بودن، احتمال کثیفی حاصل از دوغاب و ایجاد نخاله های ساختمانی می باشد.

استفاده از ملات سیمان شیوه ای است که از زمان های بسیار دور تاکنون رواج داشته است. آجرهایی که در نمای ساختمانها استفاده میشود، معمولا تنوع رنگی بسیار گستردهای دارند و شما میتوانید به راحتی متناسب با طراحی و معماری ساختمان تان، یکی از آنها را انتخاب کنید. پرسلان ها زیرمجموعه هایی چون تایل های مجوف(سوراخ دار) ، تایل های توپُر و Terracotta دارد که هر کدام از آنها خواص و استفاده های متفاوتی دارند. آجر نسوز به وفور در ساخت انواع نماهای آجری مورد استفاده قرار گرفته و خود انواع مختلفی دارد. انواع کوناگونی از اجر نسوز تاکنون تولید و به بازار عرضه شده است که با توجه به نیاز و نوع مواد بکار رفته در ان ها مورد استفاده قرار می گیرند . شیوه ای که تنها با ترکیب سیمان و آب و بدون نیاز به نیرویی متخصص ولی ماهر اجرا خواهد شد. سازههای آجری در مناطق بیابانی معمول بدون شوره و در مناطق مرطوبت شورهدار هستند. در داخل خانه چند طبقه، از طریق حیاط های باز و کف شیشه به هم متصل می شوند. سرامیک خشک یکی از جدیدترین متریال ساختمانی است که آن را به روش خشک بر روی نما نصب می کنند. This a rt icle h as  been do᠎ne by https://behsaznama.com C ontent Generator  DE MO.

بر همین اساس لازم است بدنه و فونداسیون ساختمان هم با استفاده از مواد و مصالح مقاوم ساخته شود. برای داشتن نمایی زیبا و جذاب علاوه بر شناخت نوع آجر و همچنین انتخاب هوشمندانه رنگ و ترکیب آن با فضا مواردی دیگر لازم است که به آن دقت کنید. گنبد پوششی است همانند جام واژگونهای که معمولاً بر روی ۴ دیوار مستقر میشود. همانطور که در مطالب بالا خواندید این مصالح مزایا و معایبی دارد. استفاده از آجر سنتی علاوه بر اینکه دمده نمی شود، رنگ و بافت با دوام و ماندگاری داشته و قابلیت اجرای آن در طرح ها و انواع آجر چینی دارد و به نوعی از امتیازات برتر این آجر محسوب می شود. گویی ترکیب این دو نما در کنار یکدیگر نوازشی بر چشم بینندگان آن نما می باشد. بر اساس نحوه ی نصب و قرار گرفتن قطعات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی نمایان و غیرنمایان تقسیم میکنند. همین امر باعث کاهش نیروی زلزله بر ساختمان می شود و این مورد منطبق یا نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران و بقیه آیین نامه های زلزله جهان است. در این مطلب نکات جالبی را در مورد رنگ اکریلیک، ویژگیها، مزایا و معایب آن خوانده و با کاربردهای این رنگ آشنا خواهید شد.

متریال نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید