پنج نجات‌بخش توصیه‌هایی درباره اجرای نمای کامپوزیت

نبشیهای آلومینیومی که دارای سوراخهایی شیار شکل هستند، به این براکتها پیچ میشوند. روش لاستیک درزگیر: در این روش نوار لاستیک درزگیری در شیار و فاصله بین ورق های کامپوزیتتوسط چسب سیلیکونی چسبیده می ادامه مطلب شود. اگر یک سطح دارای بافت زبر در حد نانو باشد، فصل مشترک بین آب و هوا در یک قطره بر یک سطح قرار گرفته، افزایش یافته و نیروی موئینگی بین قطره و سطح شدیداً کم می شود. این شد که استفاده ز طراحی نما کامپوزیت در بین مردم جا افتاد و به عنوان یک طراحی جدید در ساخت نمای ساختمان ها آن را پذیرفتند. برای نصب این نما از روشهای H و L استفاده میشود که این روشها در نمای H و L در نصب نمای آلومینیومی کامپوزیت، مانند روش فیکس یا ثابت است و تنها دارای تفاوت کوچکی است و آن اینکه در این روشها ورقها کاسته میشوند و بعد از برش سریعاً در پروفیلهای مخصوص H شکل و L شکل مورد استفاده واقع میشوند. این قطعات کل ورق کامپوزیت آلومینیومی را تشکیل می دهند. این پروفیل های الومینومی زیرسازی توسط نبشی و براکت و پیچ و مهره به سازه اصلی ساختمان متصل میگردد و پس از ساخت پنل ها با ابعاد مشخص شده در نقشه – پنل های ساخته شده برروی زیرسازی ایجاد شده نصب میگردد. This has been creat᠎ed ᠎wi th t he help ᠎of behsaznama Con᠎te​nt G enerator  DE MO.

آیا در نمای کامپوزیت خوب هستید؟ اینجا یک سریع امتحان برای جستجو

در اجرای نمای کامپوزیت ساختمان به روش ثابت ، کمربندی های اصلی زیرسازی با استفاده از پروفیل های آهنی با مقطع تعیین شده و مناسب با ابعاد ساختمان و طرح انجام می پذیرد همچنین در این روش برای ساخت شبکه ای از آکس بندی های افقی و عمودی متصل به کمربندی که تعیین کننده محل نصب ورق های کامپوزیت و یا نمای شیشه ای است از پروفیل های آهنی استفاده می گردد . برای رنگ آمیزی پانل ها از سیستم های با کیفیت بالا استفاده می شود تا رنگ مورد نظر بیشترین مقاومت در برابر شرایط نامساعد جوی و آلودگی های صنعتی را داشته باشد. چوب، وینیل و سنگ کاری همه ارائه تجدید نظر بصری منحصر به فرد برای هر معمار؛ با این حال این اشکال پانل بیرونی می تواند طیف وسیعی از سبک های نسبتا محدودی را ارائه دهد. به همین دلیل در مناطق با آب و هوای سرد و مرطوب لازم است که برای جلوگیری از این امر راه حلی در نظر گرفته شود.

نمای کامپوزیت – مرده یا زنده؟

یکی از معایب نمای کامپوزیت سنگ طبیعی این است که علی الخصوص در مناطق با آب و هوای مرطوب به مرور زمان دچار نم گرفتگی و رطوبت زدگی می شود که این عامل باعث ترک خوردن و رشد قارچ و جلبک و کپک در روی آن می شود. علی الخصوص در مناطق با آب و هوای مرطوب وشرجی، ماندگاری و دوام سازه و نما را بسیار بالا می برد و از ترک خوردگی و رشد قارچ و جلبک و کپک ممانعت به عمل می آورد. مزیت دیگر مقاوم بودن در مقابل آلودگی هوا است.در تهران و کلان شهرها که مقدار آلودگی هوا گاها از حالت عادی عبور کرده و به اضطرار می رسد باید از مصالحی استفاده کرد که در مقابل این آلودگی ها و یا حتی باران اسیدی مقاوم باشند.سنگ در نما این خصوصیت را دارد.البته که به نوع آن نیز بستگی دارد.سنگ نیز در مقابل باد، باران و برف مقاومت بالایی دارد. ورق کامپوزیت دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی اعم ازاشعه آفتاب، باد، باران و برف می باشد.ورق کامپوزیت رنگ های متفاوت و جذابی را داراست که پیمانکار و طراح ساختمان با توجه به شرایط و کاربرد ساختمان آن را انتخاب می کند.ورق کامپوزیت بسیار انعطاف پذیر می باشد و می توان آن را به اشکال مورد نظر تبدیل کرد.نمای کامپوزیت قابل شست و شو است و می توان بعد از آلودگی و کثیف شدن آن را تمیز کرد.وزن ورق کامپوزیت نسبت به سنگ نما بسیار کمتر می باشد و حمل آن آسان تر است.

نمای ساختمان در واقع در چهره آن منطقه نیز دخیل است.هر چقدر که نمای آن جذاب تر و شیک تر باشد، هم مشتریان بهتر آن را انتخاب می کنند و هم نمای محل و منطقه زیباتر می شود. تفاوت نمای سنگی و نمای کامپوزیت; پس از متراژ منزل و دیگر امکانات، نمای ساختمان یکی از دلایل مهم در انتخاب منزل مسکونی برای مشتریان است. حال اگر فردی از مشتریان ریزبین باشد به جنس و متریال نمای ساختمان نیز توجه می کند.اینکه از چه مصالحی ساخته شده است؟ جالبتر از همه پنل کامپوزیت از نظر فناوری اجرای رنگ بر روی لایه نیز تقسیمبندی میشوند. و به همین دلیل نیاز به تعمیر پیدا میشود در بازسازی نمای رنگ شده ساختمان باید در نظر بگیرید که رنگی که در نمای ساختمان تان قرار است استفاده کنید. غیر از آن ما تعدادی تصویر برای شما آماده کرده ایم که در زیر میتوانید مشاهد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید